Tegen die tijd is Brobbey vast uitgegroeid tot een (nog steeds niet scorend) alternatief!quote:Op maandag 24 november 2025 13:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vast weer net op tijd fit voor het WK, altijd tegen ons
Ik zou gewoon Til meenemen en opstellen. Onze Thomas Müller!!!quote:Op maandag 24 november 2025 14:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Brobbey vast uitgegroeid tot een (nog steeds niet scorend) alternatief!
Meenemen zeker. Zou Emegha ook nog wel wat langer willen zien.quote:Op maandag 24 november 2025 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Til meenemen en opstellen. Onze Thomas Müller!!!
Emegha is een ideale optie voor wanneer je zelf niet het spel hoeft te maken, verderop in het toernooi dus (Deo Valente).quote:Op maandag 24 november 2025 14:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meenemen zeker. Zou Emegha ook nog wel wat langer willen zien.
Captain Furdjel zal ook wel weer onomstreden aanvoerder blijven na een heel seizoen elke week door de mand te vallen bij Liverpool.quote:Op maandag 24 november 2025 13:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vast weer net op tijd fit voor het WK, altijd tegen ons
Nee.quote:Op maandag 24 november 2025 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Til meenemen en opstellen. Onze Thomas Müller!!!
Het wordt echt tijd dat Furdjel afscheid neemt bij Oranje. Van de Ven op die plek is de toekomst.quote:Op maandag 24 november 2025 15:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Captain Furdjel zal ook wel weer onomstreden aanvoerder blijven na een heel seizoen elke week door de mand te vallen bij Liverpool.
Gewoon met een mannetje minder spelen.quote:
Dat gaat natuurlijk allemaal pas gebeuren na het WK.quote:Op maandag 24 november 2025 15:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat Furdjel afscheid neemt bij Oranje. Van de Ven op die plek is de toekomst.
Furdjel, Memvis en Koetje zijn wel met afstand de 3 meest onsympathieke figuren van dit Nederlands Elftal. Als die drie opgerot zijn wordt het heel misschien nog het kijken waard.quote:Op maandag 24 november 2025 15:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat Furdjel afscheid neemt bij Oranje. Van de Ven op die plek is de toekomst.
Dan zou ik een ligger in de goal leggen.quote:Op maandag 24 november 2025 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon met een mannetje minder spelen.
Jordi of bedoel je iets anders?quote:Op maandag 24 november 2025 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind ze vrij hardleers bij Ajax.
Jordi Cruijff inderdaad. Geen enkel bewijs dat hij een goede TD zou zijn, maar hij heeft in ieder geval wel de goede achternaam!quote:Op maandag 24 november 2025 19:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jordi of bedoel je iets anders?
Van regen in de drup ja. Lachwekkend weer.quote:Op maandag 24 november 2025 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jordi Cruijff inderdaad. Geen enkel bewijs dat hij een goede TD zou zijn, maar hij heeft in ieder geval wel de goede achternaam!
Je voetbalclub runnen op basis van sentiment.quote:Op maandag 24 november 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van regen in de drup ja. Lachwekkend weer.
Het is een heus ons-kent-ons netwerkje. Ik kijk afgelopen tijd steeds minder voetbal. Normaal kijk ik nog wel Ajax maar om elke week mn oogbollen te laten bleken is ook weer wat. Het is gewoon zielig dat je met een budget van 100+ miljoen geen 11 spelers kan opstellen die een bal naar juiste kleur kunnen spelen.quote:Op maandag 24 november 2025 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je voetbalclub runnen op basis van sentiment.
Feyenoord en Ajax zijn op dat vlak ongeveer even droevig.
Hoho, toch maar mooi eventjes TD geweest van Maccabi Tel Aviv!quote:Op maandag 24 november 2025 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jordi Cruijff inderdaad. Geen enkel bewijs dat hij een goede TD zou zijn, maar hij heeft in ieder geval wel de goede achternaam!
Nu is Ajax ook zo’n ingewikkelde club dat je een beetje moet snappen hoe het daar in zijn werk gaat. Als je de verkeerde mensen daar boos maakt word je direct kapotgemaakt en je maakt nogal gauw daar mensen boos. Lijkt mij zelfs als je de juiste ideeën hebt een bijna onmogelijke club om te werken.quote:Op maandag 24 november 2025 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een heus ons-kent-ons netwerkje. Ik kijk afgelopen tijd steeds minder voetbal. Normaal kijk ik nog wel Ajax maar om elke week mn oogbollen te laten bleken is ook weer wat. Het is gewoon zielig dat je met een budget van 100+ miljoen geen 11 spelers kan opstellen die een bal naar juiste kleur kunnen spelen.
Het valt bij Feyenoord wel mee sinds Arnesen aardig ver is gekomen met schoon schip maken van het pluche. vPersie was wellicht een keuze op sentiment maar die kwam in een noodsituatie binnen toen je wel iemand moest halen die de club een beetje snapt.quote:Op maandag 24 november 2025 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je voetbalclub runnen op basis van sentiment.
Feyenoord en Ajax zijn op dat vlak ongeveer even droevig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |