Thuisquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aanwezigheidsplicht. Die vooral bij het koffiezetapparaat wordt volbracht?
Ook wel eens lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig. De rest minder. Dus een rustige werkdag vandaag.
Geen koffie?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thuis
En ik drink geen koffie.
Bak thee of een glas water idd.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen koffie?
[ afbeelding ]
Thee dan?
Zo, je pakt het goed aan... Ook warme bolletjes?quote:
Die heeft alles al meegemaakt in haar lange levenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Een Dotteke die rood wordt van verlegenheid.... Dat zie je niet vaak
Nee Griekse yoghurtquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, je pakt het goed aan... Ook warme bolletjes?![]()
Griekse yoghurt op een tosti is niet echt de combinatie van het jaarquote:
Nee he maar als het uit een onverwachtse hoek komtquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Een Dotteke die rood wordt van verlegenheid.... Dat zie je niet vaak
Dat eet ik ook meestal in de ochtendquote:
Ik heb vorige week verse aardbeien rechtstreeks bij de tuinder vandaag, die waren erg goedquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat eet ik ook meestal in de ochtend
Van de week had ik zin in yoghurt, had verse aardbeien die er door gedaan was ook lekker, even wat anders tussen door
O ja dat geloof ik graag, vooral als ze van de koude grond zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week verse aardbeien rechtstreeks bij de tuinder vandaag, die waren erg goed
Die zijn er in Nederland vrijwel niet meerquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat geloof ik graag, vooral als ze van de koude grond zijn.
Echt zo jammer. Ik heb er wel een paar in de grond staan hier, de coronas en ieder jaar worden het er meer ik stek ze ookquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die zijn er in Nederland vrijwel niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |