Dat is sowieso wel fijn ja. Hoewel ik nu inderdaad Cats op 10 en 11 zie. Dat is wel wat veel.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het grote verschil zal zitten in de mensen die stemmen. Radio 5 heeft een 40+ publiek en er zijn geen stemacties om iets hoger te krijgen.
Nou ja goed, als ze de op de keuzelijst meer Queen, Coldplay, U2 enzo zetten, nemen die ook gewoon de posities over van de Evergreen-sterren, ook bij dit stemvolk.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het grote verschil zal zitten in de mensen die stemmen. Radio 5 heeft een 40+ publiek en er zijn geen stemacties om iets hoger te krijgen.
Voor mij zijn dat juist vaak de Ojaaaa, die hoorde ik vroeger bij opa op de radio-nummersquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, een totaal onbekend Duits nummer uit het jaar kruik, waarvan er vrij veel instaan, is wat mij betreft overigens net zo min een evergreen als sommige heel recente dingen die nog helemaal niet hebben kunnen groeien.
Wel van 5 naar 13. Als die lijn doorzet dan valt hij over 123 jaar buiten de lijstquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:51 schreef Arizona het volgende:
Ik vind Danny Vera dus onterecht hoog in (ook) deze lijst, haha.
Hopelijk maken we nog wel de dag mee dat hij weer lager staat dan God only knowsquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel van 5 naar 13. Als die lijn doorzet dan valt hij over 123 jaar buiten de lijst
quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:48 schreef Strani het volgende:
Ik ben trouwens momenteel de serie Woeste Grond aan het kijken (ik weet het, ik ben laat). Kijkt best lekker weg. En ik leer een beetje oosters praten zodat ik straks bij @:Arizona op bezoek kan en niet zo opval.
Woeste Grond is een leuke serie. Maar ik had steeds het idee dat het in de Achterhoek was.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het niet kunnen kijken, ik stierf een beetje bij het horen van de accenten![]()
Je hoort dat het niet echt is.
Met een gezonde lifestyle en een beetje mazzel op het geopolitieke vlak moet dat lukken!quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk maken we nog wel de dag mee dat hij weer lager staat dan God only knows
* Opent het weekend op de correcte tijd.quote:
dit is veel te laatquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Opent het weekend op de correcte tijd.
Klachten mogen boven ingediend worden, ik heb er zelf ook niet voor gekozen.quote:
Wat mij betreft een mooie pasta, tortellini bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:10 schreef Strani het volgende:
Hebben we al vermoedens over wat er op 1 staat?
Ik hoop Het Dorp maar ik denk Hotel California.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:10 schreef Strani het volgende:
Hebben we al vermoedens over wat er op 1 staat?
Pesto past wel in deze lijstquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat mij betreft een mooie pasta, tortellini bijvoorbeeld.
Nijmegen is 1,5 uur rijdenquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Woeste Grond is een leuke serie. Maar ik had steeds het idee dat het in de Achterhoek was.
Om vanuit Twente Nijmegen steeds te noemen als de grote stad is niet echt geloofwaardig.
Met die lange dagen dat je maakt mag je wel een salaris verhoging krijgen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klachten mogen boven ingediend worden, ik heb er zelf ook niet voor gekozen.
Heb ik toevallig een tijdje terug gehad, dus dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met die lange dagen dat je maakt mag je wel een salaris verhoging krijgen.
[ afbeelding ]
Dat snap ik welquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het niet kunnen kijken, ik stierf een beetje bij het horen van de accenten![]()
Je hoort dat het niet echt is.
Het origineel van Andre van Duin ook niet?quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:24 schreef Strani het volgende:
Ik mis wel We Zullen Doorgaan van Ramses Shaffy in de lijst. Tenzij hij nog in de top 5 staat natuurlijk.
Zelfs dat niet. Wel dat van Disturbed.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het origineel van Andre van Duin ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |