Lekker zeg!quote:Op zondag 7 december 2025 16:55 schreef Karzai het volgende:
De krenten waren helaas al op dus alleen met spek en appel,
[ afbeelding ]
en de eerste is wat de dik die brak in stukken bij het omdraaien
[ afbeelding ]
Het deeg wat wat verdund met melk, 6 pannekoeken weten te produceren 2 met spek 2 met appel en 2 met kaas
[ afbeelding ]
ik eet ze met suikerstroop en pruimenjam, glaasje appelcider erbij
[ afbeelding ]
Dankje, die chicken roll en de toetjes zien er ook zeer smakelijk uitquote:Op zondag 7 december 2025 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker zeg!
Ik was bij een heel mooie, nieuwe pannenkoekenboerderij. Feestje van m'n ouders.
Chicken roll; met pulled chicken, japanse mayo, soja-sesamsaus, lente ui en mozzarella
[ link | afbeelding ]
Toetjes gedeeld met vriend.
Zoute karamel.
[ link | afbeelding ]
Advocaat.
[ link | afbeelding ]
Lekker altijd van alles uitproberenquote:Op zondag 7 december 2025 08:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waar je ook bent, je eet wel veel verschillend lokaal eten
quote:Op maandag 8 december 2025 05:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker altijd van alles uitproberen
Gisteravond roggebrood met zalm, kip met kakifruit, eierrijstpasteitjes (piirakka), chocolade met drop en gin met framboos en drop op bij een knappend haardvuurtje. Lekker man![]()
Straks koffie maken op zelfde haardvuurtje, en er is wat sneeuw zelfs
quote:Op maandag 8 december 2025 14:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer eens de paella met kip en chorizo volgens de methode van Gordon Ramsay, aangevuld met grote gebakken garnalen.![]()
Wordt onze paellapan ook weer een keertje gebruikt.
Feta, erwten en zalm vind ik een topcombiquote:Op dinsdag 9 december 2025 16:20 schreef Molo het volgende:
Vanmiddag een salade warm gerookte zalm met feta en doperwten, eigenlijk prima combinatie
Nu een mashed burger met dille augurken![]()
Fucking lekker
quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond: buikspek met krokant zwoerd en een komkommersalade met een vinaigrette.
Mooi zeg.quote:
ik vind die kant en klaar maaltijden ook altijd erg mager, 350 gram is niet zoveel iddquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:52 schreef littlemindy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze. Was in de bonus voor 50% bij de AH, en je moet er 2 eten om vol te zitten. Qua smaak goed te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |