Nou nee dat is niet de reden officieel gezien.. Het is toch vooral dat mensen zoals jij die zo graag geen vuurwerkverbod zouden hebben er niet echt voor willen strijden.. Dan is het gemakkelijk om een paar mensen de schuld te geven in plaats van te stellen dat je zelf niks hebt gedaan om het verbod tegen te gaanquote:Op zondag 23 november 2025 00:07 schreef cherrycoke het volgende:
jullie klapjostis die nu al lopen te knallen.
IS EXACT DE REDEN WAAROM HET GODVERDOMME VERBODEN GAAT WORDEN.
kansloze tokkies.
Was het al afgelopen danquote:Op zondag 23 november 2025 00:17 schreef mschol het volgende:
een verbod gaat geen ene fuck uithalen, kijk maar naar het vuurwerk dat al maanden wordt afgestoken
Jij doet het goed onder een totalitair onderdrukkend bewind, dat weet ik zekerquote:Op zondag 23 november 2025 00:52 schreef Näsenbar het volgende:
Ik stel voor om in elke gemeente een afgesloten ruimte af te huren waar iedereen die vuurwerk af wil steken dat daar kan doen. Iedereen die buiten alsnog vuurwerk afsteekt krijgt een boete en moet na oud en nieuw die ruimte schoonmaken.
Een stel duidelijke regels is wat Nederlanders missen.quote:Op zondag 23 november 2025 00:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij doet het goed onder een totalitair onderdrukkend bewind, dat weet ik zeker
Ja nee ik ben het niet met je oneens hoor. Ik ben ook voor een dergelijk onderdrukkend bewindquote:Op zondag 23 november 2025 00:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Een stel duidelijke regels is wat Nederlanders missen.
We moeten asociaal gedrag KEIHARD straffen, dan is dat binnen een paar jaar wel de wereld uit. Expres afval op straat gooien? Ga maar een week schoffelen na je werktijd.quote:Op zondag 23 november 2025 00:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja nee ik ben het niet met je oneens hoor. Ik ben ook voor een dergelijk onderdrukkend bewind
Categorie 1 blijft toch wel legaal het hele jaar? Of dat ook niet? Ik weet het echt niet, kan me voorstellen dat je ook geen rotjes meer af mag stekenquote:Op zondag 23 november 2025 01:02 schreef DrDentz het volgende:
Mijn dealer steekt vuurwerk af als hij weer wat voorraad heeft, hoe moet ik dat straks weten?
al hst soort vuurwerk dat je nu hoort is sowieso al verboden (knalvuurwerk is al een jaar of2 verboden)quote:
Hebben ze de mankracht niet voor. Is het vuurwerkverbod een soort verkapt toegeven dat ze de plofkraken en al dat soort van explosieven-gerelateerd crimineel geweld niet aan kunnen?quote:Op zondag 23 november 2025 00:52 schreef Näsenbar het volgende:
Ik stel voor om in elke gemeente een afgesloten ruimte af te huren waar iedereen die vuurwerk af wil steken dat daar kan doen. Iedereen die buiten alsnog vuurwerk afsteekt krijgt een boete en moet na oud en nieuw die ruimte schoonmaken.
Nee, Masberum 'valt' als één van de eersten uit een vliegtuig boven de Noordzee.quote:Op zondag 23 november 2025 00:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij doet het goed onder een totalitair onderdrukkend bewind, dat weet ik zeker
Ach is het arme keffertje bang voor die enge knalletjes?quote:Op zondag 23 november 2025 02:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee, het is door verzuurde mensen zoals TS dat er een vuurwerk verbod is. Ohhh mijn hondje is bang blabla bla bla. Maar harde muziek afspelen is dan weer geen probleem voor hun trouwe viervoeter
Hoeveel schots?quote:Op zondag 23 november 2025 00:59 schreef Cockwhale het volgende:
Je zus was net een gillende keukenmeid toen ik mijn Romeinse kaars in haar cake stak.
Jou pakken ze niet!quote:Op zondag 23 november 2025 07:40 schreef gers het volgende:
Vannacht weer wat cobras met wasbenzine gestookt. Klappen toch lekker onder het fietstunneltje
quote:Op zondag 23 november 2025 12:57 schreef Solotovski het volgende:
Vuurwerk is net zo tokkie als roken
Kwak Kwakquote:
Bwoh ik hoest mijn longen uit mijn lijf joh, zoveel heb ik gisteren gerookt.quote:Op zondag 23 november 2025 17:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kwak Kwak
Lekker roken ja toch niet dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |