Oh die ga ik erbij zettenquote:Op maandag 24 november 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
Ik had Stiggies rode helm als TT![]()
[ afbeelding ]
Ik zag ineens bijna einde topic dus gelijk op zoek naar een rode helmquote:Op maandag 24 november 2025 15:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh die ga ik erbij zetten
Ahwquote:Op maandag 24 november 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat de linker niet wit was
[ afbeelding ]
Net gegeten, uitbuiken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:15 schreef Dotteke het volgende:
Hier ook al weinig leven in de brouwerij
Moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net gegeten, uitbuiken.
*burp*quote:
Ik had dacht ik stamppot andijvie uit de vriezer gehaald. Haalde ik het uit de koelkast en wil het opwarmen bleek het chinees te zijnquote:
Chinese andijviestamppot!quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had dacht ik stamppot andijvie uit de vriezer gehaald. Haalde ik het uit de koelkast en wil het opwarmen bleek het chinees te zijn
Dotje mopjequote:
Echt hoorquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:15 schreef Dotteke het volgende:
Hier ook al weinig leven in de brouwerij
het is overal zo stillekesquote:
Hey sweetyquote:
Wat raarrrrrrrrrrrrquote:
Lovelyquote:
quote:
Een blubje hier en een blubje daar, een blubje overalquote:
Deze vrouw hequote:
Blubskequote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Een blubje hier een blubje daar ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar
Lovelyquote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:24 schreef Lovely het volgende:
* Lovely schud deze sc even weer wakker
quote:
Ja hoor, alleen rugpijnquote:
Ojee, verkeerd gelegen ?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen rugpijn
Kan, maar het vlamde erin toen ik opstond. Dus zal wel even paar dagen auw zijn.quote:
Iets te snel opgestaan.. hopen dat de pijn toch snel over is..quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan, maar het vlamde erin toen ik opstond. Dus zal wel even paar dagen auw zijn.
Ja ik ook. Maar komt goed, want ik ben Stigquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Iets te snel opgestaan.. hopen dat de pijn toch snel over is..
Anders iets er voor halen. Wat je er op kan smeren?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar komt goed, want ik ben Stig
Ik heb zalf en ibuprofen. Dat en wat meer rust en dan komt het goed.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders iets er voor halen. Wat je er op kan smeren?
Vond ik ookquote:
Mooquote:
quote:
Hai Lovelyquote:
quote:
Stiggiequote:
Dotjequote:
Ik ben overal en nergens.quote:
Ik bedoelde de scquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben overal en nergens.
Hallo Dottquote:
Stiggiequote:
Truequote:Op donderdag 5 maart 2026 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik bedoelde de sc![]()
[..]
Hallo Dott
[..]
Stiggie
quote:
Hey Lieffie, deze SC is bijna een vergeten SCquote:
Forgotten SCquote:Op zondag 29 maart 2026 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lieffie, deze SC is bijna een vergeten SC
Hoezo?quote:Op zondag 29 maart 2026 09:16 schreef DJMO het volgende:
M'n Chrome browser gaat nu over de zeik van FOK!
Ja was al een tijdje niet meer gepost zag ikquote:
En nu ineens welquote:Op zondag 29 maart 2026 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was al een tijdje niet meer gepost zag ik
Browser reageert niet elke keerquote:
Ja dacht kunnen ze hier nog even verder beppen was net een stroomloop in een topic waarvan ik hier de naam niet mag noemen. Die is net op slot gedaan ivm de downtimequote:
O vreemdquote:
Hey Blubskequote:
quote:Op zondag 29 maart 2026 09:23 schreef DJMO het volgende:
Ja. Tijd om te douchen, ik krijg het koud in m'n nakie zo.
Lekker spekkie voor je bekkiequote:
Ik haal je even hier heen omdat Feedback geen SC isquote:Op donderdag 2 april 2026 13:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Tja. Had kree wel redelijk gekalmeerd. Maar moest helaas weg.
Mutskequote:
Altijdquote:Op donderdag 2 april 2026 14:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vakantie
Heb ik wel verdiend denk ik
Fruitje moet soms een beetje op zijn woorden lettenquote:Op donderdag 2 april 2026 14:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee verdraaid dat wil ik niet
Fruitje is lief
Het er gewoon niet meer over hebben. Laat gaan.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:45 schreef kree het volgende:
hmmm durf ik hier nog ff te posten? vind het allemaal beetje te drama en gezeik achtig.
En ben ik niet echt eens de moeilijkste erover, maar er zijn grenzen. zelfs bij mij
Geweldigquote:Op donderdag 2 april 2026 14:52 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik dit zo op mijn voordeur plakken ??
Mag jij gewoonquote:Op donderdag 2 april 2026 14:52 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er wat kleur aan geven.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:52 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het doen.quote:Op donderdag 2 april 2026 14:52 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ooit zoiets op mijn deur. Alleen vroeg ik 50 euro. Lol.quote:
Ik zou een satanisch symbool erbij plakken.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ooit zoiets op mijn deur. Alleen vroeg ik 50 euro. Lol.
Hey Stigquote:Op vrijdag 3 april 2026 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou een satanisch symbool erbij plakken.
DotBolkquote:
Smoepsiequote:
U zit verkeerdquote:
Hey liefke, hoe is het nu met je schouder?quote:
Een heel eind beter. Gisteren laatste keer fysio gehad en nu laten we de natuur haar werk doen. Binnenkant van wijsvinger voelt nog doof maar voor de rest heb ik bijna nergens meer last van.quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey liefke, hoe is het nu met je schouder?
O gelukkig, je was er op tijd bij anders had je waarschijnlijk langer er mee gelopen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een heel eind beter. Gisteren laatste keer fysio gehad en nu laten we de natuur haar werk doen. Binnenkant van wijsvinger voelt nog doof maar voor de rest heb ik bijna nergens meer last van.
Volgende week heb ik er weer tijd voorquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig, je was er op tijd bij anders had je waarschijnlijk langer er mee gelopen.
Nu kan je ook weer lekker motorrijden
Hopelijk wordt het een beetje mooi weer danquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende week heb ik er weer tijd voor
We gaan het zienquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het een beetje mooi weer dan
Mag gewoonquote:
Hey manquote:
quote:
Ja, veranderen kan je het toch nietquote:
Neequote:
Ik denk dat er dan veel meer ruzie in de wereld zou zijn.quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan veel meer ruzie in de wereld zou zijn.
Kom iedereen dat maar bepalen voor zijn eigen tuin
Dan zat de buurman in 40 graden en de buurvrouw had een sneeuwbui
Het kan ook niet anders, soms helaasquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Soms is de natuur haar ding laten doen beter
Mixed feelings nu.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan ook niet anders, soms helaas![]()
Dan was het hier bij mij huis niet warmen dan 22 graden en lag er in de winter een dik pak sneeuw
Want jij wilt liever 30 graden of altijd sneeuwquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Want jij wilt liever 30 graden of altijd sneeuw
Bolk!quote:
Hey Vinoquote:
Hier dan maar.quote:
Fijn zo, nee hier ronduit Kudtquote:
quote:
Ja niets aan. Maar goed moet het er mee doenquote:
Ik zou niet durven, stel hij stapt met zijn verkeerde been het bed uitquote:Op dinsdag 5 mei 2026 06:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank je, Schop @:SWJ eens wakker als je wil? Hij heeft werk te doen
Morguh Stigquote:
Lekker GG jij weet wat een mens nodig heeft in die ochtendquote:Op dinsdag 5 mei 2026 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt koffie in.
[ afbeelding ]
Smoepsiequote:
Zonder koffie geen goed begin, vind ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker GG jij weet wat een mens nodig heeft in die ochtend
Morguh skattiequote:
Deze manquote:Op dinsdag 5 mei 2026 06:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zonder koffie geen goed begin, vind ik.
Nu wel ja. Alsof we zijn bevrijdquote:
Deze man weetquote:Op dinsdag 5 mei 2026 06:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zonder koffie geen goed begin, vind ik.
Morguhquote:
quote:
Vlak jezelf niet uit hèquote:
O ja het is bevrijdingsdag vandaag. Ben je vrij of moet je gewoon werken?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 06:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu wel ja. Alsof we zijn bevrijd
Ik ben aanwezig. De rest minder. Dus een rustige werkdag vandaag.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja het is bevrijdingsdag vandaag. Ben je vrij of moet je gewoon werken?
Aanwezigheidsplicht. Die vooral bij het koffiezetapparaat wordt volbracht?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig. De rest minder. Dus een rustige werkdag vandaag.
Niks mis meequote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aanwezigheidsplicht. Die vooral bij het koffiezetapparaat wordt volbracht?
Thuisquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aanwezigheidsplicht. Die vooral bij het koffiezetapparaat wordt volbracht?
Ook wel eens lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig. De rest minder. Dus een rustige werkdag vandaag.
Geen koffie?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuis
En ik drink geen koffie.
Zellufquote:
Bak thee of een glas water idd.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen koffie?
[ afbeelding ]
Thee dan?
Zo, je pakt het goed aan... Ook warme bolletjes?quote:
Die heeft alles al meegemaakt in haar lange levenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Een Dotteke die rood wordt van verlegenheid.... Dat zie je niet vaak
Nee Griekse yoghurtquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, je pakt het goed aan... Ook warme bolletjes?![]()
Griekse yoghurt op een tosti is niet echt de combinatie van het jaarquote:
Nee he maar als het uit een onverwachtse hoek komtquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Een Dotteke die rood wordt van verlegenheid.... Dat zie je niet vaak
Dat eet ik ook meestal in de ochtendquote:
Ik heb vorige week verse aardbeien rechtstreeks bij de tuinder vandaag, die waren erg goedquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat eet ik ook meestal in de ochtend
Van de week had ik zin in yoghurt, had verse aardbeien die er door gedaan was ook lekker, even wat anders tussen door
O ja dat geloof ik graag, vooral als ze van de koude grond zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week verse aardbeien rechtstreeks bij de tuinder vandaag, die waren erg goed
Die zijn er in Nederland vrijwel niet meerquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat geloof ik graag, vooral als ze van de koude grond zijn.
Echt zo jammer. Ik heb er wel een paar in de grond staan hier, de coronas en ieder jaar worden het er meer ik stek ze ookquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die zijn er in Nederland vrijwel niet meer
Een net er over doen?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:36 schreef MooieTop6 het volgende:
En als ik ze zelf wil plukken, dan zijn de vogels me net altijd voor
Ze hebben jou gemistquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ah, zie waarom het weer druk is hier
Denk ik nietquote:
lol eigenlijk best wel jammer dat het hier niet loopt hequote:
Dus ik krijg jou niet aan het blozen...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee he maar als het uit een onverwachtse hoek komt
Leuke hobbie, kruis je ze ook?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt zo jammer. Ik heb er wel een paar in de grond staan hier, de coronas en ieder jaar worden het er meer ik stek ze ook
Mwa het zijn meestal maar 6 plantjes in een plantenbakquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ah, zie waarom het weer druk is hier
Denk het niet of je moet met een liefdesverklaring komenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus ik krijg jou niet aan het blozen...
Zoals ik deed?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet of je moet met een liefdesverklaring komen
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie, op deze kans had hij niet gerekendquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:43 schreef MooieTop6 het volgende:
Grijp je kans @:gebrokenglas, een grotere hint ga je niet krijgen!
Euh nee, wat is dat, hoe doe je dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:41 schreef MooieTop6 het volgende:
En als ik ze zelf wil plukken, dan zijn de vogels me net altijd voor
[..]
Leuke hobbie, kruis je ze ook?
Jij vergeet dat ik je vriendin ben op FOK! die liefdesverklaring heeft wel een beetje zijn waarde verlorenquote:
Drink dan ook geen koffie als je hier zitttttttttt dommiequote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie, op deze kans had hij niet gerekend
Nou zegquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij vergeet dat ik je vriendin ben op FOK! die liefdesverklaring heeft wel een beetje zijn waarde verloren
Ik zag dit niet aankomenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drink dan ook geen koffie als je hier zitttttttttt dommie
Had je daar zoveel moeite in gestoken, ook nog....quote:
Stuifmeel van één bloem op een andere bloem, ietwat simplistisch uitgelegdquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euh nee, wat is dat, hoe doe je dat.
Ik haal gewoon die lange slierten er tussen uit en pot die weer in de grond Ik ben begonnen 2 jaar geleden met een bak had aardbeienplantjes bij de aardbeienboer besteld kreeg alleen een paar wortels
ik heben nu al 8 bakken vol en al veel weggegeven
Ja, je moet het weer terug verdienen, het heeft mij diep gekwetstquote:
Vrouwen hequote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je daar zoveel moeite in gestoken, ook nog....
O, mag ik vragen waar dat goed voor is?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Stuifmeel van één bloem op een andere bloem, ietwat simplistisch uitgelegd
Hoe kan je je dan net verslikken in je koffie?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Beginnersfout: denken het koffiezetapparaat aangezet te hebben.
Nou, nog maar eventjes wachten op de koffie.
Ze speelt hard to getquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je daar zoveel moeite in gestoken, ook nog....
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je moet het weer terug verdienen, het heeft mij diep gekwetst
Owja....quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je je dan net verslikken in je koffie?
Je had me maar hebt me weggegooidquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja....
Ja nee dit is nieuwe koffie
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is niet makkelijk om Dotteke voor het lapje te houden....
Dat neemt niet weg dat ik dat gewoon kan blijven proberen natuurlijkquote:
Met scootmobiel en al?quote:
Natruurlijk wie niet waagt wie niet wintquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat ik dat gewoon kan blijven proberen natuurlijk
Ja en dat kwam hard aan kan ik je vertellen. Viel boven op mijn beenquote:
Ze zit al laag, dus een goed excuus om dan op 1 knie te gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat ik dat gewoon kan blijven proberen natuurlijk
Wowquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat kwam hard aan kan ik je vertellen. Viel boven op mijn been
Wat voor bloemen moet ik kopen?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zit al laag, dus een goed excuus om dan op 1 knie te gaan.
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zit al laag, dus een goed excuus om dan op 1 knie te gaan.
Mooie bloemen!quote:
quote:
Als je dat doet krijg je een betere oogst, maar voor aardbeien hoeft het niet perse.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, mag ik vragen waar dat goed voor is?
Dus dat zou ik dan nu moeten doen ze staan nu vol met bloemen?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als je dat doet krijg je een betere oogst, maar voor aardbeien hoeft het niet perse.
En je kan verschillende soorten met elkaar kruisen zodat je een 'betere' plant krijgt, maar die kans is niet zo heel groot.
Een mengboeket, dan zit ik altijd wel goed, toch?quote:
Dotje houdt wel van gemengdquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een mengboeket, dan zit ik altijd wel goed, toch?
Dotje houdt niet zo van gemengde boeketten.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje houdt wel van gemengd
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dotje houdt niet zo van gemengde boeketten.
Daar zitten vaak crysanten en gerbra's in daar hou ik niet zo van
Ik doe er soms aardbeitjes in maar meestal flavour powderquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat eet ik ook meestal in de ochtend
Van de week had ik zin in yoghurt, had verse aardbeien die er door gedaan was ook lekker, even wat anders tussen door
Een cadeautje uit eigenzak wel?quote:
Wat is dat voor poeder?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik doe er soms aardbeitjes in maar meestal flavour powder
Zo, de selectie is aardig beperkt...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Hou ook niet zo van gele bloemen.
Ben gek op zalmkleurige rozen.
Of een mooie bos tulpen mits ze niet geel zijn
Oh zeker.quote:
Nee hoor er moet helemaal niets, ik vind je zo wel lief, met of zonder bloemenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, de selectie is aardig beperkt...
Moet er ook een vaas bij? Van glas, of porcelein?
Dat dacht ik alquote:
Awwwwwquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor er moet helemaal niets, ik vind je zo wel lief, met of zonder bloemen
Yep, je zou er een paar kunnen doen, dan zie je het verschilquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat zou ik dan nu moeten doen ze staan nu vol met bloemen?
Deze man gaat ervoorquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan neem ik wel pure chocolade mee. Zit ik altijd goed.
zvoor atleten, dat ben ik niet en die prijs het mag wat kostenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
https://nl.esn.com/en/pro(...)riant=55758276198789
Geeft smaakje aan de yoghurt
O, het duurt nog even hoor, dit is nog maar de initiële voorbereidende fase. A concept of a planquote:
Pure villa bonbons, dan zit je altijd goed, en dan de bonbons zonder fruit vullingquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan neem ik wel pure chocolade mee. Zit ik altijd goed.
Geen Lindt dus, dat hoeft niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pure villa bonbons, dan zit je altijd goed, en dan de bonbons zonder fruit vulling
Ga het straks gelijk even doen. Hoe doe ik dat dan precies hoe krijg je die stuifmel er uit?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, je zou er een paar kunnen doen, dan zie je het verschil
Hier ook blubskequote:
Er kan altijd nog van alles tussen komenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, het duurt nog even hoor, dit is nog maar de initiële voorbereidende fase. A concept of a plan
Ook wel goed, maar villa is mijn favorietquote:
Het moet wel in een keer goed natuurlijk. Je kunt maar 1x een eerste indruk maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er kan altijd nog van alles tussen komen
Dat is zeker waar, maar een eerste indruk heb ik hier al gekregen van je.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het moet wel in een keer goed natuurlijk. Je kunt maar 1x een eerste indruk maken.
Mwah vijd het wel meevallen. Regelmatig aanbiedingen en je haalt er 45 porties uit ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zvoor atleten, dat ben ik niet en die prijs het mag wat kosten
* gebrokenglas verslikt zich weer in de koffiequote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar een eerste indruk heb ik hier al gekregen van je.
Ik denk dat het niet geschikt is voor mij, ik sport nietquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mwah vijd het wel meevallen. Regelmatig aanbiedingen en je haalt er 45 porties uit ofzo
Die was niet verkeerd hoor, rustig maar niet verslikkenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich weer in de koffie
Oei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dit is niet voor sportersquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet geschikt is voor mij, ik sport niet
O er staat bij voor atletenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dit is niet voor sporters
Zit ook niks extra's in voor sporters.
Gewoon smaakje zonder suiker.
Ik doe het erin omdat ik anders geen yoghurt lusten de aarbeien zijn niet altijd lekker
Nee joh. Ik ga vanavond pas sportenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht ook dat het pre-workout spul is
Met een wattenstaafje oid stuifmeel van een bloem van 1 plant pakken, en dat ronddraaien in de bloem van een ander, heel simpel gesteldquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga het straks gelijk even doen. Hoe doe ik dat dan precies hoe krijg je die stuifmel er uit?
50/50 of die positief of niet is!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich weer in de koffie
Oei.
O oke, maar goed ik eet yoghurt ook gewoon zo zonder iets er in. Jij doet het voor de smaak?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja esn is sportmerk.
Maaar je kan okk bij de ah kopen.
Deze sportieve vrouwquote:
Ja puur voor de smaakquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, maar goed ik eet yoghurt ook gewoon zo zonder iets er in. Jij doet het voor de smaak?
O dat moet lukken, ze zijn nu nat, denk even wachten tot ze droog zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Met een wattenstaafje oid stuifmeel van een bloem van 1 plant pakken, en dat ronddraaien in de bloem van een ander, heel simpel gesteld
Ow maar chips eet ik ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze sportieve vrouw![]()
* gebrokenglas verbergt snel de zak chips van gisteravond
Daar heb ik het niet voor nodig heb net ook een bak pure yoghurt op zonder iets er inquote:
Ik wanneer ik zin heb.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow maar chips eet ik ook gewoon hoor![]()
Alleen op zaterdag
Niet het gangpad ingaan waar het ligt.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wanneer ik zin heb.![]()
Ik moet het gewoon niet kopen.
@kree kreeg gisteren ook al tranen in zijn ogen van muziekquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik krijg natte ogen bij Rollercoaster van Danny Vera
Dat nummer werd gedraaid bij uitvaart van de papaquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Kree kreeg gisteren ook al tranen in zijn ogen van muziek
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat nummer werd gedraaid bij uitvaart van de papa
Opnieuw ingezongen door zus en haar zoon
#TeamViesDikquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wanneer ik zin heb.![]()
Ik moet het gewoon niet kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |