quote:Op zondag 23 november 2025 12:57 schreef Solotovski het volgende:
Vuurwerk is net zo tokkie als roken
Kwak Kwakquote:
Bwoh ik hoest mijn longen uit mijn lijf joh, zoveel heb ik gisteren gerookt.quote:Op zondag 23 november 2025 17:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kwak Kwak
Lekker roken ja toch niet dan
Ja daar kan je niks tegen doen dat kleine groepje wat het voor iedereen verpest, blijft het ook gewoon ieder jaar afsteken, denk ik.quote:Op zondag 23 november 2025 00:07 schreef cherrycoke het volgende:
jullie klapjostis die nu al lopen te knallen.
IS EXACT DE REDEN WAAROM HET GODVERDOMME VERBODEN GAAT WORDEN.
kansloze tokkies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Het meeste wat ze hier afsteken om 24:00 is illegaal vuurwerk en ik zie dat nog niet zo snel stoppen met Duitsland om de hoek.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:43 schreef Regilio_ het volgende:
Ze kunnen verbieden wat ze willen, nu nog handhaven. Denk dat Oud & Nieuw volgend jaar wat dat betreft erg geestig gaat worden.
Dat bedoel ik dus idd. Al zou je het wíllen handhaven, dat is praktisch onuitvoerbaar lijkt me.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Het meeste wat ze hier afsteken om 24:00 is illegaal vuurwerk en ik zie dat nog niet zo snel stoppen met Duitsland om de hoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |