Jouw probleem.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:15 schreef Lenny77 het volgende:
Klote weer
Klote duisternis
Klote regen
Klote koude
Klote herfst
Nog kloterige winter
Ik kan er niet tegen.. ik voel mij elke dag dieper wegzinken in de duistere negatieve donkere krochten van mijn gemoed en ziel.
Ik moet dringend gaan verhuizen of overwinteren.
En dood aan de mensen die deze seizoenen heeeeerrllijkkk vinden![]()
![]()
![]()
RT?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jouw probleem.
Plus doodverwensing
RT !!!!
Kan niet.. moet teveel werkenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef dikkedaniel het volgende:
Ga lekker een paar weekjes op vakantie en zeur niet zo joh
TR!!!quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Oei, dan doet hij dus een doodverwensing
precies !quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Oei, dan doet hij dus een doodverwensing
Misschien moeten we de mod van hier even aan zijn mouwen (of capuchon) trekkenquote:
Ik snap je ik vind dit ook een vervelende tijd waarin ik in het verleden ook vaak down was:, gelukkig gaat het de laatste jaren wat gemakkelijker tijdens deze periodequote:Op dinsdag 25 november 2025 20:15 schreef Lenny77 het volgende:
Klote weer
Klote duisternis
Klote regen
Klote koude
Klote herfst
Nog kloterige winter
Ik kan er niet tegen.. ik voel mij elke dag dieper wegzinken in de duistere negatieve donkere krochten van mijn gemoed en ziel.
![]()
![]()
Geef mij de gouden tip aubquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap je ik vind dit ook een vervelende tijd waarin ik in het verleden ook vaak down was:, gelukkig gaat het de laatste jaren wat gemakkelijker tijdens deze periode
Benidorm , net als al die andere bejaardenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geef mij de gouden tip aub
Want ik merk enkel het tegenovergestelde.. elk jaar erger.
Ik heb ook liever zonnige dagen dan dat donkere natte gure weer. Maar, ik omarm het. Ik weet dat het zo is, je kunt er niet voor weglopen, het komt elk jaar weer, maar weet je wat er ook elk jaar weer komt? Lente & zomer.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kon het maar..quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:28 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Benidorm , net als al die andere bejaarden
Het is vanzelf gegaan, maak me wat minder druk om wat te doen met de feestdagen bijvoorbeeld,, vier mijn verjaardag niet waar ik me ook druk om maakte, en het is de laatste jaren ook gelukkig minder koud.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar das zo... logisch..quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb ook liever zonnige dagen dan dat donkere natte gure weer. Maar, ik omarm het. Ik weet dat het zo is, je kunt er niet voor weglopen, het komt elk jaar weer, maar weet je wat er ook elk jaar weer komt? Lente & zomer.
In de zomer is dat toch makkelijker te dragen.. Lekker zonnetje op het gezicht, vogeltjes, een vlinder hier en daar, mensen zijn vrolijk, muziek,..quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is wat lastiger om flink te drinken van die koude kletsen en ook motorrijden heeft toch wat minder charme, maar voor de rest merk ik er weinig van. Die drukte op de A9 maakt me gewoon elke dag chagrijnig of het nou zomer of winter is.
Dat is waar. Ik hou toevallig van Kerst, dus allemaal die Kerstfilms vind ik geweldig. En bij Kerst hoort kou en sneeuw en en en. Dus ik vind het niet zo heel erg. Ik heb wel moeite met januari en februari. Want dan zijn alle feestdagen voorbij, en dan is het puur wachten tot de lente weer begint.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar das zo... logisch..
Mijn gevoel is nu niet logisch.. Lente duurt nog maanden..
Alleen punt 5 klinkt nu hemelsquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:31 schreef Invisibli het volgende:
Ik dompel me onder in vrolijke zaken om geen DepriLennie te worden.
Hoe dan vraag je - niet
1. minimaal 1 maar beter 2x per week iets met sport doen. Geen Rittersport.
Twee. Exxtra goed eten, banaantjes, groentjes. Tis toch donker dus dan maar extra lekker koken.
3. Plan vooraf minimaal 1 uitje per maand. In de wintermaanden van nov tor feb. (een voorstelling, muziekstuk, standup comedy).
Lekker zitten het is toch donker buiten.
Cuatro. Leer een taal of nieuwe skill
5. Denk aan hittegolven, wespen, muggen, zweet en plak nachten.
Dit moet veel hoger worden uitgezocht, Yvonne en Danny op de hoogte gebrachtquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Misschien moeten we de mod van hier even aan zijn mouwen (of capuchon) trekken
Ik zie dat niet zo. Ik zie dezelfde strategieën en tactieken in de zomer als in de winter, maar in de zomer zijn ze meestal wat meer gericht op het showen en daardoor juist in de veronderstelling dat je een (goed) gesprekje gaat aanknopen. De temperatuur is dan aangenaam en met airco op het werk helemaal perfect (bye bye kutyanks), maar ik zit niet meer zo met de winter. Mede dankzij mijn nieuwe uniformjas kan ik er goed op kleden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
In de zomer is dat toch makkelijker te dragen.. Lekker zonnetje op het gezicht, vogeltjes, een vlinder hier en daar, mensen zijn vrolijk, muziek,..
Kerst is wel ok, maar dat zijn natuurlijk ook maar 2 dagen in een rij van 120 duistere klote dagen..quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik hou toevallig van Kerst, dus allemaal die Kerstfilms vind ik geweldig. En bij Kerst hoort kou en sneeuw en en en. Dus ik vind het niet zo heel erg. Ik heb wel moeite met januari en februari. Want dan zijn alle feestdagen voorbij, en dan is het puur wachten tot de lente weer begint.
au pair bij een aristocratisch gezinquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kon het maar..
Misschien moet ik in de winter privé verpleegkundige worden van zo een paar van die rijke overwinteraars
Oei, daar gaan mijn modrechtenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dit moet veel hoger worden uitgezocht, Yvonne en Danny op de hoogte gebracht
Uniformjas??quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo. Ik zie dezelfde strategieën en tactieken in de zomer als in de winter, maar in de zomer zijn ze meestal wat meer gericht op het showen en daardoor juist in de veronderstelling dat je een (goed) gesprekje gaat aanknopen. De temperatuur is dan aangenaam en met airco op het werk helemaal perfect (bye bye kutyanks), maar ik zit niet meer zo met de winter. Mede dankzij mijn nieuwe uniformjas kan ik er goed op kleden.
Bwoh ja, mijn werkjas. Voel eeen bepaalde trots als ik 't draag.quote:
Dan misschien toch liever de ouwe lui, die zijn makkelijker.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:37 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
au pair bij een aristocratisch gezin
Vertel? Leger? Politie??quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bwoh ja, mijn werkjas. Voel eeen bepaalde trots als ik 't draag.
Mag ik van de AIVD niet vertellen, true story.quote:
Ah oefquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee hoor het onderzoek richt zich volledig op die bak vla
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mag ik van de AIVD niet vertellen, true story.
Dan zou het niet hoeven uitmaken.quote:
Ik weet niet wat dat isquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan zou het niet hoeven uitmaken.
Ik werk voor Asito!!!
Oh, zomaar de hoofdsponsor van Heracles en de naamgever van diens stadion.quote:
Ik zeg maar 1 ding:quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:44 schreef Mikeytt het volgende:
Haten op de winterhet beste seizoen van het jaar, zonder die oneindige zon heel de dag.
De gelukkigste mensen leven in de koudste landen.
En jouw functie daar is??quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh, zomaar de hoofdsponsor van Heracles en de naamgever van diens stadion.
Dat komt er nog achteraan dit keer jaquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Heb je ook nog de OS er bij. Bofkont
Vroeger toen ik een jonge Lenny was ging ik eens per week schaatsen. Dat was een echt leuke baan met zo een snelle buitenring, heerlijk 2 uur enkel rondjes maken op mijn hockey schaatsen, zo snel mogelijk. Dat was wel leuk.quote:
Knus joh. Kaarsje aan, alvast kerstmuziek op, sociale contacten wat meer aanhalen, verwarming omhoog of haard aan, stoofpotje maken. Hoe kun je hier nou een hekel aan hebben?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:15 schreef Lenny77 het volgende:
Klote weer
Klote duisternis
Klote regen
Klote koude
Klote herfst
Nog kloterige winter
![]()
![]()
Indirecte partner en ja, dat is goed gegokt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En jouw functie daar is??
Ik weet ook niet wat Heracles isDurf ik te gokken voetbal?
Ik vind het niet knusquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:58 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Knus joh. Kaarsje aan, alvast kerstmuziek op, sociale contacten wat meer aanhalen, verwarming omhoog of haard aan, stoofpotje maken. Hoe kun je hier nou een hekel aan hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |