abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219345881
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 06:56 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dus ze verkopen iets als FSD, maar het is supervised, ja dat Tesla fans daar in trappen kan ik me voorstellen ja, dan moet je echt wel mokerdom zijn.
De enige die zich hier mokerdom toont ben jij, door niet te begrijpen wat zelfrijdend precies inhoudt.

Zelfde zie je met autopilot wat door veel idioten uitgelegd wordt alsof je dan moet denken dat alles automatisch gaat en je niet hoeft op te letten.

Al zal ook hier MDS wel de oorzaak zijn, want ik heb nog nooit dit soort gezeik gehoord over de autopilot op een yacht, terwijl die nog veel minder kan.
pi_219345906
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
AP en FSD supervised is compleet andere software.
Dat weet ik.

quote:
Overigens: op snelwegen werkt AP ook al heel lang bijzonder goed. Altijd een genot bij lange reizen.
Het werkt bijna altijd goed. Maar als het niet werkt is het soms ronduit gevaarlijk. Ik heb dat "spitststrook-meets-invoegstrook" scenario niet voor niets genoemd. Als ik daar niet had ingegrepen dan had AP me met 100 km/u in de auto naast me gestuurd. Dat is me twee keer overkomen. Ook al is AP nog zo goed, dat het heel soms zo ernstig mis gaat maakt dat ik het niet meer wil gebruiken.
pi_219345926
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De enige die zich hier mokerdom toont ben jij, door niet te begrijpen wat zelfrijdend precies inhoudt.

Zelfde zie je met autopilot wat door veel idioten uitgelegd wordt alsof je dan moet denken dat alles automatisch gaat en je niet hoeft op te letten.

Al zal ook hier MDS wel de oorzaak zijn, want ik heb nog nooit dit soort gezeik gehoord over de autopilot op een yacht, terwijl die nog veel minder kan.
Misschien moeten ze het dan een naam geven wat het is, niet wat het pretendeert te zijn, maar goed iedereen die geen randdebiel is weet natuurlijk wat je moet verwachten van Musk spul, beetje zelfde categorie als Apple Fans: Ja maar het voelt gewoon sneller aan (ja omdat ze animaties gebruiken).
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 26 november 2025 @ 08:29:10 #229
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_219345932
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 11:28 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Mwah, ik zie de personeelskosten van de NS als aanzienlijk.
[..]

Maar met een zelfrijdende trein kun je alleen de machinisten vervangen. De tienduizenden andere medewerkers niet hè. Dus conducteurs, kantoorpersoneel, monteurs, etc. ga je daarmee niet vervangen.
pi_219345945
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:25 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat weet ik.
[..]
Het werkt bijna altijd goed. Maar als het niet werkt is het soms ronduit gevaarlijk. Ik heb dat "spitststrook-meets-invoegstrook" scenario niet voor niets genoemd. Als ik daar niet had ingegrepen dan had AP me met 100 km/u in de auto naast me gestuurd. Dat is me twee keer overkomen. Ook al is AP nog zo goed, dat het heel soms zo ernstig mis gaat maakt dat ik het niet meer wil gebruiken.
Spitsstrook kan AP niet. Links blijven dus. :)
pi_219345954
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
Misschien moeten ze het dan een naam geven wat het is, niet wat het pretendeert te zijn, maar goed iedereen die geen randdebiel is weet natuurlijk wat je moet verwachten van Musk spul, beetje zelfde categorie als Apple Fans: Ja maar het voelt gewoon sneller aan (ja omdat ze animaties gebruiken).
De auto rijdt zelf onder supervisie. Ergo: FSD supervised.

Geen idee wat je zit te fiepen op je inferieure Android platform.
pi_219345970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De auto rijdt zelf onder supervisie. Ergo: FSD supervised.

Geen idee wat je zit te fiepen op je inferieure Android platform.
Wat snapt je niet wat in het Engels betekent: Full Self-Driving.
Het is ongeveer dat ik een gouden horloge verkoop terwijl dat het koper is, en dat jij weer gaat zeggen, ja wat snap je niet aan goudkleurig?
pi_219346005
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:35 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wat snapt je niet wat in het Engels betekent: Full Self-Driving.
Het is ongeveer dat ik een gouden horloge verkoop terwijl dat het koper is, en dat jij weer gaat zeggen, ja wat snap je niet aan goudkleurig?
De auto kan gewoon volledig zelf rijden onder supervisie. Dat kwartje wenst bij jou maar niet te vallen…
pi_219346008
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Spitsstrook kan AP niet. Links blijven dus. :)
Ja precies. En zo zijn er meer situaties waar AP de mist in gaat. Het gaat bijna altijd goed, maar net die ene keer dat het niet goed gaat is genoeg om je dag grondig te verpesten.
pi_219346016
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:29 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Maar met een zelfrijdende trein kun je alleen de machinisten vervangen. De tienduizenden andere medewerkers niet hè. Dus conducteurs, kantoorpersoneel, monteurs, etc. ga je daarmee niet vervangen.
Als je het fijnmaziger en gratis maakt, vervallen veel van de problemen. Ook heeft ProRail het onderhoud van de infrastructuur tot het minimum teruggebracht, waardoor het vaker omvalt. Maar het is alleen een bezwaar dat er veel personeel nodig is als het OV winst moet maken. Zeker als je het daardoor steeds verder uitkleed, zodat het voor steeds minder mensen nog een optie is. Dan heb je veel personeel, infrastructuur en treinen/bussen nodig om weinig mensen te vervoeren.

Het belastinggeld dat we uitgeven aan ambtenaren komt de economie ten goede en blijft in circulatie, zolang het door de rijken niet uit de economie wordt gehaald en belegd in stenen of aandelen.
pi_219346023
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:39 schreef recursief het volgende:

[..]
Ja precies. En zo zijn er meer situaties waar AP de mist in gaat. Het gaat bijna altijd goed, maar net die ene keer dat het niet goed gaat is genoeg om je dag grondig te verpesten.
Spitsstrook en wegwerkzaamheden (en zelfs dat gaat tegenwoordig vaak goed).

Wat nog meer op de snelweg dan?
pi_219346068
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Spitsstrook en wegwerkzaamheden (en zelfs dat gaat tegenwoordig vaak goed).

Wat nog meer op de snelweg dan?
Linksplakkers. Niet dat je dan meteen crasht maar vaak genoeg dat het een oncomfortabel ritje wordt.
pi_219346076
Nogmaals: AP werkt bijna altijd best goed, maar bijna altijd is voor mij niet goed genoeg.
pi_219346091
Wanneer self driving fat bikes
pi_219346097
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De auto kan gewoon volledig zelf rijden onder supervisie. Dat kwartje wenst bij jou maar niet te vallen…
Dat kan mijn fiets ook, ik hoef alleen maar te trappen en te sturen.
pi_219346104
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:47 schreef recursief het volgende:

[..]
Linksplakkers. Niet dat je dan meteen crasht maar vaak genoeg dat het een oncomfortabel ritje wordt.
Daar blijft ze toch gewoon achteraan rijden?
pi_219346106
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat kan mijn fiets ook, ik hoef alleen maar te trappen en te sturen.
Mokerdom zei je?
pi_219346145
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het punt zit een beetje in de ‘F’ van FSD: full self drive. Full impliceert volledig. Dat is het op dit moment gewoon niet
pi_219346148
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 09:04 schreef Weird- het volgende:

[..]
Het punt zit een beetje in de ‘F’ van FSD: full self drive. Full impliceert volledig. Dat is het op dit moment gewoon niet
Supervised FSD is inderdaad een contradictie.
pi_219346160
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 09:04 schreef Weird- het volgende:

[..]
In de VS wel. Daar kan de auto gewoon van a naar b rijden.
pi_219346180
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 09:05 schreef recursief het volgende:

[..]
Supervised FSD is inderdaad een contradictie.
Nee hoor.

Er is vast ook iemand die jou controleert op jouw werk. Toch zul je neem ik aan zelfstandig je werk doen.
pi_219346285
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 09:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee hoor.

Er is vast ook iemand die jou controleert op jouw werk. Toch zul je neem ik aan zelfstandig je werk doen.
Ja en dan zou je het dus supervised werken noemen, echt man man man, kennelijk ben jij de enige die het zo leest.
pi_219346705
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:40 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]

Het belastinggeld dat we uitgeven aan ambtenaren komt de economie ten goede en blijft in circulatie, zolang het door de rijken niet uit de economie wordt gehaald en belegd in stenen of aandelen.
Vandaar dat de Sovjet Unie zo economisch succesvol was, iedereen was daar ambtenaar.
In NK is dat nog steeds zo, heb niet het idee dat men dat graag hier wil repliceren :N
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_219346728
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 10:27 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Vandaar dat de Sovjet Unie zo economisch succesvol was, iedereen was daar ambtenaar.
In NK is dat nog steeds zo, heb niet het idee dat men dat graag hier wil repliceren :N
Ja, jij hebt liever een anarchie. Geef de bedrijven vrij baan, dat is beter voor de economie. Verder gaat het niet.
pi_219346778
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 10:32 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, jij hebt liever een anarchie. Geef de bedrijven vrij baan, dat is beter voor de economie. Verder gaat het niet.
Nope, dat heb ik al menig maal aan je verklaard. Ik ben voor en kleine overheid welke zich strikt aan de basis houdt en de kaders schept, waarbinnen men kan handelen. In nogal wat landen zijn we flink doorgeschoten imo, met name vanwege het fiat-valuta systeem, naar teveel overheid.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')