Oh die ga ik erbij zettenquote:Op maandag 24 november 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Ik had Stiggies rode helm als TT![]()
[ afbeelding ]
Ik zag ineens bijna einde topic dus gelijk op zoek naar een rode helmquote:Op maandag 24 november 2025 15:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh die ga ik erbij zetten
Ahwquote:Op maandag 24 november 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat de linker niet wit was
[ afbeelding ]
Net gegeten, uitbuiken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:15 schreef Dotteke het volgende:
Hier ook al weinig leven in de brouwerij
Moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net gegeten, uitbuiken.
*burp*quote:
Ik had dacht ik stamppot andijvie uit de vriezer gehaald. Haalde ik het uit de koelkast en wil het opwarmen bleek het chinees te zijnquote:
Chinese andijviestamppot!quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had dacht ik stamppot andijvie uit de vriezer gehaald. Haalde ik het uit de koelkast en wil het opwarmen bleek het chinees te zijn
Dotje mopjequote:
Echt hoorquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:15 schreef Dotteke het volgende:
Hier ook al weinig leven in de brouwerij
het is overal zo stillekesquote:
Hey sweetyquote:
Wat raarrrrrrrrrrrrquote:
Lovelyquote:
quote:
Een blubje hier en een blubje daar, een blubje overalquote:
Haiquote:
Stigkequote:
Deze vrouw hequote:
Blubskequote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Een blubje hier een blubje daar ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar
Lovelyquote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:24 schreef Lovely het volgende:
* Lovely schud deze sc even weer wakker
Stigkequote:
quote:
Alles okidoki?quote:
Ja hoor, alleen rugpijnquote:
Ojee, verkeerd gelegen ?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen rugpijn
Kan, maar het vlamde erin toen ik opstond. Dus zal wel even paar dagen auw zijn.quote:
Iets te snel opgestaan.. hopen dat de pijn toch snel over is..quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan, maar het vlamde erin toen ik opstond. Dus zal wel even paar dagen auw zijn.
Ja ik ook. Maar komt goed, want ik ben Stigquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Iets te snel opgestaan.. hopen dat de pijn toch snel over is..
Anders iets er voor halen. Wat je er op kan smeren?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar komt goed, want ik ben Stig
Ik heb zalf en ibuprofen. Dat en wat meer rust en dan komt het goed.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders iets er voor halen. Wat je er op kan smeren?
quote:
Hai Stigkequote:
Hai Lovelyquote:
quote:
Hai Mutskequote:
Stiggiequote:
Dotjequote:
Ik ben overal en nergens.quote:
Ik bedoelde de scquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben overal en nergens.
Hallo Dottquote:
Stiggiequote:
Truequote:Op donderdag 5 maart 2026 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik bedoelde de sc![]()
[..]
Hallo Dott
[..]
Stiggie
quote:
Hey Lieffie, deze SC is bijna een vergeten SCquote:
Forgotten SCquote:Op zondag 29 maart 2026 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lieffie, deze SC is bijna een vergeten SC
Hoezo?quote:Op zondag 29 maart 2026 09:16 schreef DJMO het volgende:
M'n Chrome browser gaat nu over de zeik van FOK!
Ja was al een tijdje niet meer gepost zag ikquote:
En nu ineens welquote:Op zondag 29 maart 2026 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was al een tijdje niet meer gepost zag ik
Browser reageert niet elke keerquote:
Ja dacht kunnen ze hier nog even verder beppen was net een stroomloop in een topic waarvan ik hier de naam niet mag noemen. Die is net op slot gedaan ivm de downtimequote:
O vreemdquote:
Hey Blubskequote:
quote:Op zondag 29 maart 2026 09:23 schreef DJMO het volgende:
Ja. Tijd om te douchen, ik krijg het koud in m'n nakie zo.
Lekker spekkie voor je bekkiequote:
Ik haal je even hier heen omdat Feedback geen SC isquote:Op donderdag 2 april 2026 13:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Tja. Had kree wel redelijk gekalmeerd. Maar moest helaas weg.
Mutskequote:
Altijdquote:Op donderdag 2 april 2026 14:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vakantie
Heb ik wel verdiend denk ik
Fruitje moet soms een beetje op zijn woorden lettenquote:Op donderdag 2 april 2026 14:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee verdraaid dat wil ik niet
Fruitje is lief
Het er gewoon niet meer over hebben. Laat gaan.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:45 schreef kree het volgende:
hmmm durf ik hier nog ff te posten? vind het allemaal beetje te drama en gezeik achtig.
En ben ik niet echt eens de moeilijkste erover, maar er zijn grenzen. zelfs bij mij
Geweldigquote:Op donderdag 2 april 2026 14:52 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik dit zo op mijn voordeur plakken ??
Mag jij gewoonquote:Op donderdag 2 april 2026 14:52 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er wat kleur aan geven.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:52 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het doen.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:52 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ooit zoiets op mijn deur. Alleen vroeg ik 50 euro. Lol.quote:
Ik zou een satanisch symbool erbij plakken.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ooit zoiets op mijn deur. Alleen vroeg ik 50 euro. Lol.
Hey Stigquote:Op vrijdag 3 april 2026 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou een satanisch symbool erbij plakken.
DotBolkquote:
Smoepsiequote:
U zit verkeerdquote:
Hey liefke, hoe is het nu met je schouder?quote:
Een heel eind beter. Gisteren laatste keer fysio gehad en nu laten we de natuur haar werk doen. Binnenkant van wijsvinger voelt nog doof maar voor de rest heb ik bijna nergens meer last van.quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey liefke, hoe is het nu met je schouder?
O gelukkig, je was er op tijd bij anders had je waarschijnlijk langer er mee gelopen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een heel eind beter. Gisteren laatste keer fysio gehad en nu laten we de natuur haar werk doen. Binnenkant van wijsvinger voelt nog doof maar voor de rest heb ik bijna nergens meer last van.
Volgende week heb ik er weer tijd voorquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig, je was er op tijd bij anders had je waarschijnlijk langer er mee gelopen.
Nu kan je ook weer lekker motorrijden
Hopelijk wordt het een beetje mooi weer danquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende week heb ik er weer tijd voor
We gaan het zienquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het een beetje mooi weer dan
Mag gewoonquote:
Hey manquote:
quote:
Ja, veranderen kan je het toch nietquote:
Neequote:
Ik denk dat er dan veel meer ruzie in de wereld zou zijn.quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan veel meer ruzie in de wereld zou zijn.
Kom iedereen dat maar bepalen voor zijn eigen tuin
Dan zat de buurman in 40 graden en de buurvrouw had een sneeuwbui
Het kan ook niet anders, soms helaasquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Soms is de natuur haar ding laten doen beter
Mixed feelings nu.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan ook niet anders, soms helaas![]()
Dan was het hier bij mij huis niet warmen dan 22 graden en lag er in de winter een dik pak sneeuw
Want jij wilt liever 30 graden of altijd sneeuwquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Want jij wilt liever 30 graden of altijd sneeuw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |