Lekker rommelig, maar döner resultaat is topquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:53 schreef Molo het volgende:
We zouden hapjes doen, mijn uit Portugal meegenomen bergkaas bleek beyond repair beschimmeld en toen begon mijn dochter te zeiken dat ze komkommer wilde eten en de kerstboom moest nog opgetuigd dus toen hebben we maar durum döner gehaald![]()
Wat klinkt dit goed zegquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:18 schreef Kanaroe het volgende:
Hier gezellig gekoffied met sticky toffee cupcakes, geborreld met kaas, worst, sardientjes, eieren en toastjes, gedineerd met vet pittige harirasoep met balletjes, Turks brood, dikke yoghurt om te blussen en dippen en getoet met pistache ijsbollen van de Lidl![]()
een klein en intiem samenzijn met vrienden en familie vanwege mijn aanstaande verjaardag
Ik weet niet wanneer dat is maar alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:18 schreef Kanaroe het volgende:
Hier gezellig gekoffied met sticky toffee cupcakes, geborreld met kaas, worst, sardientjes, eieren en toastjes, gedineerd met vet pittige harirasoep met balletjes, Turks brood, dikke yoghurt om te blussen en dippen en getoet met pistache ijsbollen van de Lidl![]()
een klein en intiem samenzijn met vrienden en familie vanwege mijn aanstaande verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Een stachel is een stalen pook die verwarmd wordt die je vervolgens in het bier steekt waardoor de restsuikers karameliseren.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wat is dat?
Gestacheld dan, bier snap ik
Oh wauw, apart zegquote:Op zondag 14 december 2025 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een stachel is een stalen pook die verwarmd wordt die je vervolgens in het bier steekt waardoor de restsuikers karameliseren.
Ook een bijzonder mondgevoel want het schuim is warm en het bier blijft redelijk koud.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat klinkt dit goed zeg![]()
En alvast gefeliciteerd!
Chocolade met drop en bak kruidenthee hier
quote:Op zondag 14 december 2025 09:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer dat is maar alvast gefeliciteerd!![]()
Klinkt als een heerlijk avondje.Dank jullie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik ga ook nog een voorraadje inslaan FutureFairytale![]()
Soort van crčme brûlée-effect?quote:Op zondag 14 december 2025 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een stachel is een stalen pook die verwarmd wordt die je vervolgens in het bier steekt waardoor de restsuikers karameliseren.
Ook een bijzonder mondgevoel want het schuim is warm en het bier blijft redelijk koud.
Jaquote:Op zondag 14 december 2025 11:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh wauw, apart zeg
Dus je drinkt het bier direct na het stachelen?
Zoietsquote:
Gezellig en lekker, heb het fijn samenquote:Op zondag 14 december 2025 12:03 schreef Blues het volgende:
Sinterkerstverjaardagenoudennieuw vieren zo met de (klein-)kinderen.
Visschotel, olie(krenten)bollen, eigengemaakte gehakt- en kaasragoutbroodjes, wat snoep,zoutzoetpopcorn en zoute stengels.![]()
[ link | afbeelding ]
Een kinderbanaantjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |