Nee, ze nemen ze in omdat ze zo lekker naar aardbei smakenquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Anti-depressiva zegt niet zoveel. Hele arme landen hebben natuurlijk ook lager medicijngebruik.
Ik heb geen pauzequote:Op dinsdag 25 november 2025 23:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Probeer iedere dag een uurtje buiten in het licht te lopen. Bijvoorbeeld in je lunchpauze. Dat zal een merkbaar verschil maken.
Verder natuurlijk niet roken, niet drinken, geen losse suikers.
In principe heeft iedereen toch recht op pauze bij een acht- urige werkdag. Of anders buiten werktijd. Maar wel in het lichtquote:Op dinsdag 25 november 2025 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb geen pauze![]()
En als er al even pauze is dan kan ik niet gaan rond wandelen
Is je werk/rust-balans wel oké?quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb geen pauze![]()
En als er al even pauze is dan kan ik niet gaan rond wandelen
In Scandinavië wordt depressie sneller medisch behandeld dan elders. Het is natuurlijk heel logisch dat rijke landen meer diagnoses stellen en dus meer medicijnen uitschrijven.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, ze nemen ze in omdat ze zo lekker naar aardbei smaken
heeft lekker veel zin daar blijkbaarquote:Op dinsdag 25 november 2025 23:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In Scandinavië wordt depressie sneller medisch behandeld dan elders.
Wat heeft dit er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:43 schreef Moonversion het volgende:
[..]
heeft lekker veel zin daar blijkbaar
Doe mij dan maar de nederlandse aanpak
[ afbeelding ]
Huhquote:Op woensdag 26 november 2025 00:03 schreef Fushia2 het volgende:
Je hebt het allemaal zelf in de hand. Niemand verplicht je om te blijven waar je nu bent.
Ik heb nooit een hekel aan de winterperiode gehad. Maar het begon een paar jaar geleden al te veranderen. Ten eerste zijn de winters niet meer zoals het hoort te zijn. Het is nat, koud, harde wind. Mijn lijf kan hier niet meer tegen. Geen sneeuw en schaatsen, dat is ook over. Verder staat dit jaar in het teken van dood, ziekte en ellende. Ook nu ligt er weer een naaste op sterven. Eigenlijk wilde ik in winterslaap met een grote kerstboom in huis. Maar die winterslaap gaat hem niet worden, en ik heb geen zin in een kerstboom.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben zelf bijna jarig, het is bijna kerst en nieuwjaar enz enz
Toch depri
Dit.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:12 schreef Lenny77 het volgende:
Ik moet mezelf maar gewoon wat bij elkaar schoppen
Dit kun je niet maken. Onvergelijkbaar. Foei!quote:Op woensdag 26 november 2025 08:00 schreef vosss het volgende:
@:lenny77 lig wat te zeiken zeg. Ik heb 3 zware oogoperaties achter de rug en vooralsnog is het de komende maanden(!!) onduidelijk wat het eindresultaat gaat zijn qua zicht. If any.
Inmiddels sinds 2 september voelt het alsof er een schroevendraaier in mijn oogbol zit en iemand daarmee ronddraait.
Dus donderstraal goddomme een eind op met je huillie huillie ik ben zielig want het is winter en vroeg donker.
Gewoon weer aan het werk lamstraalquote:Op woensdag 26 november 2025 08:00 schreef vosss het volgende:
@:lenny77 lig wat te zeiken zeg. Ik heb 3 zware oogoperaties achter de rug en vooralsnog is het de komende maanden(!!) onduidelijk wat het eindresultaat gaat zijn qua zicht. If any.
Inmiddels sinds 2 september voelt het alsof er een schroevendraaier in mijn oogbol zit en iemand daarmee ronddraait.
Dus donderstraal goddomme een eind op met je huillie huillie ik ben zielig want het is winter en vroeg donker.
Het was bedoeld als reminder dat er altijd mensen zijn die het slechter treffen.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit kun je niet maken. Onvergelijkbaar. Foei!
Ik heb 8 hechtingen in mijn oogbol die gevuld is met olie waardoor ik geen klap zie en niet mag en kan autorijden. Ik kan niet werken al zou ik het willen. Laat ik het anders zeggen, ik wou dat ik weer kon werkenquote:
Maakt niet uit, gewoon pleister erop en werkenquote:Op woensdag 26 november 2025 08:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb 8 hechtingen in mijn oogbol die gevuld is met olie waardoor ik geen klap zie en niet mag en kan autorijden. Ik kan niet werken al zou ik het willen. Laat ik het anders zeggen, ik wou dat ik weer kon werken
Ik zou jou wel eens willen zien na zo'n zware ingrepen.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gewoon pleister erop en werken
Ow mijn burnout vegen we eventjes onder het tapijt? Ok ok.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Voss, jij hebt hoofdzakelijk fysieke pijn, Lenny mentale pijn. Is dus niet vergelijkbaar.
Die noemde je zelf niet, smurfiequote:Op woensdag 26 november 2025 08:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow mijn burnout vegen we eventjes onder het tapijt? Ok ok.
Mijn hernia, frozen shoulder, maagproblemen, knie, vermoedelijke slaapapneu etc ook niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die noemde je zelf niet, smurfie
Het gaat niet om ‘winter niet zo’n fijne periode’ Ik heb er last van maar met medicijnen is het te doen.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:20 schreef vosss het volgende:
En omdat je de winter niet zon fijne periode vind is ook wat overdreven om het dan te betitelen als mentale pijn. Me dunkt.
Zo begreep ik het niet van de TS.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het gaat niet om ‘winter niet zo’n fijne periode’. Het kan lijden zijn met een hoofdletter L. Ik heb er ook last van maar met fiks veel medicijnen is het te doen.
Ik nietquote:Op woensdag 26 november 2025 08:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens willen zien na zo'n zware ingrepen.
Ik snap waar je vandaan komt maar toch: laat anderen in hun waarde.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn hernia, frozen shoulder, maagproblemen, knie, vermoedelijke slaapapneu etc ook niet.
Er zijn nog wel meer dingen die ik buiten dit niet gezegd heb hier.
Omstandigheden helaas welquote:Op woensdag 26 november 2025 00:03 schreef Fushia2 het volgende:
Je hebt het allemaal zelf in de hand. Niemand verplicht je om te blijven waar je nu bent.
Nah.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Het was bedoeld als reminder dat er altijd mensen zijn die het slechter treffen.
Dus eigenlijk zo van niet zeuren. Het stelt weinig voor.
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:01 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een hekel aan de winterperiode gehad. Maar het begon een paar jaar geleden al te veranderen. Ten eerste zijn de winters niet meer zoals het hoort te zijn. Het is nat, koud, harde wind. Mijn lijf kan hier niet meer tegen. Geen sneeuw en schaatsen, dat is ook over. Verder staat dit jaar in het teken van dood, ziekte en ellende. Ook nu ligt er weer een naaste op sterven. Eigenlijk wilde ik in winterslaap met een grote kerstboom in huis. Maar die winterslaap gaat hem niet worden, en ik heb geen zin in een kerstboom.
Dankje.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Bah dit is inderdaad moeilijk..
Veel sterkte gewenst
Wat is Book Nook?quote:Op woensdag 26 november 2025 09:30 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Ondertussen doen we leuke dingen. Wandelen, ergens in een knusse omgeving koffiedrinken of lunchen.
En ik heb een nieuwe hobby, Book Nook. De uren vliegen om.
quote:Op woensdag 26 november 2025 09:46 schreef Twiitch het volgende:
Ik neem 1 december altijd een heel pakje diazepam en dan kruip ik achter de kachel tot mid april ofzo
Absoluut nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 23:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is je werk/rust-balans wel oké?
quote:Op woensdag 26 november 2025 11:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat is Book Nook?
In een hoekje boeken lezen?
Oja dat ziet er wel leuk uitquote:Op woensdag 26 november 2025 11:59 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]Nee, een huisje bouwen die in je boekenkast past. Heel leuk, google maar eens.
Ja, het is ook leuk. Hoewel ik soms ook zin heb om de hele zooi met een bijl aan flarden te slaan, want het is gepriegel hoor. Maar het maakt je hoofd leeg. En voor 10 euro heb je al zo'n bouwpakketje bij de Action.quote:
Dit denk je. Of je moet kinderen hebben.quote:
Iets aan flarden slaan lijkt me ook wel prettigquote:Op woensdag 26 november 2025 13:07 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, het is ook leuk. Hoewel ik soms ook zin heb om de hele zooi met een bijl aan flarden te slaan, want het is gepriegel hoor. Maar het maakt je hoofd leeg. En voor 10 euro heb je al zo'n bouwpakketje bij de Action.
Ik zou het zo doen als ik jonger was.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit denk je. Of je moet kinderen hebben.
Paar jaren geleden mijn vaste baan opgezegd en vertrokken.
Iedereen verklaarde mij gek, maar ondertussen voel ik mij hier helemaal thuis
Dit gooi je niet weg?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen als ik jonger was.
Nu denk ik: wat met pensioen enz? Mijn huis? Ben al bijna 30j aan het werk..
Dit allemaal weggooien doe je ook niet zomaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |