Een net er over doen?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:36 schreef MooieTop6 het volgende:
En als ik ze zelf wil plukken, dan zijn de vogels me net altijd voor
Ze hebben jou gemistquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ah, zie waarom het weer druk is hier
Denk ik nietquote:
lol eigenlijk best wel jammer dat het hier niet loopt hequote:
Dus ik krijg jou niet aan het blozen...quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee he maar als het uit een onverwachtse hoek komt
Leuke hobbie, kruis je ze ook?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt zo jammer. Ik heb er wel een paar in de grond staan hier, de coronas en ieder jaar worden het er meer ik stek ze ook
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ah, zie waarom het weer druk is hier
Denk het niet of je moet met een liefdesverklaring komenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus ik krijg jou niet aan het blozen...
Zoals ik deed?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet of je moet met een liefdesverklaring komen
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie, op deze kans had hij niet gerekendquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:43 schreef MooieTop6 het volgende:
Grijp je kans @:gebrokenglas, een grotere hint ga je niet krijgen!
Euh nee, wat is dat, hoe doe je dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:41 schreef MooieTop6 het volgende:
En als ik ze zelf wil plukken, dan zijn de vogels me net altijd voor
[..]
Leuke hobbie, kruis je ze ook?
Jij vergeet dat ik je vriendin ben op FOK! die liefdesverklaring heeft wel een beetje zijn waarde verlorenquote:
Drink dan ook geen koffie als je hier zitttttttttt dommiequote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie, op deze kans had hij niet gerekend
Nou zegquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij vergeet dat ik je vriendin ben op FOK! die liefdesverklaring heeft wel een beetje zijn waarde verloren
Ik zag dit niet aankomenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drink dan ook geen koffie als je hier zitttttttttt dommie
Had je daar zoveel moeite in gestoken, ook nog....quote:
Stuifmeel van één bloem op een andere bloem, ietwat simplistisch uitgelegdquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euh nee, wat is dat, hoe doe je dat.
Ik haal gewoon die lange slierten er tussen uit en pot die weer in de grond Ik ben begonnen 2 jaar geleden met een bak had aardbeienplantjes bij de aardbeienboer besteld kreeg alleen een paar wortels
ik heben nu al 8 bakken vol en al veel weggegeven
Ja, je moet het weer terug verdienen, het heeft mij diep gekwetstquote:
Vrouwen hequote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je daar zoveel moeite in gestoken, ook nog....
O, mag ik vragen waar dat goed voor is?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Stuifmeel van één bloem op een andere bloem, ietwat simplistisch uitgelegd
Hoe kan je je dan net verslikken in je koffie?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Beginnersfout: denken het koffiezetapparaat aangezet te hebben.
Nou, nog maar eventjes wachten op de koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |