Een cadeautje uit eigenzak wel?quote:
Wat is dat voor poeder?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik doe er soms aardbeitjes in maar meestal flavour powder
Zo, de selectie is aardig beperkt...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Hou ook niet zo van gele bloemen.
Ben gek op zalmkleurige rozen.
Of een mooie bos tulpen mits ze niet geel zijn
Oh zeker.quote:
Nee hoor er moet helemaal niets, ik vind je zo wel lief, met of zonder bloemenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, de selectie is aardig beperkt...
Moet er ook een vaas bij? Van glas, of porcelein?
Dat dacht ik alquote:
Awwwwwquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor er moet helemaal niets, ik vind je zo wel lief, met of zonder bloemen
Yep, je zou er een paar kunnen doen, dan zie je het verschilquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat zou ik dan nu moeten doen ze staan nu vol met bloemen?
Deze man gaat ervoorquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan neem ik wel pure chocolade mee. Zit ik altijd goed.
zvoor atleten, dat ben ik niet en die prijs het mag wat kostenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
https://nl.esn.com/en/pro(...)riant=55758276198789
Geeft smaakje aan de yoghurt
O, het duurt nog even hoor, dit is nog maar de initiële voorbereidende fase. A concept of a planquote:
Pure villa bonbons, dan zit je altijd goed, en dan de bonbons zonder fruit vullingquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan neem ik wel pure chocolade mee. Zit ik altijd goed.
Geen Lindt dus, dat hoeft niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pure villa bonbons, dan zit je altijd goed, en dan de bonbons zonder fruit vulling
Ga het straks gelijk even doen. Hoe doe ik dat dan precies hoe krijg je die stuifmel er uit?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, je zou er een paar kunnen doen, dan zie je het verschil
Hier ook blubskequote:
Er kan altijd nog van alles tussen komenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, het duurt nog even hoor, dit is nog maar de initiële voorbereidende fase. A concept of a plan
Ook wel goed, maar villa is mijn favorietquote:
Het moet wel in een keer goed natuurlijk. Je kunt maar 1x een eerste indruk maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er kan altijd nog van alles tussen komen
Dat is zeker waar, maar een eerste indruk heb ik hier al gekregen van je.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het moet wel in een keer goed natuurlijk. Je kunt maar 1x een eerste indruk maken.
Mwah vijd het wel meevallen. Regelmatig aanbiedingen en je haalt er 45 porties uit ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zvoor atleten, dat ben ik niet en die prijs het mag wat kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |