Klopt, het lijkt wel of ze steeds kleiner worden ook. Was altijd 400-450 gram, wat al niet veel was. Ik heb doorgaans toch zeker 500-600 gram nodig om een beetje verzadigd te zijn. De AH verse stamppotten zijn in dat opzicht beter te doen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind die kant en klaar maaltijden ook altijd erg mager, 350 gram is niet zoveel idd
Ik eet al meer dan 350 gram puur aan groenten bij mn avondetenquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind die kant en klaar maaltijden ook altijd erg mager, 350 gram is niet zoveel idd
Klopt ja, ik ben echt helemaal geen grote eter en die kant en klare maaltijden zijn echt te klein gewoon.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:07 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Klopt, het lijkt wel of ze steeds kleiner worden ook. Was altijd 400-450 gram, wat al niet veel was. Ik heb doorgaans toch zeker 500-600 gram nodig om een beetje verzadigd te zijn. De AH verse stamppotten zijn in dat opzicht beter te doen.
quote:Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond (aangepaste hoeveelheden) Italiaanse kiprollade met gremolata met daarbij een tomaat-komkommersalade.
Een soort empanada zag ik, leuk om van jou te lezen over dat Finse voerquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:17 schreef Molo het volgende:
Lihapiirakka gevuld met rijst en lever, meegebracht uit Finland. Best wel lekker
En dan zo lekker weer naar (mijn eigen) bed toe
Weer wat geleerd. Pasteitjesquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:17 schreef Molo het volgende:
Lihapiirakka gevuld met rijst en lever, meegebracht uit Finland. Best wel lekker
En dan zo lekker weer naar (mijn eigen) bed toe
Ja slapen in je eigen bedje is toch altijd het allerlekkerstequote:Op woensdag 10 december 2025 19:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een soort empanada zag ik, leuk om van jou te lezen over dat Finse voer![]()
Slaap lekker strakkies, heerlijk in je eigen nestje
Pasteitjes en dumplings kan ik me echt aan dood etenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Pasteitjes
Ja. Och. Dim sum moet ik nu aan denkenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Pasteitjes en dumplings kan ik me echt aan dood eten
Ja allerlei soorten drop en chocolade mee terug genomen, vaste prikquote:Op woensdag 10 december 2025 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja. Och. Dim sum moet ik nu aan denken![]()
En ik had als ik daarheen was, een koffer vol zoute drop mee terug genomen
Stevig ontbijtje en lunch, lekker hoor!quote:Op donderdag 11 december 2025 08:19 schreef Karzai het volgende:
Gisteravond oa een uiensoepje
[ afbeelding ]
vandaag ontbijt en lunch
[ afbeelding ]
Arbeider he, vandaag weer de spieren laten rollenquote:Op donderdag 11 december 2025 09:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Stevig ontbijtje en lunch, lekker hoor!
Hier nu mokapot koffie en stuk roggebrood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |