abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219337742
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 21:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie haar oven is blijkbaar kapot. Tip: gooi dan ook even dat smerige rooster weg.
Oh bah. Wat vies..
Dat kan ze toch ook elke keer na gebruik schoonmaken?
En hier zet ze haar eten/baksels in.
Wil niet weten hoe die slowcooker er over paar maand/halfjaar uitziet.
pi_219337745
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 22:17 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik heb al vaker gedacht: lijkt me leuk om te doen. Maar dan zag ik hoeveel tijd, energie en gedoe het kost, daar heb ik geen trek in na een werkdag.
Maar hoe denkt zij dat in hemelsnaam met haar enorm beperkte energie te kunnen doen?
Debbie haar hobby’s duren nooit lang. Ik geef het een dag of 3.
pi_219337747
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 21:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Tegen de tijd dat die starter de oven in kan heeft ze vast al een nieuwe oven. Die is dolgelukkig dat ze weer iets kan kopen.
Tegen de tijd dat die starter de oven in kan is ze waarschijnlijk alweer uitgekeken op deze hobby 🙈
pi_219337758
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 22:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
😂😂😂
pi_219337789
quote:

[..]
Dan is de starter nog niet levend _O-
Ik gok ook op 1 brood, dan alle materialen in huis halen voor een beter brood, dan nog 1 en dan klaar.

Hier mag ik niet teveel van zeggen overigens, ik ben ook van 1000 hobby’s voor heel even :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219337802
En Judith filmt weer eens vreemden om ze op insta te slingeren.
Waarom filmt ze daar überhaupt?
pi_219337812
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 22:18 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Oh bah. Wat vies..
Ooit filmde ze de binnenkant🤢
pi_219337836
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 22:25 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dan is de starter nog niet levend _O-
Ik gok ook op 1 brood, dan alle materialen in huis halen voor een beter brood, dan nog 1 en dan klaar.

Hier mag ik niet teveel van zeggen overigens, ik ben ook van 1000 hobby’s voor heel even :')
Niks mis met dingen uitproberen. Bij Debbie zit het hem in nieuwe dingen proberen en daar vol energie voor gaan maar geen tijd en energie aan haar kinderen besteden.
pi_219337885
Iris zeilstra deelt in haar stories wat het clubhuis is
pi_219337915
Laura Krmeling deelt weer even teveel medische details van dochter, waar ik een hoop van vind.
Sonde is er door kindje zelf voor een gedeelte uitgetrokken. Deze hebben ze zelf teruggeduwd. Weten eigenlijk niet of hij wel goed zit nu, moet in de darm ipv maag, maar joh ze wilt perse obsessief ooit weer borstvoeding geven dus kan het nu gelijk ff getest worden of het maagje het verdraagd of ze even terug naar het ziekenhuis moeten nu of het nog even aankijken twijfel twijfel maar keuze is toch om het gewoon even te proberen.

Zijn deze mensen gek? Of ben ik een DBM en voel hier veel te veel bij?
pi_219337917
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 22:42 schreef slowie het volgende:
Iris zeilstra deelt in haar stories wat het clubhuis is
Ik krijg altijd het idee van een sekte daar. Geen idee waarom. Ben ook niet van plan om te kijken. Ik gun iris geen views.
pi_219337988
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 22:49 schreef AppelsEieren het volgende:
Laura Krmeling deelt weer even teveel medische details van dochter, waar ik een hoop van vind.
Sonde is er door kindje zelf voor een gedeelte uitgetrokken. Deze hebben ze zelf teruggeduwd. Weten eigenlijk niet of hij wel goed zit nu, moet in de darm ipv maag, maar joh ze wilt perse obsessief ooit weer borstvoeding geven dus kan het nu gelijk ff getest worden of het maagje het verdraagd of ze even terug naar het ziekenhuis moeten nu of het nog even aankijken twijfel twijfel maar keuze is toch om het gewoon even te proberen.

Zijn deze mensen gek? Of ben ik een DBM en voel hier veel te veel bij?
Ik vind dit ook heel bijzonder, ze heeft helemaal geen medische achtergrond (en ja ik weet het, je krijgt een enorme spoedcursus als je een ziek hebt, maar toch). Die sonde is er een deel uit gegaan, je wil ff uitproberen hoe het gaat.
Ik ben zelf verpleegkundige en hang echt niet snel met een (huis) arts aan de telefoon, maar in zo'n geval had ik toch gebeld, al is het maar voor overleg. Als zij dan zeggen; kijk het ff aan helemaal prima.
Maar niet, onder het mom van 'ik wil weer live borstvoeding geven, want dat is handig voor luie mensen (en ik ben die luie mensen), dus tja kijk maar met die sonde.
pi_219338146
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 22:18 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Oh bah. Wat vies..
Debbie is gewoon een viezerik
pi_219338147
quote:

[..]
Misschien kan ze dat handige zuurdesem boekje van Milou kopen
pi_219338148
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 22:31 schreef JaNeeDan het volgende:
En Judith filmt weer eens vreemden om ze op insta te slingeren.
Waarom filmt ze daar überhaupt?
Zij heeft echt overal schijt aan
pi_219338150
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 22:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ooit filmde ze de binnenkant🤢
Weet je nog toen ze die gore bbq ging verkopen 🤮
pi_219338159
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 23:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind dit ook heel bijzonder, ze heeft helemaal geen medische achtergrond (en ja ik weet het, je krijgt een enorme spoedcursus als je een ziek hebt, maar toch). Die sonde is er een deel uit gegaan, je wil ff uitproberen hoe het gaat.
Ik ben zelf verpleegkundige en hang echt niet snel met een (huis) arts aan de telefoon, maar in zo'n geval had ik toch gebeld, al is het maar voor overleg. Als zij dan zeggen; kijk het ff aan helemaal prima.
Maar niet, onder het mom van 'ik wil weer live borstvoeding geven, want dat is handig voor luie mensen (en ik ben die luie mensen), dus tja kijk maar met die sonde.
Gelukkig heeft ze ChatGPT als arts 😱🫣😑😰
pi_219338177
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 00:16 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Dat is wel ernstig ja, met zo'n kwetsbaar kindje.
pi_219338275
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 00:16 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Nou dit kwam ik schrijven. Hoezo vraag je chatgpt om raad en bel je niet het ziekenhuis. Deze baby mocht lang niet met ontslag omdat ze niet aankwam in gewicht en nu ga je een nacht geen voeding geven? Ik snap dat je moe bent, niet naar het ziekenhuis wil en graag borstvoeding wil geven maar dit is wel echt een dom idee zonder overleg met een arts.
pi_219338352
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 19:06 schreef Cattolica het volgende:
De Marketingvrouw is wederom (hiervoor was het de rechtszaak) geld aan het inzamelen (op haar abonnement deel). Nu voor haar vader om een ziek familielid in het buitenland te bezoeken. Ticket kost nog geen 1500 euro; dat kan ze toch gewoon zelf betalen (samen met andere familieleden)? Schaamteloos vind ik dit.
Vind jij van niet dan? Ik vind je erg racistisch..#grapje he
pi_219338372
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 05:15 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Nou dit kwam ik schrijven. Hoezo vraag je chatgpt om raad en bel je niet het ziekenhuis. Deze baby mocht lang niet met ontslag omdat ze niet aankwam in gewicht en nu ga je een nacht geen voeding geven? Ik snap dat je moe bent, niet naar het ziekenhuis wil en graag borstvoeding wil geven maar dit is wel echt een dom idee zonder overleg met een arts.
Dit is toch echt heel kwalijk? Dit is een kindje zorg onthouden. Gewoon reden om een meldcode in te vullen door een zorgverlener. En dan slinger je dat ook nog eens online
pi_219338479
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 05:15 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Gelukkig hebben ze een PH meting gedaan, maar ik snap niet dat je er zomaar zelf voor kiest om een nachtje borstvoeding aan te geven en niet ff te bellen. Maar dan wel chatgpt om afvies te vragen. Godzijdank geeft chatgpt dit advies en niet iets anders.
Niemand (of iig de meerderheid van de mensen) komt niet graag in het ziekenhuis en zeker niet 's avonds of 's nachts en tuurlijk zijn ze moe ze hebben veel meegemaakt.
Maar dit is gewoon onverstandig.
  dinsdag 25 november 2025 @ 07:14:27 #98
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219338490
DBM post stories over haar Vinted avontuur, heel monter en opgewekt, ondertussen de was opvouwend (soort van). Volgende story beweert ze nog steeds ziek te zijn. Die vrouw weet niet wat ziek zijn is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rimboequeen op 25-11-2025 07:35:38 ]
pi_219338569
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 07:14 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM post storiesover haar Vinted avontuur, heel monter en opgewekt, ondertussen de was opvouwend (soort van). Volgende story beweert ze nog steeds ziek te zijn. Die vrouw weet echt wat ziek zijn is.
Viel mij ook al op, die heeft ze ook niet allemaal op een rijtje...

Ze wil dus groot worden als fluflu...maar zij kan dus werkelijk niet schrijven (en dan heb ik het niet over haar dyslexie), ze plaatst een bericht met 'unpopular opinions', en dan een heel lul verhaal waarin nergens een mening/opinion is te bekennen. En ze hoopt mama's te bereiken die in hetzelfde schuitje zitten, maar wat dat dan voor een schuitje is blijft onbekend. Zij kan gewoon geen fatsoenlijke teksten schrijven met een bepaalde opbouw en afsluiting enz..en maakt uiteraard veel spel- en stijlfouten. Verder probeert ze met die schoonmaak video van de ramen andere fluflu's na te doen, ze probeert zich een beetje neer te zetten als de zogenaamd grappige, hilarische, verstrooide moeder 'die ook maar wat doet'. Probeert grappig te zijn maar is vooral, om in haar termen te blijven, 'cray, cray'...
pi_219338612
DBM; Als je op haar timeline kijkt, zijn de meeste posts negatief. Er is wel een verschil tussen realistisch zijn en een ordinaire negative Nancy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')