abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219348801
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 15:55 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dezelfde auto is een stuk goedkoper door de afwezigheid van wegenbelasting en bpm.
Ja maar ze kopen grotere auto's en geven dus meer geld uit. Daar ging het in eerste instantie om.
  woensdag 26 november 2025 @ 16:22:55 #177
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219348856
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 15:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De schuldenindustrie en stelsel in de VS is zo bizar pervers. Schulden maken betekent dat ze meer kan lenen en het goedkoper wordt.

Zelfs de ultra rijken daar zijn niet eens echt rijk, maar hebben tering veel schuld
Is een mooi systeem hoor dat je je veel schuld kan permitteren. Ik hoop met miljoenen schuld te sterven.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_219348873
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2025 16:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Is een mooi systeem hoor dat je je veel schuld kan permitteren. Ik hoop met miljoenen schuld te sterven.
ikke ikke ikke en de rest kan stikke. Sijpelt ook wel door in vrijwel elke post van je op elk onderwerp.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 26 november 2025 @ 16:26:30 #179
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_219348887
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 16:12 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Ja maar ze kopen grotere auto's en geven dus meer geld uit. Daar ging het in eerste instantie om.
Ah, het ging mij om een prijsvergelijking voor min of meer hetzeflde voertuig. Dat ze meer kunnen uitgeven aan een voertuig lijkt me ook logisch aangezien de koopkracht aanzienlijk hoger ligt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 26 november 2025 @ 16:28:11 #180
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_219348896
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2025 16:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is nog handiger als je simpelweg creditcards met cashbacks gebruikt en ze wel direct afbetaald. Dan profiteer je van de voordelen en ben je geen enorme bedragen kwijt aan rente. De kortingen die je zo opstrijkt worden betaalt door de hardwerkende sukkels die teveel uitgeven en 30% van het salaris kwijt zijn aan het afbetalen van creditcards.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 26 november 2025 @ 17:13:32 #181
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219349121
Dwalen we niet erg ver af van het thema?
The End Times are wild
pi_219349196
Oekraïne gaat hun schuld gewoon terug betalen hoor.
pi_219349221
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 13:19 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als je kijkt naar behaalde voordelen of doelstellingen dan vind ik dat de VS het beter doet dan de EU:
- Opblazen Nordstream en veel minder Russisch gas was een belangrijke doelstelling van de VS, is behaald
Hier begin je gelijk al in de complotsferen te komen. Er is geen bewijs dat de VS betrokken is bij het opblazen van Nordstream.

quote:
- Verkoop overtollig LNG aan Europa zijn veel inkomsten
- Verkoop wapens aan Europa is werkgelegenheid en export
Maar het gekke is dat Trump veel wapens niet wil leveren, en dat Hongarije van Trump juist wel Russische energie mag kopen.

quote:
Europa:
- Heeft veel last van hoge energieprijzen, industrie loopt terug
De Amerikaanse industrie loopt ook niet lekker, bovendien hebben ze met hun Trumponomics ook flink last van inflatie.

quote:
- Is afhankeljker van één aanbieder van energie dan voorheen
Als we niet groen worden (wat juist de populisten niet willen), moet energie inderdaad uit Amerika of het Midden-Oosten komen.

quote:
- Moet ook nog opvang vluchtelingen betalen
- Is niet in staat bijna 4 jaar oorlog op eigen continent te containen
Eigenlijk gaat het voor Europa wel prima. De Europese burger merkt er nauwelijks iets van. En de Oekraïners die hier komen werken hard.

quote:
- Is regie verloren op een conflict op haar eigen continent. Dat hebben Rusland en de VS nu.
Ik denk dat iedereen de regie kwijt is. Trump zwabbert en wil de nobelprijs voor de vrede, maar die is ver weg. Poetin wil de oorlog winnen maar dit lukt niet. En Europa wil dat Oekraïne wint, maar dit lukt ook niet.

quote:
- Verder verlies aan vertrouwen door eigen bevolking door zwabberend narratief
Dit geldt vooral voor de burgers in de VS.
pi_219349325
Voor degenen die zich afvragen wat er met een gedeelte van de olieproductie gebeurt:
RIA: The State Duma passed a law to ensure the domestic market is supplied with gasoline.
quote:
Specifically, it establishes the possibility for Russian companies to receive a reverse excise tax on tolling oil refining abroad. Russian oil is currently processed at Belarusian refineries under this scheme
Een voorbeeld van toegenomen belastingdruk. Verwachte belastinginkomsten voor bookmaker gaat omhoog van 1miljard naar 60 miljard roebels.
RIA: The State Duma passed a law increasing the tax burden on bookmakers.

Een voorbeeld van de staat van bedrijven. Spoorwegen in de problemen. Winst over 8 maanden is van +45miljard naar -4miljard gegaan.
RIA: Russian Railways is taking measures to address its debt, Siluanov said.

Kortom, iedereen lijdt verlies, en alle kosten gaan omhoog. Voor degenen die het leuk vinden om allerlei stroman argumenten te verzinnen: dit betekent niet dat rusland binnen 3 dagen failliet gaat, maar dat het huidige beleid niet houdbaar is, en er snel iets moet veranderen, aan met name de oorlogs uitgaven, die afhankelijk van de cijfers, 33-40% van het budget uitmaken.
  woensdag 26 november 2025 @ 17:57:15 #185
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219349385
Bekijk deze YouTube-video

Ad Verbrugge met wat weerspiegelingen omtrent Oekraïne.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219349443
quote:
The EU will unveil a legal proposal in the coming days that would finally enable the bloc to use Russia’s immobilized central bank assets for a ¤140 billion loan to Ukraine, - Bloomberg

The document should be released in the next few days.
  woensdag 26 november 2025 @ 18:05:38 #187
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219349452
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 18:04 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Lol. Daar gaat de EU niet over.
Dat wordt onderhandeld door Trump en Poetin. Die bepalen hoe dat verdeeld wordt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 26 november 2025 @ 18:07:05 #188
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219349467
quote:

[..]

Hoppa.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219349472
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2025 18:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Lol. Daar gaat de EU niet over.
Dat wordt onderhandeld door Trump en Poetin. Die bepalen hoe dat verdeeld wordt.
Ja, dat je in je eigen wensdroom bubble woont, dat weten we ondertussen wel.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_219349480
Wel slim om dit (eindelijk) eens te doen.

Dan haal je die centen gewoon van tafel. Niks meer over te onderhandelen, centen zijn dan gewoon weg.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  woensdag 26 november 2025 @ 18:09:53 #191
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219349490
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2025 18:07 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, dat je in je eigen wensdroom bubble woont, dat weten we ondertussen wel.
Het enige wat wij mogen is Oekraine een doekje voor het bloeden aanbieden.

quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2025 18:08 schreef ExTec het volgende:
Wel slim om dit (eindelijk) eens te doen.

Dan haal je die centen gewoon van tafel. Niks meer over te onderhandelen, centen zijn dan gewoon weg.
Heel slim. Dan moet de EU dat terugbetalen. Gaat wat worden met landen die zo failliet zijn als een pad zoals Frankrijk en Belgie.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219349496
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2025 16:11 schreef ExTec het volgende:
Strelkov nieuws. Hij ziet er ook geen heil in.

[ x ]

Threadreader link: https://twitter-thread.com/t/1993605525016080417
Dat is zo’n raar verhaal van die Girkin
Medeplichtig MH17
In de cel van??
Praat het Oekraïnse narratief.
Kan vanuit de (strenge) cel gewoon politieke berichten versturen.
Vakman pur sang
pi_219349522
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2025 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is zo’n raar verhaal van die Girkin
Medeplichtig MH17
In de cel van??
Praat het Oekraïnse narratief.
Kan vanuit de (strenge) cel gewoon politieke berichten versturen.
Nou weet ik ondertussen dat verder kijken dan je neus lang is echt nogal een uitdaging voor je vormt, maar in het x draadje worden gewoon de telegram kanalen opgegeven waar het vandaan komt.
pi_219349544
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2025 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
Het enige wat wij mogen is Oekraine een doekje voor het bloeden aanbieden.

Nee, zeer binnenkort 300 miljard USD *)
pi_219349568
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 17:47 schreef oheng het volgende:
Voor degenen die zich afvragen wat er met een gedeelte van de olieproductie gebeurt:
RIA: The State Duma passed a law to ensure the domestic market is supplied with gasoline.
[..]
Een voorbeeld van toegenomen belastingdruk. Verwachte belastinginkomsten voor bookmaker gaat omhoog van 1miljard naar 60 miljard roebels.
RIA: The State Duma passed a law increasing the tax burden on bookmakers.

Een voorbeeld van de staat van bedrijven. Spoorwegen in de problemen. Winst over 8 maanden is van +45miljard naar -4miljard gegaan.
RIA: Russian Railways is taking measures to address its debt, Siluanov said.

Kortom, iedereen lijdt verlies, en alle kosten gaan omhoog. Voor degenen die het leuk vinden om allerlei stroman argumenten te verzinnen: dit betekent niet dat rusland binnen 3 dagen failliet gaat, maar dat het huidige beleid niet houdbaar is, en er snel iets moet veranderen, aan met name de oorlogs uitgaven, die afhankelijk van de cijfers, 33-40% van het budget uitmaken.
Economisch en financieel heeft Rusland hele slechte kaarten.
pi_219349619
quote:
Oekraïne erkent zeer moeilijke situatie aan front: Russische troepen in opmars op 80 kilometer van Zaporizja

Het Oekraïense leger heeft melding gemaakt van een zeer moeilijke situatie aan het front. Russische troepen zijn in opmars bij Hoeljajpole, circa 80 kilometer ten zuidoosten van de provinciehoofdstad Zaporizja. De Russen staan aan de noordrand van Hoeljajpole en naderen ook vanuit het oosten en zuiden. Het leger van Oekraïne stelt dat er geen sprake is van een omsingeling.
AD Live
  woensdag 26 november 2025 @ 18:20:51 #197
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219349624
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2025 18:14 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, zeer binnenkort 300 miljard USD *)
Hopelijk profiteren dan de burgers er ook van, en niet de nomenklatoera om Zelensky heen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219349630
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2025 18:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hopelijk profiteren dan de burgers er ook van, en niet de nomenklatoera om Zelensky heen.
Beeld jezelf maar in dat hij gewoon "Een Sterke Leider" is, dan is het ineens geen probleem meer.
pi_219349670
quote:
The EU will unveil a legal proposal in the coming days that would finally enable the bloc to use Russia’s immobilized central bank assets for a ¤140 billion loan to Ukraine,
kan niet anders dan goed komen nu
pi_219349725
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2025 18:12 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nou weet ik ondertussen dat verder kijken dan je neus lang is echt nogal een uitdaging voor je vormt, maar in het x draadje worden gewoon de telegram kanalen opgegeven waar het vandaan komt.
En hoe krijg Igor dat dan op telegram vanuit zijn zwaar beveiligde cel en nog wel berichten ten faveure voor Oekraïne ?
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')