Waarom worden dit soort onbekende mannen niet gewoon in vreemdelingendetentie gezet en gehouden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat een man van wie de identiteit en achtergrond niet eens bekend zich zomaar vrij in de maatschappij mag bewegen?
Die achterlijke verdragen moeten echt z.s.m. herzien worden. Waarom daar nog geen meerderheid voor is, is mij echt een raadsel.
En daarna zich hier weer onder een andere identiteit zich opnieuw aanmeld.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:33 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Omdat de misdaad hier gepleegd is? Liever dat hij hier zijn volledige straf uitzit dan dat hij in dat land daar een bewaker omkoopt en na 6 maanden weer vrij is.
Moet wel een eiland zijn waar je niet bij eb zo even naar het vasteland loopt of roeitquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kunnen we Schiermonikoog daar niet gewoon voor gebruiken?
Nee, dan is de framing dat het een buitenlander-probleem is, inderdaad véél eerlijker /s.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mannenprobleem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan worden recent allochtonen die hier geboren zijn ook nog eens tot de autochtonen gerekend
Doe deze zelfde post nog eens bij gewoon mannen in het algemeen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee, dan is de framing dat het een buitenlander-probleem is, inderdaad véél eerlijker /s. Met 9988,4 van de 10000 'overige Afrikanen' die geen verdachte van verkrachting zijn.
Manmanman wat faal je toch weer enorm hard. Constant.
4 op de 10000 (=0,04%) werd verdacht van een seksueel misdrijf. Ergo, 99,96% niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:26 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Doe deze zelfde post nog eens bij gewoon mannen in het algemeen.
En dan ook even procentueel graag.
Zonder dit vieze smerige stukje mens, die tevens immigrant en Afrikaan is, had Lisa nog geleefd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee, dan is de framing dat het een buitenlander-probleem is, inderdaad véél eerlijker /s.
Met 9988,4 van de 10000 'overige Afrikanen' die geen verdachte van verkrachting zijn. Maar he, blijf maar lekker doen alsof het een immigrantenprobleem is. Met je valse framing.
Klopt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:31 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Zonder dit vieze smerige stukje mens, die tevens immigrant en Afrikaan is, had Lisa nog geleefd.
Dat lijkt me zo klaar als een klontje.
daar ging het mij ook om, maar kennelijk zijn wij mannen allemaal een probleem.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus evengoed onzin om het een mannenprobleem te noemen.
https://opendata.cbs.nl/#/CBS/nl/dataset/81947NED/table?dl=C5B71
Ik voel me gelukkig totaal niet aangesproken door dat gezeik van mensen die vervallen in domme generalisaties.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
daar ging het mij ook om, maar kennelijk zijn wij mannen allemaal een probleem.
Dat is ook gewoon discriminatie
Alle NGO's die zogenaamde """vluchtelingen""" overbrengen naar Europa zijn medeverantwoordelijk voor dit soort misdrijven. Het is volslagen gestoord dat ze voor de kust van Afrika worden opgepikt om vervolgens naar Europa overgebracht te worden. Het is defacto mensensmokkel maar het wordt gedoogd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:49 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Is het eigenlijk al bekend welke NGO verantwoordelijk is voor het binnenhalen van deze Chris Jude naar Europese bodem?
Klopt. Daarom moeten we ook stoppen met het binnenhalen van het 3e wereld volk. Het risico is gewoon te groot. Asiel zou alleen nog op uitnodiging moeten zijn en alleen nog voor vrouwen en kinderen. Geen alleenstaande mannen op gevechtsleeftijd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:31 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Zonder dit vieze smerige stukje mens, die tevens immigrant en Afrikaan is, had Lisa nog geleefd.
Dat lijkt me zo klaar als een klontje.
Een record deze week.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:01 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Klopt. Daarom moeten we ook stoppen met het binnenhalen van het 3e wereld volk. Het risico is gewoon te groot. Asiel zou alleen nog op uitnodiging moeten zijn en alleen nog voor vrouwen en kinderen. Geen alleenstaande mannen op gevechtsleeftijd.
quote:Bijlagen
De asielinstroom van week 47 bedroeg ongeveer 1.100
Nieuwsbericht | 24-11-2025 | 10:49
Dus voor de goede orde ... als een groep mensen boven de 0,10% uit komt qua aantal verdachten van een seksueel misdrijf, dan is het risico té groot om die gehele groep toe te staan? Begrijp ik je dan correct?quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:01 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Klopt. Daarom moeten we ook stoppen met het binnenhalen van het 3e wereld volk. Het risico is gewoon te groot. Asiel zou alleen nog op uitnodiging moeten zijn en alleen nog voor vrouwen en kinderen. Geen alleenstaande mannen op gevechtsleeftijd.
Nu zijn al die NGO'S mede verantwoordelijk, maar als Hassan een gouden medaille op de Olympische spelen pakt dan krijgen ze geen creditsquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:59 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Alle NGO's die zogenaamde """vluchtelingen""" overbrengen naar Europa zijn medeverantwoordelijk voor dit soort misdrijven. Het is volslagen gestoord dat ze voor de kust van Afrika worden opgepikt om vervolgens naar Europa overgebracht te worden. Het is defacto mensensmokkel maar het wordt gedoogd.
Dat vind je echt een goede vergelijking? De moord op een meisje.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu zijn al die NGO'S mede verantwoordelijk, maar als Hassan een gouden medaille op de Olympische spelen pakt dan krijgen ze geen credits
quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:13 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Dat vind je echt een goede vergelijking? De moord op een meisje.
Tsja .. waar houdt de zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer indirecte medeverantwoordelijkheid op he?quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu zijn al die NGO'S mede verantwoordelijk, maar als Hassan een gouden medaille op de Olympische spelen pakt dan krijgen ze geen credits
Eén succesverhaal weegt totaal niet op tegen al die ontspoorde nepvluchtelingen. Kijk gewoon eens naar hoe de westerse steden in de afgelopen decennia aan het afglijden zijn. Vergelijk dat eens met een land als Polen die pertinent geen nepvluchtelingen toelaten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/world-europe-45269764quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee, dan is de framing dat het een buitenlander-probleem is, inderdaad véél eerlijker /s.
Met 9988,4 van de 10000 'overige Afrikanen' die geen verdachte van verkrachting zijn. Maar he, blijf maar lekker doen alsof het een immigrantenprobleem is. Met je valse framing.
Wat mij betreft worden ze gewoon verantwoordelijk gesteld. Het is sowieso van de pot gerukt dat een klein groepje mensen kan bepalen dat al die mensen dan maar hierheen komen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:59 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Alle NGO's die zogenaamde """vluchtelingen""" overbrengen naar Europa zijn medeverantwoordelijk voor dit soort misdrijven. Het is volslagen gestoord dat ze voor de kust van Afrika worden opgepikt om vervolgens naar Europa overgebracht te worden. Het is defacto mensensmokkel maar het wordt gedoogd.
Nou vroeger deelde het CBS wel dat soort statistieken, nu niet meer sinds jaren (ik weet niet sinds wanneer). Ik ben het met je eens hoor verder wat dit betreft, je post. Alleen dat er dan volksopstanden uitbreken, nee dat helemaal niet. Dat is niet gebeurd toen het wel bekend was en gaat ook niet gebeuren als de statistieken 2 keer (of meer) verergeren naar mijn ideequote:Op dinsdag 25 november 2025 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/world-europe-45269764
56% van de verkrachtingen in Zweden werd gepleegd door iemand met een migratieachtergrond. 22% heeft een migratieachtergrond.
Dus een meerderheid van de verkrachtingen werd gepleegd door de minderheid. In Nederland zal dat niet anders zijn alleen durft het CBS dat niet te benoemen omdat er dan volksopstanden uitbreken.
Ga iemand anders voor de gek houden met je struisvogelpolitiek en Groen Links gelul.
Nu hadden we al de idioterie dat je racist jegens een geloof of land kon zijn maar daar is nu ook "continent" aan toegevoegd?quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als iemand daar alle immigranten en Afrikanen op af wil rekenen / buiten wil sluiten, is diegene niets meer of minder dan een achterlijke racist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |