Gvdquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:23 schreef TLC het volgende:
Dadelijk beelden van al die bootjes die worden opgeblazen
'98, 100%quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen enkele lied kan tippen aan de 2010 versie
Putinquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks gaan ze de vrede prijs uitreiken wie denk je dat er zal winnen?
Hannah?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
inderdaad hoe kon ik dat vergetenquote:
De favoriet van Marco Borsato.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:23 schreef Coco het volgende:
@:Mexicanobakker wat is jouw favoriete nummer van Robbie Williams?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Putin?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met supporters die niet te laat wilden komen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:23 schreef TLC het volgende:
Dadelijk beelden van al die bootjes die worden opgeblazen
Regillioquote:
Broeder wat leedvermaak met dit topic, komop moet kunnen op deze kille vrijdagavond.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:25 schreef asco het volgende:
Ik kijk straks wel wat het geworden is. Ik ben te oud voor deze tijd.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De favoriet van Marco Borsato.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |