Sanneke is echt een slachtoffer van het leven. Vandaag was ook weer een zware dag want ze moesten weer een huis bezichtigen. En de woningsite is ook nog veranderd waardoor ze opnieuw moet uitvogelen hoe het werkt. Volgens mij heeft ze daar zeeën van tijd voor dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:06 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Sanneke voelt zich, terecht trouwens, aangesproken door de hele discussie. En aangezien ze vindt dat ze niks kan door ass/obesitas/wind, zal ze toch de rest van haar leven haar gezin moeten inzetten om geld te verdienen. Arme Sanneke.
Ik vind dat dus ook heftig. Ben ik nou preuts?quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:30 schreef Earring het volgende:
Ik keek weer eens bij KC. Dat dansfilmpje en dan erbij: met mn nieuwe haar. Echt waarom plaats je dat? Stuur dat filmpje naar papasjenkie dat is meer dan genoeg
Ik ga er vanuit dat ze na de scouting en het paardrijden wel even douchen. Maar ja, Annemarie gaat goed op een vast item plus stempel voor in de agenda (sorry planner, al weet ik nog steeds het verschil niet).quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:45 schreef Cattolica het volgende:
Vandaag is het "samen in bad dag" voor de jongste 2 bij AM; dit in plaats van morgen want dan gaan ze op pad.
Ik dacht het al eens eerder opgemerkt te hebben dat dit wekelijks gebeurt. Betekent dit dat er voor de rest van de week ook niet gedoucht wordt (door niemand niet)?
De jongste douchen verder niet. Heeft ze al eens gemeld. Dit omdat ze niet zweten op die leeftijd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:45 schreef Cattolica het volgende:
Vandaag is het "samen in bad dag" voor de jongste 2 bij AM; dit in plaats van morgen want dan gaan ze op pad.
Ik dacht het al eens eerder opgemerkt te hebben dat dit wekelijks gebeurt. Betekent dit dat er voor de rest van de week ook niet gedoucht wordt (door niemand niet)?
Gatver ... dagelijks douchen heeft toch niet (alleen) met zweten te maken maar met hygiëne. De jongste zie ik om de haverklap aan haar onderkleding trekken maar dat kan ook omdat óók dat wellicht qua maat te klein is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:52 schreef Earring het volgende:
[..]
De jongste douchen verder niet. Heeft ze al eens gemeld. Dit omdat ze niet zweten op die leeftijd.
Dus wekelijks in bad en misschien iets met een washand? Hahaha geen idee
En volgens AM is de badkamer 24/7 bezet dus de rest zal wel douchen hoop ik
Jij zegt het ik dacht het 😳 Zo overdreven en opgewekt vertellen en de story’s erna is ze nog steeds doodziek 🤔quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:14 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM post stories over haar Vinted avontuur, heel monter en opgewekt, ondertussen de was opvouwend (soort van). Volgende story beweert ze nog steeds ziek te zijn. Die vrouw weet niet wat ziek zijn is.
Helemaal precies hoe jij dit omschrijft is het 😄 Zoooo bijzonder dat je denkt met zulke content groot te worden? Want inderdaad, welk schuitje blijft een raadsel. Zieke kinderen? Autisme?quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:36 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, die heeft ze ook niet allemaal op een rijtje...
Ze wil dus groot worden als fluflu...maar zij kan dus werkelijk niet schrijven (en dan heb ik het niet over haar dyslexie), ze plaatst een bericht met 'unpopular opinions', en dan een heel lul verhaal waarin nergens een mening/opinion is te bekennen. En ze hoopt mama's te bereiken die in hetzelfde schuitje zitten, maar wat dat dan voor een schuitje is blijft onbekend. Zij kan gewoon geen fatsoenlijke teksten schrijven met een bepaalde opbouw en afsluiting enz..en maakt uiteraard veel spel- en stijlfouten. Verder probeert ze met die schoonmaak video van de ramen andere fluflu's na te doen, ze probeert zich een beetje neer te zetten als de zogenaamd grappige, hilarische, verstrooide moeder 'die ook maar wat doet'. Probeert grappig te zijn maar is vooral, om in haar termen te blijven, 'cray, cray'...
Hier douchen ze ook niet dagelijks (5&7).quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Gatver ... dagelijks douchen heeft toch niet (alleen) met zweten te maken maar met hygiëne. De jongste zie ik om de haverklap aan haar onderkleding trekken maar dat kan ook omdat óók dat wellicht qua maat te klein is.
Met al die bende op de vloer zal het weinig zin hebben ook.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:43 schreef SophiaLoren het volgende:
Waarom moet Sanne een robot zuiger met dweilfunctie. Zodat ze deze vanaf de bank kan bedienen?
Nee maar even serieus. Is toch nutteloos in een chaletje...
Ja dat. Voor die paar vierkante meter vloer die vrij is. 🤪 Echt ik pis in mijn broekquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:32 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Met al die bende op de vloer zal het weinig zin hebben ook.
Zou ze ook aan een van de meiden en Maarten gevraagd hebben of het oké is dat ze vanaf buiten door het raam staat te filmen? Eens over karma, zij komt zichzelf vroeg of laat keihard tegen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:52 schreef Johanna38 het volgende:
AM is zo voorspelbaar, ze doet preces wat ik al had verwacht. Eerst alles beetje laten rusten en de lieve mensen zijn met meer prevelen. Dan charmeoffensief en heel erg on camera vragen of ze iets mag filmen. En dan steeds steekjes uitdelen hoe gemeen Tim was en dat zij alleen maar haar hele hebben en houwen wil delen en meer ook niet. :stampvoet:
Vermoeiend, maar ik geloof in karma. Deksel op de neus. Komt vanzelf. Boomerang. Dat.
Ja sorry maar dan ben je niet wijs.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:17 schreef Paardrijden123 het volgende:
Op TikTok gaat het flink los van mensen die op de laatste video’s van Kellycarese spotten met de uitspraak die ze in bijna elke video doet. Ze noemt haar huis geen huis, maar “de villa”. En niet als grapje, maar bloed serieus. 😬
Ik heb even de kenmerken van een villa opgezocht. Blijk ik er ook in te wonen. Nooit geweten. Vanaf nu ga ik dus niet naar huis maar naar de villa😊quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:24 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja sorry maar dan ben je niet wijs.
Het is een vrijstaand huis , mooi.
Ik heb ook een vrijstaand huis maar zou mij niet in de kop komen om mijn huis een villa te noemen, gewoon huis.
Haar zoon heeft ze laten testen, kreeg de diagnose niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:26 schreef Henrike het volgende:
Waarom hè, waarom zijn al die flu flu mieders( op een paar uitzonderingen na)
Altijd ziek zwak en misselijk?
Dbm
Debbie
Marijke 1212
Nu Dbm weer over haar dochter, de ene week vermoeden ze plotseling taaislijmziekte. Blijkbaar niet heel urgent want nog geen onderzoek.
Nu heeft het meisje weer autisme, want meltdowns.
Euhh kind is 4 toch? Dat is volgens mij heel normaal voor die leeftijd.
En ze schrijft dat er 3 autisten in huis wonen en er nu mogelijk een 4e bij komt. Wat dus doet vermoeden dat haar zoon wel autisme zou hebben?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:34 schreef WinnieWana het volgende:
En ze schrijft ook de hele tijd dingen over haar zoon en haar, wij als autisten hihaho. Terwijl ze beide de diagnose niet hebben.
Alsof autisme een of andere grappige eigenschap is.
Gek he. Je kunt in een dikke woning wonen van een miljoen. Maar nog steeds geen smaak en stijl.. alles oogt zo goedkoop altijd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:17 schreef Paardrijden123 het volgende:
Op TikTok gaat het flink los van mensen die op de laatste video’s van Kellycarese spotten met de uitspraak die ze in bijna elke video doet. Ze noemt haar huis geen huis, maar “de villa”. En niet als grapje, maar bloed serieus. 😬
Ik lees het nu ook. Maar eerder toen ze er nog veel over deelde zei ze dat hij de diagnose niet kreeg omdat de behandelaren ook aan onderliggende trauma dachten. Nu zegt ze dat hij getest is en opnieuw de testen in gaat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En ze schrijft dat er 3 autisten in huis wonen en er nu mogelijk een 4e bij komt. Wat dus doet vermoeden dat haar zoon wel autisme zou hebben?
Die fluflu's zijn altijd zo op zoek naar aandoeningen bij zichzelf of bij hun kinderen.
Ik snap dat niet met zoveel kinderen , mybabydolls met 12kinderen die heeft witte stoelen , en een heel licht kleed, ik heb 2 kinderen maar toen die klein waren had ik altijd gauw overal vlekken in 😂quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:37 schreef Henrike het volgende:
OMG hvk heeft nieuwe stoelen, licht! Scheelt dat ze droge pasta eten ipv met tomatensaus
Same 😂quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:07 schreef Nieve het volgende:
En daar was ineens Debbie in haar rollie op mijn fb profiel. Promotie aan het maken voor de prikjes.
Wat een treurnis. Ze blijft nu maar langskomen, ik voel me gestalkt.
Ik vind het een vreemde foto, jongens bij Roy, Zoë bij Debbie, Debbie op een kerstfoto met korte mouwen, kale kerstboomquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:05 schreef Mirp het volgende:
Ik zou zo graag een kerstkaart willen van Debbie, zo’n mooie met foto! 🥰😏
Alle kleuters hebben die meltdowns toch? Er zijn genoeg volwassenen die ze ook nog hebben 😂.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:42 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook. Maar eerder toen ze er nog veel over deelde zei ze dat hij de diagnose niet kreeg omdat de behandelaren ook aan onderliggende trauma dachten. Nu zegt ze dat hij getest is en opnieuw de testen in gaat.
Nieuwe testen zijn niet nodig als er al eerder autisme uitkwam.
Maar haar man is dus ook autistisch. Of zou ze hem ook die diagnose maar toebedeeld hebben?
Ik lees ook niets raars over een meltdown van een 4 jarige. Dat heeft mijn 4 jarige ook 1 keer in de week. En nu 3 keer. Het is tijd dat die ouwe man snel weer terug gaat naar Spanje
Michelle Wolf 🤪quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:38 schreef SophiaLoren het volgende:
Michelle heeft de badjassen van leolive nu wel de initialen M.W. 🤪
AM doet dqt ook met adhd en dyslexiequote:Op dinsdag 25 november 2025 20:34 schreef WinnieWana het volgende:
En ze schrijft ook de hele tijd dingen over haar zoon en haar, wij als autisten hihaho. Terwijl ze beide de diagnose niet hebben.
Alsof autisme een of andere grappige eigenschap is.
Ik ben heel benieuwd naar het resultaat!quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:32 schreef Earring het volgende:
Ik ben geen fan van Janneke maar toch petje af hoe ze bikkelt met die verbouwing. En nu nog ook nog met haar vader naar het ziekenhuis voor bestraling. Echt geweldig van haar en van Evert trouwens ook
Ik vraag me bij haar altijd af of haar tassen echt of nep zijn (ik zie haar weleens met LV en YSL)quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:40 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Gek he. Je kunt in een dikke woning wonen van een miljoen. Maar nog steeds geen smaak en stijl.. alles oogt zo goedkoop altijd.
Van de kerstboom, tot de muren en inrichting tot haar nieuwe haren.
Het is echt bijzonder. Ik krijg bij haar nooit chique gevoel.
Michelle Wolf?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:38 schreef SophiaLoren het volgende:
Michelle heeft de badjassen van leolive nu wel de initialen M.W. 🤪
Zal vast echt zijn, denk dat die genoeg geld binnenharkt. En voor de rest is het alles van de action.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vraag me bij haar altijd af of haar tassen echt of nep zijn (ik zie haar weleens met LV en YSL)
Neem toch aan de AM gediagnosticeerd is?quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
AM doet dqt ook met adhd en dyslexie
Ze gebruikt weer een hele boel woorden om helemaal niks te zeggen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:16 schreef sophierr het volgende:
Zoveelste jankpost van Lotte Balijns. Voor een godsvermogen zichzelf laten verbouwen, wekenlang klagen vanaf de bank en dan een post met ‘niemand vraagt me zoveel te doen als ik doe’. Wat letterlijk helemaal niks is, behalve proberen te zorgen dat die griezel van haar met die enge glimlach alles voor haar doet. Hoop op nog een nieuw filmpje van Henry.
Volgens mij niet officieel?quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:16 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Neem toch aan de AM gediagnosticeerd is?
2500 per ticket?! Schaamteloze schooierquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:14 schreef Earring het volgende:
Marketingvrouw verkoopt allerlei webinairs maar ze plaatst toch ook maar een tikkie
Haar vader naar Suriname en het liefst wil ze zelf met haar kinderen ook mee a 2500 per ticket!
Dus lieve mensen zijn met meer: doneren maar!
Ik zie ook vliegreizen naar Suriname die een stuk goedkoper zijn via KLM. Wil ze ook nog luxe erbij of?quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
2500 per ticket?! Schaamteloze schooier
Waarom kan dat niet? Mensen met autisme hebben meer dan eens issues met eten. Geur, smaakbeleving, structuur, overeten, vergeten te eten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:30 schreef Moedervan4kids het volgende:
Een diëtiste die zegt dat je kind autisme heeft?
Volgens mij gaat een diëtist over eten, maar wie weet leef ik onder een steen hoor.
Gisteren liet ze nog een ticketprijs zien van nét onder de 1500 euro. En toen had ze het alleen over haar vader en nu gaat het ook om haar en haar 2 kinderen (plus haar man denk ik, want ze zegt "gezin van 4 personen"). Het familielid ligt op sterven, nu al wekenlang (ik zeg niet dat dit niet kan maar als dat zo is, dan had ik al lang mijn vader op dat vliegtuig gezet zonder te moeten gaan schooien bij mijn instagram volgers).quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:26 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ik zie ook vliegreizen naar Suriname die een stuk goedkoper zijn via KLM. Wil ze ook nog luxe erbij of?
Ik zie tickets voor de helft!quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:26 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ik zie ook vliegreizen naar Suriname die een stuk goedkoper zijn via KLM. Wil ze ook nog luxe erbij of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |