Wellicht.quote:Op maandag 24 november 2025 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vPersie was wellicht een keuze op sentiment maar die kwam in een noodsituatie binnen toen je wel iemand moest halen die de club een beetje snapt.
Die mogelijkheid heeft Feyenoord volkomen verneukt bij de aanstelling van Priske. Tussentijds ingrijpen is veel lastiger, dan is er geen tijd/ruimte meer om de club en spelers een beetje te leren kennen en moet je er direct staan.quote:Op maandag 24 november 2025 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wellicht.Wat dacht je van volledig?
Weet je waar Feyenoord echt behoefte aan had? Een goede trainer. Niet een gozer die Heerenveen niet eens aan de praat kreeg, maar toevallig wel uit Rotterdam komt. Gênante aanstelling, de resultaten sluiten er steeds meer bij aan.
Vergeet overigens ook niet dat Sjon de Wolf een contract voor het leven heeft als cultuurbewaker.
Eigenlijk ben jij de omgekeerde Pistolero.quote:Op maandag 24 november 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die mogelijkheid heeft Feyenoord volkomen verneukt bij de aanstelling van Priske. Tussentijds ingrijpen is veel lastiger, dan is er geen tijd/ruimte meer om de club en spelers een beetje te leren kennen en moet je er direct staan.
Dat is op zich ook wel gelukt overigens en ook dit seizoen ging het wel aardig, alleen je verwacht het niet, dankzij een paar langdurige blessures en ontzettende grafaankopen is het ineens niet zo makkelijk meer voor een groentje.
Pylonnenzetter Sjon, tja je moet een voetbalclub ook een beetje met sentiment runnen, dat hoort erbij. Zo’n derde assistentje doet niemand kwaad en de spelers vinden hem leuk, prima manier om aan je sentiment-tax te komen.
Is dit een belediging?quote:Op maandag 24 november 2025 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij de omgekeerde Pistolero.
De bedoeling is wel hier direct twee mensen mee te beledigen.quote:
Ik zie eigenlijk geen reden om mij te beledigen, maar wellicht is het je permanente boosheid. Wat dat betreft lijk je wel op vriend Pistolero.quote:Op maandag 24 november 2025 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De bedoeling is wel hier direct twee mensen mee te beledigen.
Stiekem lijken we allemaal een stuk meer op elkaar dan we willen toegeven. FOK verbroedert ons allemaal.quote:Op maandag 24 november 2025 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk geen reden om mij te beledigen, maar wellicht is het je permanente boosheid. Wat dat betreft lijk je wel op vriend Pistolero.
Roda JC-fans tegen die Mexicaan!quote:Op maandag 24 november 2025 22:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Weet je welke bevolking zich ook langzaam tegen hun Führer ging keren?
Wat hebben linkse mensen en Feyenoord-supporters met elkaar gemeen?quote:Op maandag 24 november 2025 22:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stiekem lijken we allemaal een stuk meer op elkaar dan we willen toegeven. FOK verbroedert ons allemaal.
Tijd voor een klassenoorlog zeg je?quote:Op maandag 24 november 2025 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat hebben linkse mensen en Feyenoord-supporters met elkaar gemeen?
We vechten vooral elkaar de tent uit terwijl we ons eigenlijk zouden moeten verenigen tegen het grotere kwaad
Uiteindelijk heb ik het veel te prima hier om meer actie te ondernemen dan af en toe een rant posten op Fok, makker.quote:Op maandag 24 november 2025 22:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tijd voor een klassenoorlog zeg je?
Er is geen enkele reden om je te beledigen makker, ik geniet vooral van je net iets te positieve insteek als het over Feyenoord gaat, een heerlijk contrast met de net iets te negatieve insteek van Pistolero. Maar zo genuanceerd brengen we dat niet in de WLR SC, daar zetten we alles scherp aan.quote:Op maandag 24 november 2025 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk geen reden om mij te beledigen, maar wellicht is het je permanente boosheid. Wat dat betreft lijk je wel op vriend Pistolero.
Maar ik vind mijn insteek eigenlijk helemaal niet zo positief over Feyenoord.quote:Op maandag 24 november 2025 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om je te beledigen makker, ik geniet vooral van je net iets te positieve insteek als het over Feyenoord gaat, een heerlijk contrast met de net iets te negatieve insteek van Pistolero. Maar zo genuanceerd brengen we dat niet in de WLR SC, daar zetten we alles scherp aan.
Wordt dat ook al niet gedaan door AI tegenwoordig?quote:Op maandag 24 november 2025 22:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Morgen weer wat naakte vrouwen en wat extreemrechtse agitprop op de FP en meneer kan weer met de benen op de bank een filmpje gaan kijken
Dank, het zal wel weer nodig zijnquote:Op maandag 24 november 2025 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sterkte met Ernest Faber, @:Hamlapjes
We noteren een ach, Wout.quote:Op zondag 23 november 2025 21:53 schreef franklop het volgende:
Morgen WOUT en ons aller Ruben bij de Slimste mens
Verloren van Ruben, auquote:
Er wordt gewerkt aan uw terugkeer naar de KKD door Faber?quote:Op maandag 24 november 2025 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sterkte met Ernest Faber, @:Hamlapjes
https://sporza.be/nl/2025(...)uchou~1764065013133/quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sporza stelt niet teleur
En heeft een hele analyse van de aflevering met WOUT gemaakt:
https://sporza.be/nl/2025(...)voert~1763997182919/
quote:Vrouw in Europarlement fileert gender-ideologie
Danny 25-11-2025 08:58 print
Duurt een minuutje of 20, maar deze vrouw geeft in het EU-parlement een klein toespraakje over gender ideologie en dropt een 'truth bomb'.
Heb je dan nooit het gevoel dat het gewoon tragisch is?quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:40 schreef Szura het volgende:
Is er trouwens echt iemand die hem 1000 euro heeft gedoneerd voor boodschappen?
(Stond in dat topic)
Gedeeltelijk waar, een user heeft ¤503 gedoneerd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:40 schreef Szura het volgende:
Is er trouwens echt iemand die hem 1000 euro heeft gedoneerd voor boodschappen?
(Stond in dat topic)
Nomen est omen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:08 schreef DiegoFuser het volgende:
Die Fok-It vliegt er echt met twee gestrekte benen in.
Neequote:Op dinsdag 25 november 2025 16:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je dan nooit het gevoel dat het gewoon tragisch is?
@Pino112 toch?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat kan die jongen goed fietsen he!
[..]
Hele serverpark weer opgerookt met deze AI troep genot.
Bij wie kan ik doneren voor WijZijnWLR?
Ga je gang.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:23 schreef Momo het volgende:
Mag er ook een stukje op de FP dat iemand populistische onderbuik en onzin kreten fileert?
Maakt niet uit, de führer leest het toch niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het loopt wel aardig uit de hand in feedback.
Steeds minder lijkt me.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:00 schreef Pistolero het volgende:
Hoe veel centen zou dit nou allemaal opleveren?
Dat lijkt mij niet, iemand die vrijheid van meningsuiting zo ontzettend belangrijk zal nooit iemand met een mening die hem niet aanstaat maanden van het forum smijten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:32 schreef franklop het volgende:
Meerdere mensen zullen gestreept worden vrees ik
Wanneer gaat wlr.pino112.nl proefdraaien?quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een abootje met 50% kortings, blijven doneren allen
Peak Peak Peak Vlaanderenquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2025(...)uchou~1764065013133/
En een Nigeriaanse prins is zijn grootste fan!
Rip first datesquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:35 schreef Felagund het volgende:
Ach Kassa, ach Draadstaal, ach etc., ach NPO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |