abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219315270
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 23:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
MB zegt dat ze met haar podcast graag een aflevering wil maken over seksueel misbruik. Natuurlijk mooi dat ze daar aandacht aan willen besteden, maar ik zie echt niet voor me hoe dat een fatsoenlijk gesprek gaat worden met Iris die steeds half Engelse zinnen er doorheen blaat om het een 'how can I make this about me' er van te maken.
Dit. Iris lijkt me hierin geen goede gesprekspartner (vind ik sowieso al niet). MB kan er zelf trouwens ook wat van: met veel woorden niks zeggen. Ik zou het wel echt heel knap vinden als ze hier écht over zou praten.
pi_219315272
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 08:06 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Als ze echt serieus bedreigd zou worden dan zou ze naar de politie gaan, dan zou ze thuis blijven met de deur op slot, dan zou Maarten haar nooit laten gaan.

Nee Am neemt een veredelde kleuter mee, laat iedereen weten waar ze precies verblijft en waar ze precies heen gaat.

Ze wordt niet bedreigd, ze is doodsbang voor de waarheid, voor confrontatie en kritische vragen.
Dat ook! Alleen al haar laatste boek rammelt aan alle kanten. Daar helpt het optrommelen van rare nonnen of zwakbegaafde volgers voor een charme offensief echt niet meer.

Gekkies zullen haar trouw blijven door dik en dun, maar mensen met een beetje verstand begrijpen nu echt wel dat ze met een heel weird wijf te maken hebben.
Ik brgrijp de uitgever ook niet. Zo'n slecht, deels verzonnen verhaal, AI gebruik.....waarom wil je daar je naam aan verbinden? Vanwege het geld van de Gerdas?

De leugens over haar zogenaamde beste paardrijvriendin (waarvan ze niet zeker wist of ze nog leefde of niet) waren voor mij echt de limit.
  zaterdag 22 november 2025 @ 08:28:45 #203
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_219315326
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 21:55 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ze brengt het zoals altijd weer heel geheimzinnig. Grotemensendingen. Kan van alles zijn.

Het valt me op dat je haar vaste vriendinnen niet meer ziet, die met die baby en zo.
Ivm de foto erbij denk ik dat ze met de kat bij de dierenarts is geweest, en die misschien moet worden ingeslapen? Best een grotemensending om te moeten beslissen.
KuikenGuppy
pi_219315353
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 00:53 schreef Lodelie het volgende:
Am, Julia en Rens zijn met z'n drieën?

Ik vind dat echt heel raar.
Waarom is dat raar? Het is haar schoonzoon. Daar is toch niets vreemds aan?
pi_219315389
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 08:06 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Als ze echt serieus bedreigd zou worden dan zou ze naar de politie gaan, dan zou ze thuis blijven met de deur op slot, dan zou Maarten haar nooit laten gaan.

Nee Am neemt een veredelde kleuter mee, laat iedereen weten waar ze precies verblijft en waar ze precies heen gaat.

Ze wordt niet bedreigd, ze is doodsbang voor de waarheid, voor confrontatie en kritische vragen.
Dit
pi_219315440
Wat een rare post van Hvk
Jayda mag logeren in België met haar kleine vriendje Louay van 2,5.
Zal toch niet haar Louay zijn? Die is toch nog geen 2,5?
Ik weet niet wat het is, kan mijn vinger er niet op leggen maar heb daar een raar gevoel bij.
pi_219315462
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 08:13 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat ook! Alleen al haar laatste boek rammelt aan alle kanten. Daar helpt het optrommelen van rare nonnen of zwakbegaafde volgers voor een charme offensief echt niet meer.

Gekkies zullen haar trouw blijven door dik en dun, maar mensen met een beetje verstand begrijpen nu echt wel dat ze met een heel weird wijf te maken hebben.
Ik brgrijp de uitgever ook niet. Zo'n slecht, deels verzonnen verhaal, AI gebruik.....waarom wil je daar je naam aan verbinden? Vanwege het geld van de Gerdas?

De leugens over haar zogenaamde beste paardrijvriendin (waarvan ze niet zeker wist of ze nog leefde of niet) waren voor mij echt de limit.
Ik vraag me ook af hoeveel zo'n uitgever er nou werkelijk aan verdient. Er worden misschien een paar duizend boeken verkocht? AM vergelijkt het maar al te graag met bestsellers die in meerdere talen worden uitgegeven waar er miljoenen van verkocht worden. Ze dacht echt dat ze Dan Brown van nummer 1 kon verjagen 🫣😂
pi_219315473
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 08:58 schreef Henrike het volgende:
Wat een rare post van Hvk
Jayda mag logeren in België met haar kleine vriendje Louay van 2,5.
Zal toch niet haar Louay zijn? Die is toch nog geen 2,5?
Ik weet niet wat het is, kan mijn vinger er niet op leggen maar heb daar een raar gevoel bij.
Oh brrr zouden dat weer die vrienden van moeders zijn waar ze vaker logeert? Waar de drugs open en bloot op het keukenblad liggen en wat Natalie doodleuk deelt op haar insta 🤦‍♀️
pi_219315585
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 01:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op Threads (ik loop een paar dagen achter)
‘Bankjes zijn ook letterlijk voor kindjes en we zijn op een vakantiepark maar ouders lopen erbij alsof ze op strafkamp zijn. Erger nog; er is een groot hekwerk om binnen of buiten te komen.

Snap ze werkelijk niet dat zo’n hek ter bescherming van de kinderen is? Dat die niet zo maar wegrennen?
Nu heeft zij 1 kind, die voornamelijk om zich heen kijkt ipv flink beweegt. Maar als ze er 2 of 3 zou hebben, zou ze blij zijn met zo’n hekje zodat ze weet dat ze niet zomaar weg kunnen.

En ook zegt ze in een reactie ‘ Ik vind mijn kind nog elke dag leuk en spannend om samen met hem de wereld te ontdekken. ☺’

Volgens mij is zijn wereld nog heel klein, en had die veel groter kunnen zijn het afgelopen jaar.
Sanneke denkt dat zij the wonder parent is en dat ze het zooooooo hebben verdiend om op vakantie te gaan.

Zou het kunnen dat die andere ouders bijvoorbeeld moe zijn van werk/kinderen/andere ballen hoog houden om een hypotheek te betalen omdat ze niet kunnen bedelen? Ik noem maar wat…
pi_219315660
En dan ga je een podcast maken over seksueel misbruik en dan zit je erbij alsof je het oudste beroep ter wereld uitoefent…… 😵💫
Ik mag toch hopen dat ze dan fatsoenlijke kleding aantrekt zeg. Wat slaat zij de plank mis.
pi_219315667
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 08:13 schreef Lodelie het volgende:
Ik heb in de situatie gezeten waarin ik onveilig was en er dreiging was.

Dus het maakt me heel erg boos dat Am dat misbruikt en erover liegt.

Want ik weet zeker dat ze dingen verzint. In dat telefoongesprek zegt ze bijvoorbeeld dat bij een volger haar boek uit de handen is geslagen. Doe ff normaal, met je fantasie.
Dat van dat boek vind ik ook heel ongeloofwaardig.
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 09:40:36 #212
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219315681
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 09:34 schreef Tinker14 het volgende:
En dan ga je een podcast maken over seksueel misbruik en dan zit je erbij alsof je het oudste beroep ter wereld uitoefent…… 😵💫
Ik mag toch hopen dat ze dan fatsoenlijke kleding aantrekt zeg. Wat slaat zij de plank mis.
Ik vind dit een onnodige opmerking. Je koppelt hierbij kledingkeuze aan seksueel misbruik, waardoor je (een deel) van de schuld bij het slachtoffer ligt. Al loopt ze naakt op straat, mensen hebben van elkaar af te blijven!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219315726
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 08:13 schreef Lodelie het volgende:
Ik heb in de situatie gezeten waarin ik onveilig was en er dreiging was.

Dus het maakt me heel erg boos dat Am dat misbruikt en erover liegt.

Want ik weet zeker dat ze dingen verzint. In dat telefoongesprek zegt ze bijvoorbeeld dat bij een volger haar boek uit de handen is geslagen. Doe ff normaal, met je fantasie.
Wat naar moet dat zijn geweest @Lodelie!
Voor AM is liegen en aandikken haar 2e natuur.
pi_219315731
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 01:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op Threads (ik loop een paar dagen achter)
‘Bankjes zijn ook letterlijk voor kindjes en we zijn op een vakantiepark maar ouders lopen erbij alsof ze op strafkamp zijn. Erger nog; er is een groot hekwerk om binnen of buiten te komen.

Snap ze werkelijk niet dat zo’n hek ter bescherming van de kinderen is? Dat die niet zo maar wegrennen?
Nu heeft zij 1 kind, die voornamelijk om zich heen kijkt ipv flink beweegt. Maar als ze er 2 of 3 zou hebben, zou ze blij zijn met zo’n hekje zodat ze weet dat ze niet zomaar weg kunnen.

En ook zegt ze in een reactie ‘ Ik vind mijn kind nog elke dag leuk en spannend om samen met hem de wereld te ontdekken. ☺’

Volgens mij is zijn wereld nog heel klein, en had die veel groter kunnen zijn het afgelopen jaar.
Sanneke is duidelijk niet het scherpste mes in de la hoor.
En wat jij zegt: De wereld van haar zoon had vele malen groter kunnen zijn. Ik blijf dat ernstig vinden en ik blijf het zeggen dat ik mezelf afvraag hoe het straks gaat als het ventje naar school moet... maar dat zal niemand haar verteld hebben, dat haar zoontje over 3 jaar 4 is en naar school gaat en met 5 leerplichtig is en zij hem moet brengen en hij niet opgehaald wordt.
Ik vind het dieptriest die situatie. Maar dat zie ik bij heel veel kinderen van zogenaamde momfluencers.

En ook het feit dat zij niet inziet dat ze haar zoon gebruikt voor gratis spullen, uitjes, samenwerkingen etc.
Voordat ze zwanger was had ze überhaupt dit allemaal niet dus ja. Ze verdiend letterlijk alles over zijn rug. Als ze het goed wilt doen stop ze daar gewoon mee. Maarja, je zelf nog dommer voordoen dan dat je bent is het beste in zo'n geval want dan hoeft ze niks te veranderen. Want huh hoe verdien ik dan aan mijn kind? Wat denk je zelf Sanneke?

Ook Debbie die niet luistert naar Roy die met haar wilt bespreken welke cadeaus ze aan haar zoontjes zullen geven. Want zoals mensen hier al zeiden, het gaat niet over haar of haar oudste. Dieptriest vind ik het.

Over HVK ga ik niet eens beginnen. Dat vind ik echt een situatie voor daadwerkelijk een Veilig thuis... 😢

En even wat luchtigers over Marketingvrouw: Ik vind het wel heftig dat je bedrijven een bericht stuurt omdat je dingen wilt hebben. Soms vind ik haar vervelend maar heel soms kan ze raak zijn. Benieuwd naar haar standpunt over de boos aflevering. Wat zij inderdaad wel echt goed dit is niks delen over haar kinderen. Wou dat meer dit deden.

Hoe schattig, leuk en lief ook vele kindjes zijn zou ik ze liever niet op het internet zien. Die behoren daartegen beschermd te worden.
pi_219315779
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 08:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Waarom is dat raar? Het is haar schoonzoon. Daar is toch niets vreemds aan?
Ik vind samen in een b&b overnachten met je dochter en schoonzoon van die leeftijd raar. Neem dan twee kamers ergens.

Ik vind al die geplande "signeerweekendjes" sowieso raar.
pi_219315789
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 09:40 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik vind dit een onnodige opmerking. Je koppelt hierbij kledingkeuze aan seksueel misbruik, waardoor je (een deel) van de schuld bij het slachtoffer ligt. Al loopt ze naakt op straat, mensen hebben van elkaar af te blijven!
Hier ben ik het volledig mee eens hoor. Maar ik vind wel dat als je mensen wilt informeren, over welk onderwerp dan ook, dat je er representatief bij zit. Ik kan iemand niet serieus nemen als het in blote billen een onderwerp aan gaat aansnijden.
Ik benadruk nog maar even dat ik dit vind bij elk serieus onderwerp.
pi_219315800
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 10:07 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik vind samen in een b&b overnachten met je dochter en schoonzoon van die leeftijd raar. Neem dan twee kamers ergens.

Ik vind al die geplande "signeerweekendjes" sowieso raar.
AM sliep op een andere verdieping. Dus wat is het verschil?

Heel veel schrijvers doen zo’n tour. Ook dat is niet gek. AM is alleen geen schrijver.
pi_219315829
AM kan thuis toch ook tijdens haar uur rusten per dag in bad gaan als ze dat badderen zo mist? Of wil ze dat samen met Maarrrrrten?

Ik vind het niks, samen in een normaal bad. Veel te klein, lichaamsdelen die koud worden vanwege niet in het warme water.
pi_219315870
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 09:40 schreef Meke het volgende:

[..]
Exact dit ! Een ongepaste opmerking.
pi_219315892
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 09:34 schreef Tinker14 het volgende:
Serieus? Al wil ze in haar blote kont zitten, seksueel misbruik heeft NIKS te maken met de kleding die iemand draagt.

Toevoeging: ik zie dat er al iets soortgelijks is geschreven.
pi_219315912
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 10:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM kan thuis toch ook tijdens haar uur rusten per dag in bad gaan als ze dat badderen zo mist? Of wil ze dat samen met Maarrrrrten?

Ik vind het niks, samen in een normaal bad. Veel te klein, lichaamsdelen die koud worden vanwege niet in het warme water.
Ik vind het ook verschrikkelijk. En ik wil het water op standje lava en mijn man is meer van het (voor mijn gevoel) ijswater. Het idee klinkt leuk als je net samen bent, maar in de praktijk vind ik t verschrikkelijk 😂.

Ik snap ook niet hoe ze niet gewoon in bad kan, die vrouw heeft tijd zat haha
pi_219315915
AM heeft haar chatgpt ook weer aangezwengeld voor de mooie teksten over Assen en de boekhandel.

Het is haar goed recht om te gaan signeren en op tour te gaan. Dat dat met bijv Juul gezelliger is, kan ik me best voorstellen.
pi_219315919
Oh ja, dat boek dat uit de handen geslagen is van een lezer. Ik geloof daar dus echt niks van.
pi_219315946
Het was voor de mannen die mee waren met hun vrouw, leuk dat Rens er bij was.

Nu gaat Rens weg en moeten ze hun man zeker meenemen naar Am om kennis te maken en niet bij "bbq boeken" achterlaten. Of ze moeten hem bij Julia achterlaten en dan stempel ze een kaart voor ze.

Waar is Am mee bezig? Wat een enorm vreemd verhaal.
pi_219315953
Als vriendschap/contact maken als moeten voelt (DBM) dan vind ik dat best wel verdrietig voor haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')