Dat kan tot bedrijven zich terugtrekken.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Door die 30000 per maand lachen ze iedereen uit
Maar er zijn ook heel veel bedrijven die het wel willen. They don’t give a shit, money makes the world go round!quote:Op vrijdag 21 november 2025 06:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat kan tot bedrijven zich terugtrekken.
Zij werken nl mee aan de "kinderarbeid." Je mag je als bedrijf ook wel even kijken of dit etisch wel ok is.
Een verslaafde momfluencer die haar belang boven de kinderen stelt. Ik zou het als bedrijf niet willen.
Al ben ik enorm tegen cancelcultuur maar no way dat ik haar zou sponsoren. Kwestie van goede smaak
💯 dit! Ik snap ook oprecht niet dat Michelle hiermee doorgaat. Maarja, Barcelona moet ergens van betaald worden he?quote:Op vrijdag 21 november 2025 02:16 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Michelle de volgende gaat worden. Ik zag ergens een opmerking van Tim dat er nog een uitzending over dit onderwerp komt (geen idee of hij het sarcastisch bedoelde), maar als dat zo is, dan lijkt Michelle op dit moment een perfecte kandidaat. Ze staat enorm op de voorgrond en het wordt bij haar echt met de week gekker. Als je ziet hoeveel haar kinderen voor haar moeten werken… De post van gisteravond was daar weer een schoolvoorbeeld van. Juist nu er zoveel aandacht is voor het misbruik van je kinderen op social media, zou je denken dat ze even pas op de plaats zou maken. Maar nee, het gaat gewoon door alsof er niets aan de hand is.
En het bizarre is, Michelle heeft het niet eens nodig. Ze is zelf al een lopende onderneming, ze verdient genoeg zonder haar kinderen non-stop mee te trekken in de contentmachine. Ik snap oprecht niet waarom ze hen blijft inzetten, zeker niet nu de kritiek zo hoog oploopt.
Ik weet nog dat de oudste van Liekevm niet mee wilde werken aan een schoenen campagne. Toen zei moeder ook dat ze pech had en dat ze maar zin moest maken. Meisje stond er huilend bij geloof ik. Het bedrijf (ben even kwijt welke) deed er ook niets aan nar reacties van mensen die het hadden gezien.quote:Op vrijdag 21 november 2025 07:20 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Maar er zijn ook heel veel bedrijven die het wel willen. They don’t give a shit, money makes the world go round!
Nou idd die merken weet heus wel dat wat zij doen ook niet oke is. Maar ergens is het ook zo gegroeid bij iedereen...quote:Op vrijdag 21 november 2025 07:41 schreef Geertje_G het volgende:
Het zou interessant zijn als Tim ook wat samenwerkingen gaat benaderen. Een AH, Ot en Sien (die aan de lopende band gebruik maken van kindfluencers), Drukke mama's.
Om ze te confronteren met hun overtredingen. Zij geven de opdracht. Am noemt specifiek AH, dat die dus als opdracht gaf dat de knd iets moesten openmaken.
Kan me nog herinneren dat ze eenmalig de Jumbo liet komen omdat ze ontevreden was. Alles werd zogenaamd uit de kast getrokken. Er kwamen hamsters voor de kinderen, excuses etc.
Wat een show was dat. En de argeloze volger maar denken dat AH dit zo netjes oplost.
En wat te denken van die vakantieparken? Molenwaard? Zonder knd geen content toch?
We kunnen veel vinden van alle momfluencers want ja, zij maken idiote beslissingen.
Maar de gelegenheid maakt de dief. De bedrijven zijn de lachende derden.
Bedrijven zullen straks wel moeten omdat wanneer er wetten komen en de algehele consensus is dat het volledig not done is om kinderen van insta-moeders te gebruiken. Ze willen wel verkopen en wanneer iedereen het afkeurt dan wordt er niet veel verdiend.quote:Op vrijdag 21 november 2025 07:20 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Maar er zijn ook heel veel bedrijven die het wel willen. They don’t give a shit, money makes the world go round!
En waarom koopt ze geen passende fiets voor Jet? Dat meisje werkt er hard voorquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:59 schreef Iris2.0 het volgende:
Maar wat ik me wel afvroeg: waarom maak je je in hemelsnaam druk om 3 kampeerplekken als je genoeg verdient voor 6 villa's op een zonnig jetset eiland 🤣
Ik kan echt niet wachten. Verbieden, die handel. Deze vrouw is ernstig ziek. Ernstig ziek.quote:Op vrijdag 21 november 2025 07:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Bedrijven zullen straks wel moeten omdat wanneer er wetten komen en de algehele consensus is dat het volledig not done is om kinderen van insta-moeders te gebruiken. Ze willen wel verkopen en wanneer iedereen het afkeurt dan wordt er niet veel verdiend.
Dat heeft niets met geld te maken, maar met "kwebbelverhaal over voeten bij de grond en stabiel kunnen fietsen en dan pas een grotere fiets". Gewoon zo'n "dit is zoals het gaat bij de familie Geerts"-dingetje in plaats van "laat ik eens kijken naar wat mijn kind nodig heeft ".quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En waarom koopt ze geen passende fiets voor Jet? Dat meisje werkt er hard voor
ik ben het helemaal eens met wat je hier zegt, alleen snap ik dan niet je dat je het linkje met de foto's hier plaatstquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb even gekeken en gezocht, omdat Annemarie in het interview verwees naar slapende Lotje. Nee, experts weze haar erop dat dat niet kan, dat dat een grens over is. Dus dat doet ze niet meer.
Maar de reel waarop Lot een minuut lang in diverse poses en in diverse pyjama's ligt (want gesponsord/kinderarbeid), die staat nog gewoon in haar roll.
https://www.instagram.com/reel/ClrSR-9jhLC/
Dus je 'fouten' mag je gewoon laten staan, ook al weet je nu dat het schadelijk is en dat het een grens over is. Wat een inzicht heeft ze he? En nu doet ze zichzelf voor als het lichtende voorbeeld voor influencers die nu gaan beginnen, zodat e niet dezelfde fouten maken als zij.
Idd. Haal weg die linkquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:29 schreef Agna het volgende:
[..]
ik ben het helemaal eens met wat je hier zegt, alleen snap ik dan niet je dat je het linkje met de foto's hier plaatst
Ze wil wel 100 storys op een dag makenquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:59 schreef Iris2.0 het volgende:
Maar wat ik me wel afvroeg: waarom maak je je in hemelsnaam druk om 3 kampeerplekken als je genoeg verdient voor 6 villa's op een zonnig jetset eiland 🤣
de tweeling die kreeg ook 2 dehands fietsen van markplaats.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En waarom koopt ze geen passende fiets voor Jet? Dat meisje werkt er hard voor
Ik denk inmiddels dat AM echt zo dom is. Zij heeft haar promotiepraatje gedaan, haar zegje gedaan. En daarom voelt ze zich trots. Het is Tim die het allemaal verkeerd begrijpt!quote:Op vrijdag 21 november 2025 06:51 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik snap gewoon even oprecht niet hoe je deze podcast kan luisteren en dan zegt: ik ben er trots op. Waar ben je dan precies trots op? Dat je toegeeft dat je aan kinderarbeid doet? Dat je vertelt dat je als ouders je eigen winst belangrijker vindt dan het welzijn van je kinderen?
Heel knap dat je dit om kan draaien naar “ik ben er trots op”. Ik zou me namelijk kapot schamen als iemand dit over mij zou vertellen in een podcast en ik de volgende dag gewoon weer op een schoolplein sta….
MB heeft een dure levensstijl en een dure boerderie. Zij kan, in haar ogen dan, ook niet anders.quote:Op vrijdag 21 november 2025 07:22 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
💯 dit! Ik snap ook oprecht niet dat Michelle hiermee doorgaat. Maarja, Barcelona moet ergens van betaald worden he?
Die nieuwe post van haar met de kindjes en de kerstboom is ook weer maximaal humble bragging.
Ze heeft geen electrische bakfiets hoor 😂 en dat ze een bakfiets heeft snap ik omdat toen lot nog klein was en nog niet fietst.. het is niet dat dat ding staat weg te stoffenquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
de tweeling die kreeg ook 2 dehands fietsen van markplaats.
Nu is er niets mis hoor met tweede hands fietsen daar fietsen mijn kinderen ook op.
Maar je hebt helemaal gelijk , Jet krijgt niets voor haar werk , ja toen een glimmende grijze broek die ze een keer aan mocht van AM
Als het niet gesponserd wordt dan moet alles zo goedkoop mogelijk , ik snap dat niet .
Wel een elektrische bakfiets, wel een onnodige auto, maar geen grotere fiets voor Jet ,
Ze meten daar met twee maten .
Maar dat is mijn punt een beetje, ze is zelf een lopende onderneming en haalt zonder die jongens ook genoeg binnen neem ik aan. Een podcast, een eigen bedrijf, talloze interviewen, samenwerkingen waar de kinderen niet in betrokken hoeft te worden. Ik neem aan dat ze wel meer krijgt voor een samenwerking dan de gemiddelde influencer. Ik bedoel Vera uru kon stoppen met haar baan en die heeft geen kinderen, ik denk dat Michelle wel meer krijgt. Ik vraag mij af of het echt nodig is óf dat het in haar hoofd zit dat het echt nodig is. (Ze zal er allicht iets op achteruit gaan, maar ik denk dat dit wel op te vangen is).quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
MB heeft een dure levensstijl en een dure boerderie. Zij kan, in haar ogen dan, ook niet anders.
Dat van die waarheid is een waarheid als een koe. En dat was altijd al zo ook. Ze leeft in haar eigen werkelijkheid.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:17 schreef Maretakje het volgende:
Na een nachtje slapen kan ik maar 1 conclusie trekken.
AM heeft 1 waarheid en dat is haar waarheid. De rest is fout en tegen haar.
Ik vind het schrijnend dat ze maar 14 volgers is kwijtgeraakt. Zullen die 97.398 volgers dan echt van die fanatieke volgers zijn die haar blindelings geloven?
Misschien werkt Jet daar in haar ogen niet hard genoeg voor🤑🙃quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Nu is er niets mis hoor met tweede hands fietsen daar fietsen mijn kinderen ook op.
Maar je hebt helemaal gelijk , Jet krijgt niets voor haar werk , ja toen een glimmende grijze broek die ze een keer aan mocht van AM
Als het niet gesponserd wordt dan moet alles zo goedkoop mogelijk , ik snap dat niet .
Wel een elektrische bakfiets, wel een onnodige auto, maar geen grotere fiets voor Jet ,
Die kwam voorbij in die afval reclame. Ze scheurde zo door het beeld heenquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Oe zou het eigenlijk met Debbie’s bolide zijn, hoor je ook niks meer over?
Echt wagelijkquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM zegt trots te zijn op het interview. Heeft zij iets anders gekeken dan de rest van ons
Het charmeoffensief is ingezet. Jammer dat Julia altijd een rol lijkt te spelen als ze in beeld komt, dat geeft al aan hoe fucked up de hele dynamiek daar is.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:30 schreef Weerikier het volgende:
Wat doet Julia nou opeens schattig en lief en bescheiden op die laatste stories over wat ze aan moet trekken... Misschien toch een héél klein beetje geschrokken nav gister?
En wat fijn, Jet heeft uit zichzelf kaartjes geschreven! Uiteraard, helemaal uit zichzelf, ik geloof dat direct 😂
Op de site van socialblade staat het.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:32 schreef Shuri het volgende:
[..]
Dat van die waarheid is een waarheid als een koe. En dat was altijd al zo ook. Ze leeft in haar eigen werkelijkheid.
Zegt ze zelf van die 14 volgers? Want ze is er meer dan 1000 kwijtgeraakt en dat was gewoon op haar pagina zelf te zien, zelfs zonder die app (naam kwijt) waarmee je de statistieken kan zien.
En nu heeft Jet ook nog op de kaarten geschreven die moeders bij haar signeersessies uit gaat delen? Bizarquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar verder in het dagelijks leven zie of hoor je er niets meer overquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:35 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Die kwam voorbij in die afval reclame. Ze scheurde zo door het beeld heen
Dat muziekje eronder ook 🫣😂quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie die de kattenbak filmt om de drollen te laten zien... gelukkig heb ik een zeer drukke dag en kan het internet bijna helemaal uit verder 😵
Fijne dag mensen ✌️
Maar hey, ze heeft wel een hoop geld! 🤑quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:25 schreef Barbamamaatje het volgende:
Als een AM, een Patricia, een Sanneke, een Debbie, een Michelle geen socials meer hebben weten ze niet meer wat ze met hun leven aan moeten..... dat is toch treurigheid....
AM is eigenlijk gewoon alles kwijt, haar familie, haar persoonlijkheid en als ze nog even door gaat haar gezin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |