Hij is onberekenbaar en een meester in het mensen "een rad voor ogen draaien", "op het verkeerde been zetten"quote:Op maandag 24 november 2025 21:11 schreef havanagila het volgende:
Of hij is een in de hoek gedreven corrupte dictator die bang is dat een welvarend Oekraïne zijn einde betekent, en uit pure angst al 11 jaar Oekraïne en Rusland de vernietiging in drijft. Ook al is de SMO een totale klucht.
Uranium kan (grotendeels) olie, of eigenlijk fossiele brandstoffen i.h.a., vervangen.quote:Op maandag 24 november 2025 22:08 schreef Candymannetje het volgende:
Wat heeft olie nou weer met uranium te maken?
Er is geen middenklasse meer. Weg genivelleerd. Er is nu een tweedeling in de "haves" en de "have's not".quote:Op maandag 24 november 2025 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met als gevolg dat het percentage gezinnen dat grote moeite heeft met rondkomen het laagste is in Europa.
Ethisch Europese politici op gelijk niveau zetten als een oorlogsmisdadiger als Poetin, man man. Knettergekquote:Op maandag 24 november 2025 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb al eens gezegd dat EU-liberalen net zo debet zijn aan de oorlog als Poetin. Ethisch gezien ook geen haar beter. Helemaal niks. Maar dat gaat er hier maar niet in.
Ik ben de Cassandra van de moderne tijd heb ik soms het gevoel![]()
Wie roept dat? En waar? Op Twitter??quote:Op maandag 24 november 2025 22:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Er wordt door de <Knip> continu geroepen dat Rusland dit oneindig kan volhouden maar dat is niet het geval. Dat is net zo goed pure cope als het bagatelliseren van de manco’s as Oekraïense zijde.
Zoals?quote:Op maandag 24 november 2025 22:48 schreef Scjvb het volgende:
Nou, ehmm, voor dat laatste: Poetin mag dan geen brandschone reputatie hebben, maar het westen heeft soms ook best wat uit te leggen.
Als je consequent alle slechte tekenen wegwuift, zeg je natuurlijk effectief dat er niks aan de hand is, en het blijkbaar tot in het oneindige door kan gaan, lijkt met niet zo moeilijk om te begrijpen.quote:Op maandag 24 november 2025 22:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie roept dat? En waar? Op Twitter??
Dit noemen we een whataboutisme.quote:Op maandag 24 november 2025 22:48 schreef Scjvb het volgende:
Nou, ehmm, voor dat laatste: Poetin mag dan geen brandschone reputatie hebben, maar het westen heeft soms ook best wat uit te leggen.
Ja, dat is het wel.quote:Op maandag 24 november 2025 21:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alleen is het geen 'Russkiy Mir' onder die voorwaarden.
Los jij het probleem dan op.quote:Voor de rest volslagen voorspelbare reactie voor iemand die 2 jaar elke dag riep dat Rusland kapot moet.
Is het niet kennen van empathie een voorwaarde om rijk te worden? En kun je alleen rijk zijn als verreweg de meeste mensen arm zijn? Dus pas maar op, als straks iedereen hun psychopathische kant flink ontwikkelt, wordt het druk aan de top en moet je er ook hard voor gaan knokken.quote:Op maandag 24 november 2025 22:48 schreef Scjvb het volgende:
Wanneer u werkelijk alles gevolgd heeft de laatste tijd, dan weet u ook best dat het een en ander hierover in reeds voorbijgekomen reeksen werd aangehaald, mij dunkt.quote:
Feitelijk niets dus.quote:Op maandag 24 november 2025 23:15 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Wanneer u werkelijk alles gevolgd heeft de laatste tijd, dan weet u ook best dat het een en ander hierover in reeds voorbijgekomen reeksen werd aangehaald, mij dunkt.
Ik bedoel: wie roept hier continu dat Rusland dit oneindig volquote:Op maandag 24 november 2025 23:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als je consequent alle slechte tekenen wegwuift, zeg je natuurlijk effectief dat er niks aan de hand is, en het blijkbaar tot in het oneindige door kan gaan, lijkt met niet zo moeilijk om te begrijpen.
Omdat hij werd vergeleken met 2 Europese dictators, alsof hij zelf niet Europees is.quote:
Niemand hoeft mee te gaan in jouw missie en al helemaal niet als die haaks op hun eigen mening staat.quote:Op maandag 24 november 2025 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb al eens gezegd dat EU-liberalen net zo debet zijn aan de oorlog als Poetin. Ethisch gezien ook geen haar beter. Helemaal niks. Maar dat gaat er hier maar niet in.
Ik ben de Cassandra van de moderne tijd heb ik soms het gevoel![]()
Ok je was sarcastisch, check.quote:Op maandag 24 november 2025 23:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat hij werd vergeleken met 2 Europese dictators, alsof hij zelf niet Europees is.
Hoe dan, Rusland valt aan, EU helpt met verdediging.quote:Op maandag 24 november 2025 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is de EU die de Oekraïne vernietigt op deze manier. Wat er nu gebeurt is totaal onnodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |