Hm.. is het een beetje een mooi uniform?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Indirecte partner en ja, dat is goed gegokt.
Ik heb 11 dekens op mijn bed, kruip daar maar onderquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind het niet knus![]()
Ik ben gewoon doodop en wil alleen nog maar in een hol kruipen en slapen tot mei.
Ik ben zeker een ochtend mensquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:07 schreef Lenny77 het volgende:
Zijn de mensen die deze tijd fijn vinden per toeval ook ochtendmensen?
[poll=9455]
Aaaww lieve meid, wat ik voel is onbeduidend en zeer onbelangrijk als ik dat moet vergelijken met waar jij doorheen gaat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ongelooflijk naar en rottig dat je je zo voelt
Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel voor jou
Ja daar had ik dus een vermoeden naar, werd even nieuwsgierigquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben zeker een ochtend mensHet liefst kruip ik in de avond zo vroeg mogelijk in bed
quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:09 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik heb 11 dekens op mijn bed, kruip daar maar onder
Niet vergelijkenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Aaaww lieve meid, wat ik voel is onbeduidend en zeer onbelangrijk als ik dat moet vergelijken met waar jij doorheen gaat.
En toch steek jij een hart onder de riem![]()
Ik moet mezelf maar gewoon wat bij elkaar schoppen
Ik heb zo een Ayo lichtbril en ben alle vitamines al de hoogte in aan het jagen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:14 schreef jcdragon het volgende:
Ik hoop dat je je snel beter voelt. Lichttherapie en misschien extra vitamine D een optie?
Dan kijk je maar naar de stream, doe ik ook als het regentquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vroeger toen ik een jonge Lenny was ging ik eens per week schaatsen. Dat was een echt leuke baan met zo een snelle buitenring, heerlijk 2 uur enkel rondjes maken op mijn hockey schaatsen, zo snel mogelijk. Dat was wel leuk.
Nu zijn alle schaatsbanen al jaren gesloten.. alleen van die gare kapotte vierkantjes op van die gare stomme kerstmarktjes..
Ik heb geen ervaring maar ik heb wel dit gevonden:quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb zo een Ayo lichtbril en ben alle vitamines al de hoogte in aan het jagen.
Maar ik kreeg een lieve tip van een echte lamp, misschien is dat effectiever dan zo een bril.
Daar ben ik toch niets mee?quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan kijk je maar naar de stream, doe ik ook als het regent
TR ongegrond verklaardquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jouw probleem.
Plus doodverwensing
RT !!!!
Niet?quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch niets mee?
Als iemand honger heeft dan zeg je toch ook niet: kijk maar naar plaatjes van eten?
Kittensquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring maar ik heb wel dit gevonden:
https://www.rtl.nl/lifest(...)erdepressies-dankzij
https://www.rtl.nl/nieuws(...)rapie-energie-somber
Kittens opvangen als therapie
Deze vrouw weet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind dit heerlijk. Lekker koud, vroeg donker. Heerlijk onder de warme wol kruipen.
Ik vind het vroege donker gezellig op de één of andere manier. Lekker binnen zitten met een dekentje op de bank. Kop warme thee, kaarsje aan. Ja, ik hou van de winter. Zomer daarentegen heb ik helemaal niks mee.
Een godsgeschenkquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:26 schreef Magica het volgende:
[..]
Deze vrouw weet.
Ben blij dat er überhaupt seizoenen zijn!
De ‘winters’ duren ook steeds korter. Paar weken geleden was het nog 18 graden
Inderdaad erg kut. Regen,grauw,donker al om 5 uur donkerquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geef mij de gouden tip aub
Want ik merk enkel het tegenovergestelde.. elk jaar erger.
Aan de zee lijkt me dit nog erger. Daar is letterlijk alles grijs in de winter.. het strand, de zee, de lucht,...quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaad erg kut. Regen,grauw,donker al om 5 uur donker
Best om triestig van te worden.
Enige dat je jan doen is vitamine D slikken
Geen idee wat RT is. Maar sowieso jij bent een collega mod en landgenoot. Dus sowieso streepje voorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |