Wel eindelijk eens een goede corner.quote:
Die Feyenoord - Ajax dat er een vrije trap van hun in waait vanaf een meter of 30.quote:Op zondag 23 november 2025 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan mij niet heugen dat we zo tegen de verhoudingen achter staan
Wil je het niet over diepe trauma's hebben?quote:Op zondag 23 november 2025 15:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die Feyenoord - Ajax dat er een vrije trap van hun in waait vanaf een meter of 30.
Toen raakten we 3x de paal/lat in de eerste 15 minutenquote:Op zondag 23 november 2025 15:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die Feyenoord - Ajax dat er een vrije trap van hun in waait vanaf een meter of 30.
Welja, krab nog maar even een wond openquote:Op zondag 23 november 2025 15:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kazim op de doellijn die de enige goal van Boetius voorkomt, Cisse en Slory tegen Kiev, Slory tegen Ajax.quote:Op zondag 23 november 2025 15:19 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wil je het niet over diepe trauma's hebben?
LUL!quote:Op zondag 23 november 2025 15:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kazim op de doellijn die de enige goal van Boetius voorkomt, Cisse en Slory tegen Kiev, Slory tegen Ajax.
Graag gedaan
Maar eerst eem rusten.quote:Op zondag 23 november 2025 15:21 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waar de vereiste arbeid reeds voor geleverd is
quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan mij niet heugen dat we zo tegen de verhoudingen achter staan
Cisse en Guyon Fernandez toch?quote:Op zondag 23 november 2025 15:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kazim op de doellijn die de enige goal van Boetius voorkomt, Cisse en Slory tegen Kiev, Slory tegen Ajax.
Graag gedaan
Tijd om met de baby gaan spelen jongeman.quote:Op zondag 23 november 2025 15:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Graag gedaan
quote:Op zondag 23 november 2025 15:25 schreef fetX het volgende:
Hetzelfde liedje. Zoveel kansen verprutsen. Wedstrijd na wedstrijd.
Die wilde ik net noemenquote:
Feyenoord is de enige club op de wereld waarbij de supporters een tegengoal verwachten als we beter zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |