abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 november 2025 @ 22:05:56 #126
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219337659
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 20:21 schreef CruzerXtreme het volgende:

[..]
there is no 'we'
Dat. Onbeduidend figuur.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 24 november 2025 @ 22:06:59 #127
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219337665
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 21:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Alleen is het geen 'Russkiy Mir' onder die voorwaarden.

Voor de rest volslagen voorspelbare reactie voor iemand die 2 jaar elke dag riep dat Rusland kapot moet.
Ja, heel inhoudelijk was het allemaal niet. Noch constructief. Van zou iemand kun je verwachten dat hij voor alles behalve vrede is om zijn doel ‘Rusland kapot’ te bereiken.
The End Times are wild
  maandag 24 november 2025 @ 22:07:11 #128
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219337669
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 21:11 schreef havanagila het volgende:

[..]
Of hij is een in de hoek gedreven corrupte dictator die bang is dat een welvarend Oekraïne zijn einde betekent, en uit pure angst al 11 jaar Oekraïne en Rusland de vernietiging in drijft. Ook al is de SMO een totale klucht.
Het is de EU die de Oekraïne vernietigt op deze manier. Wat er nu gebeurt is totaal onnodig!
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219337681
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 22:05 schreef blomke het volgende:

[..]
Lithium zit in zeewater, qua olie zou ik meer aan Uranium-235 denken. Bruinkool en houtskool zijn toch ook geen probleem meer?
Wat heeft olie nou weer met uranium te maken?
  maandag 24 november 2025 @ 22:08:56 #130
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219337682
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 21:51 schreef blomke het volgende:

[..]
Die hebben we zelf gekozen.
Ten dele. Een elite hoef je niet perse te kiezen he. Zit vaak verwezen in de instituties en de kanalen die gedachten uitbrengen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 24 november 2025 @ 22:10:59 #131
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219337693
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 21:53 schreef blomke het volgende:

[..]
Diegenen die aan het staatsinfuus hangen zeker?
Ook. Maar ook mensen die werken, verpleegkundigen, chauffeurs, elektriciens, leraren. Je kan het in het Westen erg goed hebben.
De angelsaksische manier van denken (vooral economisch) vind ik te competitief, ik kan mijn niet verenigen met Azie (Japen) en de Slavische wereld is ook niet alles.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219337699
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 21:50 schreef blomke het volgende:

[..]
Het is geen Maslow pyramide meer, het is een platgeslagen brei van nivelleren, subsidiëren, integreren, inclusiveren en pamperen.
Met als gevolg dat het percentage gezinnen dat grote moeite heeft met rondkomen het laagste is in Europa.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219337707
quote:
7s.gif Op maandag 24 november 2025 22:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is de EU die de Oekraïne vernietigt op deze manier. Wat er nu gebeurt is totaal onnodig!
Rusland vernietigt Oekraïne.
En niemand anders.
  maandag 24 november 2025 @ 22:13:58 #134
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219337715
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 22:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
De VS en Europa hebben Oekraïne bewust gesteund om te overleven, maar niet om Rusland volledig terug te dringen, uit (zoals altijd) strategische overwegingen.

Een volledig overwicht van Oekraïne dankzij overvloedige Westerse steun zou volgens hen waarschijnlijk het risico op een bredere oorlog met Rusland onacceptabel groot maken.

Tegelijk zorgt de huidige strategie voor een langdurige uitputting van Rusland met minimale kans op verdere escalatie.

Logistieke beperkingen, binnenlands draagvlak en het behoud van invloed op de oorlogsdynamiek speelden ook mee.

Kortom: de westerse aanpak is berekenend en tegelijk cynisch.
Klopt. Ik heb al eens gezegd dat EU-liberalen net zo debet zijn aan de oorlog als Poetin. Ethisch gezien ook geen haar beter. Helemaal niks. Maar dat gaat er hier maar niet in.

Ik ben de Cassandra van de moderne tijd heb ik soms het gevoel ;( ;(
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219337727
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 21:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Alleen is het geen 'Russkiy Mir' onder die voorwaarden.

Voor de rest volslagen voorspelbare reactie voor iemand die 2 jaar elke dag riep dat Rusland kapot moet.
Rusland moet ook kapot.

Ik snap niet dat je daar over valt.
pi_219337729
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 22:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Rusland vernietigt Oekraïne.
En niemand anders.
En de vredesbrigade zit elkaar hier te high five dat anderen vrede zitten te blokkeren na 3 jaar lang dood en verderf van Rusland te verdedigen. Post truth forum.
pi_219337733
quote:
7s.gif Op maandag 24 november 2025 22:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Klopt. Ik heb al eens gezegd dat EU-liberalen net zo debet zijn aan de oorlog als Poetin. Ethisch gezien ook geen haar beter. Helemaal niks. Maar dat gaat er hier maar niet in.

Hoe vaak ben je vandaag al klaargekomen van jezelf of Poetin?
pi_219337734
quote:
7s.gif Op maandag 24 november 2025 22:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Alleen Rusland is debet aan deze oorlog.

Dat eeuwige navelgestaar en zelfhaat moet maar een keertje afgelopen zijn.
pi_219337738
quote:

[..]
De VS en Europa hebben Oekraïne bewust gesteund om te overleven, maar niet om Rusland volledig terug te dringen, uit (zoals altijd) strategische overwegingen.

Een volledig overwicht van Oekraïne dankzij overvloedige Westerse steun zou volgens hen waarschijnlijk het risico op een bredere oorlog met Rusland onacceptabel groot maken.

Tegelijk zorgt de huidige strategie voor een langdurige uitputting van Rusland met minimale kans op verdere escalatie.

Logistieke beperkingen, binnenlands draagvlak en het behoud van invloed op de oorlogsdynamiek speelden ook mee.

Bedankt, ChatGPT.
pi_219337749
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 22:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Negeer die zuiger gewoon. Dat gejank over EU-liberalen :') de EU is geen enkel land binnengevallen. De lijst door Rusland begonnen oorlogen is daarentegen zo lang als een wc-rol.
  maandag 24 november 2025 @ 22:21:11 #141
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219337759
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 22:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er is in het Westen zeker zelfhaat. Maar dat zien we meer terug in zelfkastijding zoals het slepende kolonialisme debat of onszelf dwingen asielzoekers op te vangen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219337778
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 07:43 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
We laten het ons ook allemaal aanleunen. Terwijl de EU de derde economie ter wereld is.
Zelfs dat gaat wegzakken door stevige bevolkingskrimp de komende decennia. Europa is fucked.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_219337792
quote:

[..]

Duidelijk.

Kan dus nog lang gaan duren en de huidige "vredesonderhandelingen" zijn dus leuk voor de bühne, maar hebben geen concreet doel, anders dan de situatie te laten voortduren?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_219337793
quote:
7s.gif Op maandag 24 november 2025 22:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Er is in het Westen zeker zelfhaat. Maar dat zien we meer terug in zelfkastijding zoals het slepende kolonialisme debat of onszelf dwingen asielzoekers op te vangen.
En in de zelfkastijding dat Rusland het slachtoffer is in deze oorlog die wij hebben veroorzaakt.
pi_219337797
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 22:23 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Zelfs dat gaat wegzakken door stevige bevolkingskrimp de komende decennia. Europa is fucked.
Al 500 jaar...

Ze hadden nooit riolering moeten aanleggen.

Mensen waarderen geen welvaart.
pi_219337803
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 22:23 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
China en Japan staan 2 en 3, typisch landen met sterke vergrijzing en dalend inwoneraantal.

Tel je Frankrijk en Duitsland bij elkaar op, dan zit je al boven Japan.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  maandag 24 november 2025 @ 22:33:09 #147
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219337815
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 22:26 schreef blomke het volgende:

[..]
Duidelijk.

Kan dus nog lang gaan duren en de huidige "vredesonderhandelingen" zijn dus leuk voor de bühne, maar hebben geen concreet doel, anders dan de situatie te laten voortduren?
Ofwel Rusland of Oekraïne 'stort in', ofwel Rusland gaat akkoord met een soort staakt-het-vuren en een bevriezing van de grenzen, omdat ze zien dat het alternatief hun komende economische instorting is.

En verder zal het wel voortduren ja.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219337816
Decennialang was de bevolkingsgroei een enorm probleem, nu is dat de bevolkings krimp
pi_219337822
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 22:33 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ofwel Rusland of Oekraïne 'stort in', ofwel Rusland gaat akkoord met een soort staakt-het-vuren. En verder zal het wel voortduren ja.
Of Oekraïne stort in.

Beide landen lopen op hun laatste benen.
  maandag 24 november 2025 @ 22:34:57 #150
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219337826
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 22:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Of Oekraïne stort in.

Beide landen lopen op hun laatste benen.
Yes dat noem ik ook. Dus vele jaren zal het wel niet duren nog. De vraag is wie stort eerder in.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')