Feyenoord is dan ook de enige club ter wereld waarbij de kans dat de tegenstander scoort recht evenredig is met de kwaliteit van het spel van Feyenoord.quote:Op zondag 23 november 2025 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord is de enige club op de wereld waarbij de supporters een tegengoal verwachten als we beter zijn
Alleen bij Ueda kent dit topic een flinke piek.quote:Op zondag 23 november 2025 15:45 schreef snabbi het volgende:
naar elkaar passen blijft moeilijk, zoveelste aanval dood door een kutpass
Die is dan ook de slechtste vandaagquote:Op zondag 23 november 2025 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen bij Ueda kent dit topic een flinke piek.
Dat is toch echt Timber.quote:Op zondag 23 november 2025 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is dan ook de slechtste vandaag
Die zal dus vast zo de 2-1 maken
Zelfs als ie iets goed doet ziet het er zo uit jaquote:Op zondag 23 november 2025 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bart is toch een ongekend lomp paard.
je ziet alleen wat je wilt zien denk ik, ik zie voldoende kritiek op spelers als Moussa, Timber, Nieuwkoop.quote:Op zondag 23 november 2025 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen bij Ueda kent dit topic een flinke piek.
Ik heb het dan ook over een piek.quote:Op zondag 23 november 2025 15:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
je ziet alleen wat je wilt zien denk ik, ik zie voldoende kritiek op spelers als Moussa, Timber, Nieuwkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |