Die jongen heeft vorig jaar februari zijn debuut gemaakt, en sindsdien in pakweg 60 wedstrijden meegedaan. Dat is misschien gewoon een beetje te ambitieus geweest voor z’n pas net meerderjarige pootjes. Niet zo schokkend.quote:Op zondag 23 november 2025 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Read speelde heel goed vlak voor z'n blessure. Maar het is fysiek inderdaad heel fragiel.
Alleen wat betreft Ueda en Moussa. Moussa had je ook gewoon moeten verkopen voor die 20/25 miljoen afgelopen zomer.quote:Op maandag 24 november 2025 10:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer dat jouw positieve insteek ook verleden tijd is.
En dan full time met 10-miljoen Borges in de basisquote:Op maandag 24 november 2025 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen wat betreft Ueda en Moussa. Moussa had je ook gewoon moeten verkopen voor die 20/25 miljoen afgelopen zomer.
Wat verwacht je dan van de beste man? De enige fatsoenlijke speler op de bank is Targhalline.quote:Op maandag 24 november 2025 12:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind vooral dat van Persie een ster is door met wissels de geest uit de ploeg te halen. Het is bijna knap hoe die altijd de verkeerde keuzes lijkt te maken.
Hij had niet Steijn maar Timber moeten wisselen, maar verder weet ik ook niet goed wat hij anders kon doen qua wissels. Moussa wisselen was terecht als hij stopt met meelopen. Dat Borges nog slechter is dan Sliti, kan vPersie ook niet veel aan doen.quote:Op maandag 24 november 2025 12:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind vooral dat van Persie een ster is door met wissels de geest uit de ploeg te halen. Het is bijna knap hoe die altijd de verkeerde keuzes lijkt te maken.
Omzettingen van de tegenstander heeft hij ook geen vat op.quote:Op maandag 24 november 2025 12:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lood om oud ijzer-problematiek.quote:Op maandag 24 november 2025 10:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En dan full time met 10-miljoen Borges in de basis
quote:Op maandag 24 november 2025 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer-problematiek.
quote:Op maandag 24 november 2025 13:53 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik had jullie een aantal weken terug al gewaarschuwd. Dictator RvP gaat met zijn persoonlijkheid uiteindelijk voor problemen zorgen binnen de selectie.
Beetje zoals jij of @PSVCL in dit topicquote:Op maandag 24 november 2025 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer-problematiek.
Onze eigen CR7.quote:Op maandag 24 november 2025 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje zoals jij of @:psvcl in dit topic
Van Persie wisselt hem omdat hij de meest simpele taken als achter je man aanlopen weigert uit te voeren? Tja, dan is het gewoon lood om oud ijzer.quote:
Gewaardeerd user Buitendam wordt zelfs op één hoop gegooid met PSVvEL en CR7quote:Op maandag 24 november 2025 19:23 schreef GGMM het volgende:
Echt een naar sfeertje hier sinds zondag
User Buitendam zelf ook, makker. IJskoud bad.quote:Op maandag 24 november 2025 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewaardeerd user Buitendam wordt zelfs op één hoop gegooid met PSVvEL en CR7
Ik schrik hiervan
User @Buitendam post inmiddels al een flinke tijd echt heel zwak onderbouwde baggertakes, en wanneer geconfronteerd met tegenbewijs doet hij het bekende ‘o ja Feyenoorders kunnen niet tegen kritiek’-trucje zodat hij zich niet voor zijn domme posts hoeft te verantwoorden.quote:Op maandag 24 november 2025 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewaardeerd user Buitendam wordt zelfs op één hoop gegooid met PSVvEL en CR7
Ik schrik hiervan
Dan heb je vast een paar goede voorbeelden.quote:Op maandag 24 november 2025 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
User @:buitendam post inmiddels al een flinke tijd echt heel zwak onderbouwde baggertakes, en wanneer geconfronteerd met tegenbewijs
quote:Op maandag 24 november 2025 20:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan heb je vast een paar goede voorbeelden.
Feyenoord was het eerste uur tegen Stuttgart ruim de bovenliggende partij zoals iedereen met ogen zagquote:Op zondag 23 november 2025 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zowel tegen Stuttgart, PSV al GAE was je de hele wedstrijd gewoon de onderliggende partij. Ook aan het begin van de wedstrijd.
Watanabe is met gemak basismateriaal, gewoon een prima cv. Daar is werkelijk iedereen het over eens.quote:Op zondag 23 november 2025 18:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beiden toch ook niet echt basismateriaal, wel? Je hoeft niet meteen een tweede Hancko te hebben, maar voltreffers?
quote:Op zondag 11 mei 2025 19:50 schreef Buitendam het volgende:
Paixao kan er nog altijd he le maal niks van. Geeft ook als eerste op, trouwens.
Ik wacht ook in spanning afquote:Op maandag 24 november 2025 20:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan heb je vast een paar goede voorbeelden.
Als ze nou gewoon die zes doelpunten hadden gemaakt (uit 5 schoten op doel) dan was het sfeertje hier helemaal niet zo grimmig geweestquote:Op maandag 24 november 2025 20:35 schreef GGMM het volgende:
Gurney z'n argumenten bestaan vooral uit "iedereen zag dat dat zo was!"
1. Ik vond Stuttgart veel beter. Feyenoord zichzelf kapot laten spelen en daarna simpel eroverheen. Mag je met me oneens zijn, maar die Duitsers deden dat keurig.quote:Op maandag 24 november 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Feyenoord was het eerste uur tegen Stuttgart ruim de bovenliggende partij zoals iedereen met ogen zag
[..]
Watanabe is met gemak basismateriaal, gewoon een prima cv. Daar is werkelijk iedereen het over eens.
[..]en dit was letterlijk eind vorig seizoen.
Je post letterlijk nog net dat Hadj Moussa en Borges lood om oud ijzer is, dat slaat ook nergens op, je hoeft Hadj Moussa wat mij betreft geen superspeler te vinden maar hij is natuurlijk veel beter dan Borges die echt nog niks heeft toegevoegd
Verder maakt iedereen wel eens een domme post maar als je dit soort meuk zonder schaamte post en er niet op terugkomt dan denk ik niet dat je veel kijk erop hebt, maat.
Over het algemeen zie ik degene die zonder enige onderbouwing sterk afwijkende meningen post alsof het de waarheid is als het debieltje, ja.quote:Op maandag 24 november 2025 20:35 schreef GGMM het volgende:
Gurney z'n argumenten bestaan vooral uit "iedereen zag dat dat zo was!"
1. Pas in de 84e minuut de 1-0, daarvoor had Stuttgart nauwelijks kansen en bleven ze niet bepaald met gemak overeind. Veldoverwicht en kansen waren de eerste uur gewoon voor Feyenoord. Dat Stuttgart hem bewust ‘lelijk’ probeerde te winnen ben ik met je eens, maar dat is wel iets anders dan ‘de eerste helft veel beter zijn’.quote:Op maandag 24 november 2025 20:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
1. Ik vond Stuttgart veel beter. Feyenoord zichzelf kapot laten spelen en daarna simpel eroverheen. Mag je met me oneens zijn, maar die Duitsers deden dat keurig.
2. Enige wat mij tot op de dag van vandaag op het netvlies staat is Watanabe stuiterend op z’n kontje toen Saibari hem kinderlijk uitkapte. Alleen tegen Fenerbache uit vond ik ‘m echt goed, verder niks speciaals meer gezien terwijl ik hier de termen “voltreffer” voorbij heb zien komen.
3. Paixao begon ineens te scoren nadat ik hem fileerde. Dat vind ik zo flauw dat ik m’n mening niet ga bijstellen. Kom nou.
Meer doelpunten, meer balbezit, meer schoten en schoten op doel, meer aangekomen passes én meer grote kansen.quote:Op maandag 24 november 2025 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
1. Pas in de 84e minuut de 1-0, daarvoor had Stuttgart nauwelijks kansen en bleven ze niet bepaald met gemak overeind. Veldoverwicht en kansen waren de eerste uur gewoon voor Feyenoord. Dat Stuttgart hem bewust ‘lelijk’ probeerde te winnen ben ik met je eens, maar dat is wel iets anders dan ‘de eerste helft veel beter zijn’.
Zijn we het toch eens? Prima cv, doet niks raars, maar weinig fouten, maar als ie een speler van het kaliber Saibari voor zich heeft flikkert ie op z’n kont, Hancko was een voltreffer, dit niet.quote:2. Volgens mij doel je op een actie van Ahmed, dat dat geen wonderspeler is ben ik wel met je eens. Maar wellicht ben ik een andere actie vergeten. Verder is dit heel gebrekkig. Van Watanabe kan ik zelden matige momentjes herinneren, gewoon heel stabiel, degelijk. Prima CV. Maakt weinig fouten, veel verdedigende goede ingrepen, bouwt goed op.
Niet in de eerste helft zoals je beweert, toen had Feyenoord meer balbezit, meer kansen (2 is nog altijd meer dan 0), meer (nauwkeurige) passes in de final third. Schoten op doel was gelijk. Ook begin tweede helft hadden we nog een grotere mogelijkheid. Alle echte mogelijkheden van Stuttgart kwamen na minuut 60, maar dat is anders dan wat je beweert dat zij de bovenliggende partij waren tot dat punt, dat is aantoonbaar niet zo.quote:Op maandag 24 november 2025 20:59 schreef Buitendam het volgende:
Meer doelpunten, meer balbezit, meer schoten en schoten op doel, meer aangekomen passes én meer grote kansen.
De statistieken spreken je tegen. Of wil je zeggen dat het allemaal na minuut 84 was?
Op basis van één momentje tegen Saibari kan je geen verregaande conclusies trekken. Of hij een voltreffer is kun je over discussiëren, maar nu noem je hem wél een ‘prima cv, doet niks raars’, dan is hij toch een goede speler voor onze basis in tegenstelling tot wat je net beweert? De lat Hancko is wel erg hoog, die was een klasse te goed voor de Eredivisie.quote:Op maandag 24 november 2025 20:59 schreef Buitendam het volgende:
Zijn we het toch eens? Prima cv, doet niks raars, maar weinig fouten, maar als ie een speler van het kaliber Saibari voor zich heeft flikkert ie op z’n kont, Hancko was een voltreffer, dit niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |