Het licht is te pijnlijk voor iemand die in het donker wil blijven.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stond iedereen maar zo positief in het leven zoals jij
Stel je niet zo verschrikkelijk aan. De meeste, normale mensen hebben het veel te druk om nu al aan het WK te denken. De meeste mensen zitten niet de hele dag op FOK! hun tijd te doden, die zijn gewoon serieus aan het werk. Ze doen werk waarvan mensen werkelijk verwachten dat iets goeds wordt geleverd. Voor jou geldt dat niet, en dat mag, maar ga andere mensen er niet mee in de weg zitten.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Oh we doen het altijd al zo' Wat een dooddoener is dat toch altijd
quote:Op donderdag 4 december 2025 15:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stel je niet zo verschrikkelijk aan. De meeste, normale mensen hebben het veel te druk om nu al aan het WK te denken. De meeste mensen zitten niet de hele dag op FOK! hun tijd te doden, die zijn gewoon serieus aan het werk. Ze doen werk waarvan mensen werkelijk verwachten dat iets goeds wordt geleverd. Voor jou geldt dat niet, en dat mag, maar ga andere mensen er niet mee in de weg zitten.
quote:
De mods ook niet, dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik straal hier geen autoriteit uit.
Wil jij niet mod wordenquote:Op donderdag 4 december 2025 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:3rr0r zit wellicht ook in de goeie tijdzone.
Alleen als jullie alles overenthousiast en nep in goede banen gaan leiden.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:34 schreef Scrummie het volgende:
@:GurneyIsbestOke en ik zouden de perfecte mods zijn aangezien het WK in de VS is.
Addsquote:Op donderdag 4 december 2025 15:09 schreef onlogisch het volgende:
Checkte even hoe FOK! eruit zag als je wel met adds te maken hebt. De tandjes![]()
Koevermansquote:Op donderdag 4 december 2025 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Danny, nog nooit van gehoord.
Ik denk dat @DombohetOlifantje1 heel graag wil, met @Cocoquote:Op donderdag 4 december 2025 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil jij niet mod worden
Samen met onlogisch
Als het pepernoten zijn welquote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
Want dan moeten we onmiddellijk beginnen met inwerken. Ik heb niet het idee dat jij dingen snel oppakt
Ik schrik hier weer van.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
Want dan moeten we onmiddellijk beginnen met inwerken. Ik heb niet het idee dat jij dingen snel oppakt
Hoppetee.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |