quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 10:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
-weet het niet zeker, weggehaald-
Nee, je mag maar 4 motoren gebruiken in een seizoen. Vijfde is gridstraf. Of uit de pitstraat als het na de kwalificatie gebeurt.quote:Op zondag 23 november 2025 10:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Als hij uitvalt door motor issue is het toch 'gratis' wissel?
Geil, wordt het eindelijk eens tijd om alle FOK!kers eens echt goed te metenquote:Op zondag 23 november 2025 10:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
de tering, een micrometer van 1900 dollar
Hmpf!quote:
Dan begreep ik dat verkeerd!quote:Op zondag 23 november 2025 10:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, je mag maar 4 motoren gebruiken in een seizoen. Vijfde is gridstraf. Of uit de pitstraat als het na de kwalificatie gebeurt.
You are world championquote:
Volgens mij denk je aan de oude versnellingsbakregel. Die was wel zo.quote:
Dacht dat je bij Norris bedoeldequote:Op zondag 23 november 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou echt zo absurd zijn. Zelfs nu nog.
Ik teken.
Toeterenquote:
Soort van Tim Krul wissel, het zou me niet verbazen als ze het ook echt doenquote:Op zondag 23 november 2025 10:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als ik Red Bull was zou ik Latifi in de 2e auto zetten voor Abu Dhabi.
Oppermachtige Norris in Qatar en Verstappen uitgeschakeld voor Abu Dhabi ligt ook nog op tafelquote:Op zondag 23 november 2025 10:55 schreef ZaZoe het volgende:
Nou, we gaan nog een paar leuke weken meemaken
Natuurlijk kan dat, maar het had vandaag ook afgelopen kunnen zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oppermachtige Norris in Qatar en Verstappen uitgeschakeld voor Abu Dhabi ligt ook nog op tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |