Feyenoord is dan ook de enige club ter wereld waarbij de kans dat de tegenstander scoort recht evenredig is met de kwaliteit van het spel van Feyenoord.quote:Op zondag 23 november 2025 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord is de enige club op de wereld waarbij de supporters een tegengoal verwachten als we beter zijn
Alleen bij Ueda kent dit topic een flinke piek.quote:Op zondag 23 november 2025 15:45 schreef snabbi het volgende:
naar elkaar passen blijft moeilijk, zoveelste aanval dood door een kutpass
Die is dan ook de slechtste vandaagquote:Op zondag 23 november 2025 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen bij Ueda kent dit topic een flinke piek.
Dat is toch echt Timber.quote:Op zondag 23 november 2025 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is dan ook de slechtste vandaag
Die zal dus vast zo de 2-1 maken
Zelfs als ie iets goed doet ziet het er zo uit jaquote:Op zondag 23 november 2025 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bart is toch een ongekend lomp paard.
je ziet alleen wat je wilt zien denk ik, ik zie voldoende kritiek op spelers als Moussa, Timber, Nieuwkoop.quote:Op zondag 23 november 2025 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen bij Ueda kent dit topic een flinke piek.
Ik heb het dan ook over een piek.quote:Op zondag 23 november 2025 15:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
je ziet alleen wat je wilt zien denk ik, ik zie voldoende kritiek op spelers als Moussa, Timber, Nieuwkoop.
quote:Op zondag 23 november 2025 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bart is toch een ongekend lomp paard.
Akkoord, het is Nieuwkoop maar toch.quote:Op zondag 23 november 2025 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is dan ook de slechtste vandaag
Die zal dus vast zo de 2-1 maken
Timber heeft z'n dag nietquote:Op zondag 23 november 2025 15:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat zijn we aan het doen in de omschakeling?
Het is al de gehele wedstrijd slordig. Met verstandigere keuzes hadden we er al 3 meer gemaakt, buiten de gemiste kansen om.quote:Op zondag 23 november 2025 15:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat zijn we aan het doen in de omschakeling?
Hele seizoen al niet vertraagd oogt slordig afwezig en dan opeens weer een geniale assist of een goal uit het niks daarom speelt hij nog maar brengt veel te weinig.quote:
Zonder blessure had je er vorig jaar aardig wat geld voor kunnen vangen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben blij als we verlost zijn van Timber
Die blessures lopen wel als een rode draad. Maar hij is ook gewoon niet goed genoeg. Dat risicovolle balverlies wanneer we omschakelen heeft hij er nooit uitgekregen.quote:Op zondag 23 november 2025 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonder blessure had je er vorig jaar aardig wat geld voor kunnen vangen.
Immersgodquote:Op zondag 23 november 2025 16:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik niet, ik sta immers niet op het veld
Deze is wel op Robin. Naar achteren lopen bij een 2-1 en vervolgens volkomen overlopen worden.quote:
Wat vind je van de TT?quote:Op zondag 23 november 2025 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind de wissels maar kut vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |