SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
In maart aan de beurt?quote:Op donderdag 20 november 2025 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Afspraak voor winterbanden gemaakt. Wist ik veel welke winterbanden ik moest hebben
Nee, volgende week alquote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder appte dat ze vanmiddag wat kwam brengen.
Nu als de sodemieter even met een vuilniszak door het huis om op te ruimen.
Deur op de ketting houdenquote:Op donderdag 20 november 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Echt hequote:Op donderdag 20 november 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Nu een beeld van allerlei lege Red Bull blikjes, zakken chips en bonbon papiertjes.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2025 13:01 schreef STING het volgende:
[..]
Nu een beeld van allerlei lege Red Bull blikjes, zakken chips en bonbon papiertjes.
Daar heb ik een keukenla voor.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb overal schaaltjes met losse dingen, daar word ik zelf ook wel gek van.
Klopt nog ookquote:Op donderdag 20 november 2025 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Een rommelig huis = een onrustige geest die continue in standje angststatus staat.
Het eerste dat je moeder zegt als ze binnen komt: wat een zooi is het hier!quote:Op donderdag 20 november 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Staat angststatus standje in?quote:Op donderdag 20 november 2025 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze kun je zelfs omdraaien
Ze zegt het niet meer. Maar ik zie het aan de ogen.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het eerste dat je moeder zegt als ze binnen komt: wat een zooi is het hier!
En vervolgens gaat zij ook opruimen.
"Wat een smerige dochter heb ik toch"quote:Op donderdag 20 november 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zegt het niet meer. Maar ik zie het aan de ogen.
Preciesquote:Op donderdag 20 november 2025 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wat een smerige dochter heb ik toch"
Jammer van Spanje alleen.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Tip voor degenen die geen huisje kunnen kopen,
Run op huis aan de Spaanse Costa’s, "Jongeren storten zich massaal op Spaanse markt"
Daar zitten toch ook veel criminelen?quote:Op donderdag 20 november 2025 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Tip voor degenen die geen huisje kunnen kopen,
Run op huis aan de Spaanse Costa’s, "Jongeren storten zich massaal op Spaanse markt"
Dat is slechts visueel vermaak, heb je geen last van.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar zitten toch ook veel criminelen?
Waar nietquote:Op donderdag 20 november 2025 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar zitten toch ook veel criminelen?
Ik wil alles.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Nou ik ben nu al wel weer klaar met al die reclames voor Black Friday.
Niet verrassend.quote:
Muisheid?quote:
Leeft de stier ook nog?quote:Op donderdag 20 november 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb op 1 meter afstand van een liggende stier gelopen met hond. Leef nog steeds.
Oké, welterusten! Ik ga naar de Kruidvat.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt al donker. Tijd om naar bed te gaan.
Wat moet je daar binnen als man?quote:Op donderdag 20 november 2025 13:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké, welterusten! Ik ga naar de Kruidvat.
Niet schrikken van de zelfscan!quote:Op donderdag 20 november 2025 13:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké, welterusten! Ik ga naar de Kruidvat.
Dinsdag nog nieuwe gehaald van eigen merkquote:Op donderdag 20 november 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook nog naar de kruidvat. Mijn cremepjes raken op
* slechts 100.000 lieve hondjes zijn hiervoor als testdier ingezet.quote:Op donderdag 20 november 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook nog naar de kruidvat. Mijn cremepjes raken op
Van heelveel huismerken echt niet. Dat zijn die grote bedrijven voornamelijk zoals loreal enzo. Kun je gewoon checken allemaal op proefdiervrij.nlquote:Op donderdag 20 november 2025 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* slechts 100.000 lieve hondjes zijn hiervoor als testdier ingezet.
Maar dan ben je dus zelf testpersoon, valt dadelijk je hele huid eraf.quote:Op donderdag 20 november 2025 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van heelveel huismerken echt niet. Dat zijn die grote bedrijven voornamelijk zoals loreal enzo. Kun je gewoon checken allemaal op proefdiervrij.nl
Ik smeer het altijd eerst op mijn hondquote:Op donderdag 20 november 2025 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus zelf testpersoon, valt dadelijk je hele huid eraf.
Ik las dit.quote:Op donderdag 20 november 2025 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik smeer het altijd eerst op mijn kond
Waar het hart van vol is..quote:
Blijkbaarquote:
Straks allemaal blarenquote:Op donderdag 20 november 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel logisch, eerst op een onopvallend plekje smeren.
Kan goed zijn dat de USS Nimitz niet eens opvalt naast de kond.quote:Op donderdag 20 november 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel logisch, eerst op een onopvallend plekje smeren.
quote:
quote:
Gefeliciteerd Koen!quote:
Er was een bejaard echtpaar verschrikkelijk in het Twents aan het klagen dat er niemand achter de kassa stond.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moet je daar binnen als man?
Die bijten vaak niet zo hard omdat anders neustussenschot eruit valt.quote:Op donderdag 20 november 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik straks niet terug ben, dan ben ik opgegeten door iemand van Deloitte
Ik werd niet meer toegeschreeuwd!quote:Op donderdag 20 november 2025 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet schrikken van de zelfscan!
Ballie!quote:
Kunnen die je dwars door je scherm heen opeten?quote:Op donderdag 20 november 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
gaat ze in de blenderquote:Op donderdag 20 november 2025 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die bijten vaak niet zo hard omdat anders neustussenschot eruit valt.
Putting the au in audit.quote:Op donderdag 20 november 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Audeloitte?quote:
quote:
Goed. Geen pijn eigenlijk nu. Wel steeds de angst dat het ineens erin schiet. Maar dat is iets waar je niet zomaar vanaf bent.quote:
En Eerdmans ook. Lekker politiek wordt t daar. Overigens is Wilders dat in het verleden ook al weleens geweest.quote:Op donderdag 20 november 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wilders vice-voorzitter van de tweede kamer
Doet ie tenminste nog wat nuttigsquote:Op donderdag 20 november 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wilders vice-voorzitter van de tweede kamer
Soepquote:Op donderdag 20 november 2025 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Ik kan kiezen uit bruune bonen, broccoli, worteltjes met fishsticks, soep, en tosti's, maar ik denk dat ik die tosti's voor zondag bewaar. Ik heb ook nog rode bietjes.
9/11quote:Op donderdag 20 november 2025 16:03 schreef Ama het volgende:
Tussen 9 en 11 vanavond zou het dan moeten gaan sneeuwen.
Ik ga gore vette tsjap bestellen. Voor de afwisseling.quote:Op donderdag 20 november 2025 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Ik kan kiezen uit bruune bonen, broccoli, worteltjes met fishsticks, soep, en tosti's, maar ik denk dat ik die tosti's voor zondag bewaar. Ik heb ook nog rode bietjes.
Maar wat want dat kan ook zoveel zijn.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga gore vette tsjap bestellen. Voor de afwisseling.
Ik heb maar weer even een rondje gemaakt net. 9212 stappies inmiddelsquote:Op donderdag 20 november 2025 16:03 schreef Ama het volgende:
Tussen 9 en 11 vanavond zou het dan moeten gaan sneeuwen.
Friet van de snekbarharses.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wat want dat kan ook zoveel zijn.
Komeetinslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Godjezus. Weer zo'n trendwatcher die de ontwikkelingen van de Homo Sapiens wel eens even zal komen duiden. Kansloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komeetinslag.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lolquote:Op donderdag 20 november 2025 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godjezus. Weer zo'n trendwatcher die de ontwikkelingen van de Homo Sapiens wel eens even zal komen duiden. Kansloos.
Belezen mensen zijn nu eenmaal kwekaantrekkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komeetinslag.
Met je fairy smut.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belezen mensen zijn nu eenmaal kwekaantrekkelijk.
ja maar lezende mensen ga je ook niet storen.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belezen mensen zijn nu eenmaal kwekaantrekkelijk.
quote:Op donderdag 20 november 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar lezende mensen ga je ook niet storen.
Ik zit wel vaker in de trein een boek te lezen. Altijd een hele horde bloedgeile boerinnen op 5 meter afstand, hijgend wachten tot ik het boek dichtklap. Ik moet ze steeds van me af slaan om de trein uit te kunnen inderdaad. Kwekaantrekkelijk man.
Blik bier van de Lidl erbij, sop till you drop.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar lezende mensen ga je ook niet storen.
Ik zit wel vaker in de trein een boek te lezen. Altijd een hele horde bloedgeile boerinnen op 5 meter afstand, hijgend wachten tot ik het boek dichtklap. Ik moet ze steeds van me af slaan om de trein uit te kunnen inderdaad. Kwekaantrekkelijk man.
Ik heb maar 1470 stapjes, maar ik heb wel gefietst vanmiddagquote:Op donderdag 20 november 2025 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb maar weer even een rondje gemaakt net. 9212 stappies inmiddels
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komeetinslag."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik wil wel op ambar passen danquote:Op donderdag 20 november 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik al mijn verlof moet opnemen volgend jaar kan ik 10 weken op vakantie
JANKENquote:Op donderdag 20 november 2025 16:57 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist de eerste kerstfilm dit jaar aangezet. Ik zag The Family Stone voorbij komen en herinnerde mij dat @:cherrylips zei dat het een leuke film is dus dacht ach ga het gewoon kijken.
En nee die heb ik nog nooit eerder gezien.
quote:Op donderdag 20 november 2025 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen is vervelend in die film en toch JANKEN
Je mag toch bijna met pensioen?quote:Op donderdag 20 november 2025 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks schreeuwt "HAMSTERMOLEN!" harder dan dat het einde van de werkdag gemarkeerd wordt door het alarmpje van de notificatie voor de volgende werkdag
hahahaaaquote:Op donderdag 20 november 2025 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag toch bijna met pensioen?
Medium friet met ¤ 4,40quote:Op donderdag 20 november 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
Ik kan niet eens zien of er saus bij de patat zit zo snel gaat het.
(@_@)quote:
Even je sterfdag met 25 dagen vervroegd.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Medium friet met ¤ 4,40
Frikandel speciaal ¤ 3,30
Satékroket ¤ 2,95
Bereklauw met satésaus ¤ 4,95
Bezorgkosten ¤ 2,00
Servicekostennaaiballerij ¤ 0,39
Totaal ¤ 17,99
Nou ja, het was payday vandaag
Dit heb ik voor ons 3. Wtf.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Medium friet met ¤ 4,40
Frikandel speciaal ¤ 3,30
Satékroket ¤ 2,95
Bereklauw met satésaus ¤ 4,95
Bezorgkosten ¤ 2,00
Servicekostennaaiballerij ¤ 0,39
Totaal ¤ 17,99
Nou ja, het was payday vandaag
Ja als het aan mij lag deed ik ook een snackje minder maar ja dan haal je het minimum bestelbedrag nietquote:Op donderdag 20 november 2025 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit heb ik voor ons 3. Wtf.
dan ben je een kleine eter, dit krijg ik ook wel alleen op hoorquote:Op donderdag 20 november 2025 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit heb ik voor ons 3. Wtf.
ik eet altijd eerst de friet op, die koelt het hardste af.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe dan 1 snack maar dat is dan soms een cheeseburger en dan hoef ik de friet niet meer.
Hoeveel poppetjes heb je nuquote:Op donderdag 20 november 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Gister weer een friends-meal bij de Mac, ik groei dicht
Is dat met zo'n speelgoedje ook?quote:Op donderdag 20 november 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Gister weer een friends-meal bij de Mac, ik groei dicht
Al het eten in de lucht gooien voor de meeuwen en alleen de poppetjes meenemenquote:
Kom nou, het blijft eten.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al het eten in de lucht gooien voor de meeuwen en alleen de poppetjes meenemen
Randomquote:Op donderdag 20 november 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
kijken of de Picnic ook Kinder surprise eieren heeft
Het zit hier gewoon totaal niet in de buurt anders had ik best wel een keertje heen willen gaan.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken denk ik. Ik wil Chandler nog.
Oh ja bestellen is lastig natuurlijk. Ik haal altijd, die 600 meter is het probleem niet.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als het aan mij lag deed ik ook een snackje minder maar ja dan haal je het minimum bestelbedrag niet![]()
Okee ik had ook wel een flesje fuze tea kunnen nemen daarvoor.
30 meterquote:Op donderdag 20 november 2025 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh ja bestellen is lastig natuurlijk. Ik haal altijd, die 600 meter is het probleem niet.
600.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh ja bestellen is lastig natuurlijk. Ik haal altijd, die 600 meter is het probleem niet.
te ver. Donker. Koud. Gefaaluk.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom haal je het dan niet gewoon?
Is ook puik voor je socials skilz, 'n nonchalant praatje met de frietenbakker en de andere klanten.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Watje.quote:Op donderdag 20 november 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
te ver. Donker. Koud. Gefaaluk.
Ho ho. Kwekaantrekkelijk watje voor jou he.quote:
2 meter minimaalquote:
Geld ligt voor het oprapenquote:Op donderdag 20 november 2025 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
soberzo steenrijke tatta trouwens.
Vanmiddag nog.
[ afbeelding ]
ja verderop lagen er nog meer. Heb er twee nu.quote:
verbaast mij eigenlijk dat daar nooit een koter in gestikt is, ben sowieso van mening dat deze plastic rommel van de markt gehaald moet wordenquote:Op donderdag 20 november 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
kijken of de Picnic ook Kinder surprise eieren heeft
Is van iemand anders die hier hard voor heeft gewerkt, misschien wel van een lief alleenstaand moedertje dat haar kindje geen eten kan geven nu.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
soberzo steenrijke tatta trouwens.
Vanmiddag nog.
[ afbeelding ]
Nee poephoofd, het is speelgeld.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is van iemand anders die hier hard voor heeft gewerkt, misschien wel van een lief alleenstaand moedertje dat haar kindje geen eten kan geven nu.
Ze stikken vooral in druiven en rozijntjes.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
verbaast mij eigenlijk dat daar nooit een koter in gestikt is, ben sowieso van mening dat deze plastic rommel van de markt gehaald moet worden
Vooral honderdjes pinnen.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is van iemand anders die hier hard voor heeft gewerkt, misschien wel van een lief alleenstaand moedertje dat haar kindje geen eten kan geven nu.
ja maar dat kun je ook zeggen voor letterlijk elk stukje wat ooit uit de Legofabrieken gekomen is.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
verbaast mij eigenlijk dat daar nooit een koter in gestikt is, ben sowieso van mening dat deze plastic rommel van de markt gehaald moet worden
daar zit geen chocolade omheenquote:Op donderdag 20 november 2025 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dat kun je ook zeggen voor letterlijk elk stukje wat ooit uit de Legofabrieken gekomen is.
Het is nooit meer goedgekomen.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie baby-Karzai al dat hele ei inclusief gele capsule inhaleren.
je weet dat er in die kindersurprise een heel geel groot bollig ei ding zit waar het speelgoed om zit? dus voor een kind bij de kleine stukjes kan moet het veel moeite doen om dat ei te openenquote:Op donderdag 20 november 2025 18:21 schreef Karzai het volgende:
ik heb als peuter ook nog weleens wat playmobil ingeslikt, ik had toen indianen en die hadden ook kleine armbandjes enzo
niet in gestikt gelukkig en gewoon weer uitgepoept neem ik aan
Daar zat niet eens chocola omheen.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:21 schreef Karzai het volgende:
ik heb als peuter ook nog weleens wat playmobil ingeslikt, ik had toen indianen en die hadden ook kleine armbandjes enzo
niet in gestikt gelukkig en gewoon weer uitgepoept neem ik aan
Bollig is een woord dat ik vaker wil gebruiken.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat er in die kindersurprise een heel geel groot bollig ei ding zit waar het speelgoed om zit? dus voor een kind bij de kleine stukjes kan moet het veel moeite doen om dat ei te openen
Tot wanneer is 't?quote:Op donderdag 20 november 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken denk ik. Ik wil Chandler nog.
ja vierkantig is dat eiding nietquote:Op donderdag 20 november 2025 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bollig is een woord dat ik vaker wil gebruiken.
hoertoeslagquote:
En dus steken ze het niet in hun waffel?quote:
Zal wel roepen als ik er geraak.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik niet, op=op staat er. Maar in Duitsland was het volgens mij een maand.
quote:Op donderdag 20 november 2025 18:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal wel roepen als ik er geraak.
Gadverdamme groente.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Picnic is er. Ik heb weer voor 3-4 dagen groente in huis
Benen ook geschoren?quote:Op donderdag 20 november 2025 18:46 schreef Nizno het volgende:
zo beddengoed hangt te drogen, schoon beddengoed op bed gedaan vanmiddag.. ben weer helemaal klaar voor het weekend.
nee, berevachtjequote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
VOlgens mij werkt de verwarming hier niet (goed)
Ja. morgen komt de begeleiding (kwamen al), eerst hem vragen of hij weet hoe het moet, anders maar bellen naar het nummer wat op de ketel hangt.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
gelukkig kom je er op donderdag achter, kun je morgen er achter aan om nog voor het weekend te laten fixen
quote:Op donderdag 20 november 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanmiddag m'n droge beddengoed eindelijk weer in de kast gelegd, komt wel dichtbij zo.
nee t gifje deed t niet met de link die ik eerst had, nu welquote:
neem aan dat de begeleiding dat regelt aangezien dat bij je woonovereenkomst in zit. als je zelf iemand inschakelt ben jij normaal degene die moet dokkenquote:Op donderdag 20 november 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. morgen komt de begeleiding (kwamen al), eerst hem vragen of hij weet hoe het moet, anders maar bellen naar het nummer wat op de ketel hangt.
Nee, klopt. Toen ik hier introk stond mijn balkon aan de achterkant helemaal blank. Toen heeft de woonbegeleiding ook naar de woningbouw gebeld. De afvoer bij de onderburen zat blijkbaar vast, waardoor mijn balkon blank kwam te staan, Was gelukkig vrij snel opgelost.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem aan dat de begeleiding dat regelt aangezien dat bij je woonovereenkomst in zit. als je zelf iemand inschakelt ben jij normaal degene die moet dokken
heb ze allemaal al bekeken.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toevallig kwam die aflevering hier afgelopen weekend voorbij
Ah, je bent weer redelijk hersteld.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
9883 stappies. Nog even rond de keukentafel rennen.
Wat ga je allemaal op de vrije dagen doen?quote:Op donderdag 20 november 2025 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen ook de laatste vrijdag van dit jaar dat ik hoef te werken
Jawel, niet echt pijn meer hoewel ik die knie nog steeds niet goed kan buigen. Sok aantrekken blijft het langste een probleem. Maar goedquote:Op donderdag 20 november 2025 19:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je bent weer redelijk hersteld.
Ademen, Wandelen en eten.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal op de vrije dagen doen?
Ik ga in het weekend weer verderquote:Op donderdag 20 november 2025 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ze allemaal al bekeken.
Heb me prima vermaakt.
Kniepijn kan soms best een tijdje blijven hangen. Had m'n knie een keer verrekt en had daar echt nog wel een paar weken last van soms. Lang leve de traybakes.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, niet echt pijn meer hoewel ik die knie nog steeds niet goed kan buigen. Sok aantrekken blijft het langste een probleem. Maar goedLekkervlot weer behoorlijk op de poot dankzij de traybakes en de eieren
Liefde gaat hier door de stapjes, hapjes en de aaitjesquote:
Ga je langlaufen?quote:Op donderdag 20 november 2025 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier -10 dit weekend. Gaat niet boven nul graden komen
Moest hier zo hard om lachen. Moest even terugspoelen om goed te kijken. Goud moment. Geen spoilers a.u.b., we moeten nog een aantal afleveringen. We weten al wel wie wint en blij om te weten dat hij er tot het einde in zit want ik leef voor die humorquote:
net als hoe ik het tegen C.E. heb gezegd... meer zal ik niet melden. Ik heb me vermaakt.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Moest hier zo hard om lachen. Moest even terugspoelen om goed te kijken. Goud moment. Geen spoilers a.u.b., we moeten nog een aantal afleveringen. We weten al wel wie wint en blij om te weten dat hij er tot het einde in zit want ik leef voor die humor
Heeft hij ook een pakje tegen een koud buikje?quote:Op donderdag 20 november 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien vanavond of morgen Âmbar zijn eerste sneeuw
Nee dan rent hij maar wat harderquote:Op donderdag 20 november 2025 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft hij ook een pakje tegen een koud buikje?
Versterkt geuren behoorlijk.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Afhankelijk wat sneeuw doet met de geuren gaat hij wel of niet leuk vinden.
Vandaarquote:Op donderdag 20 november 2025 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Versterkt geuren behoorlijk.
quote:Op donderdag 20 november 2025 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Versterkt geuren behoorlijk.
Ze is vernoemd naar een sneeuwuil, dus waarschijnlijk welquote:Op donderdag 20 november 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
Ben wel benieuwd of Hedwig ook gewoon door de sneeuw gaat.
Vastquote:Op donderdag 20 november 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
Ben wel benieuwd of Hedwig ook gewoon door de sneeuw gaat.
Oh dan moet ze idd wel wat kunnen hebben.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is vernoemd naar een sneeuwuil, dus waarschijnlijk wel
mijn kat genoot van het sneeuwballen gooien.quote:
De geur van verse sneeuwquote:Op donderdag 20 november 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Afhankelijk wat sneeuw doet met de geuren gaat hij wel of niet leuk vinden.
En de stilte dan buitenquote:Op donderdag 20 november 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
Wandelen door de krakend verse sneeuw
Gewoon kortlaufen dan.quote:
quote:
Gewoon skiën, langlaufen is saaiquote:Op donderdag 20 november 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon kortlaufen dan.
Net als die kat op dat plaatje
je komt in amsterdam voor het nachtleven niet om sóchtends te wandelenquote:Op donderdag 20 november 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
Toen ik in Amsterdam woonde had het een keer flink gesneeuwd.
Dus ik warm aangekleed, goede schoenen aan en naar buiten.
Helemaal niemand tegengekomen.
Was echt raar.
Bij mijn ouders in het dorp loopt het halve dorp dan ook buiten van de sneeuw te genieten.
En dan loop je in zo'n dichtbevolkte stad en dan is er gewoon niemand :/
Ik zou dan ander werk zoeken of verhuizenquote:Op donderdag 20 november 2025 20:15 schreef Nattekat het volgende:
33 minuten reistijd genot
Dit zou ik elke dag moeten hebben
Toen het tijdens corona zo had gesneeuwd ben ik 's ochtends naar de begraafplaats gelopen en daar was nog niemand geweest. Allemaal takken zwaar van de sneeuw, je zag overal pootafdrukken van (ik denk) hertjes. Had ook wel wat.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
Toen ik in Amsterdam woonde had het een keer flink gesneeuwd.
Dus ik warm aangekleed, goede schoenen aan en naar buiten.
Helemaal niemand tegengekomen.
Was echt raar.
Bij mijn ouders in het dorp loopt het halve dorp dan ook buiten van de sneeuw te genieten.
En dan loop je in zo'n dichtbevolkte stad en dan is er gewoon niemand :/
Ik ga niet in Rotterdam wonenquote:Op donderdag 20 november 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou dan ander werk zoeken of verhuizen
Dat was ergens eind van xe middag/begin van de avondquote:Op donderdag 20 november 2025 20:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
je komt in amsterdam voor het nachtleven niet om sóchtends te wandelen
ik ben ook meer een ochtendmens
quote:Op donderdag 20 november 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen het tijdens corona zo had gesneeuwd ben ik 's ochtends naar de begraafplaats gelopen en daar was nog niemand geweest. Allemaal takken zwaar van de sneeuw, je zag overal pootafdrukken van (ik denk) hertjes. Had ook wel wat.
Ze hadden daar meer behoefte aan ander wit poederquote:Op donderdag 20 november 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was ergens eind van xe middag/begin van de avond
sneeuw decoratiepoeder voor oliebollnquote:Op donderdag 20 november 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden daar meer behoefte aan ander wit poeder
ripquote:Op donderdag 20 november 2025 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat op Feesboek dus is het waar
Dacht dat je dat niet zo leuk vond?quote:Op donderdag 20 november 2025 20:39 schreef Karzai het volgende:
ik sluit ook af, nog even bij ons op de wallen kijken en nieuwsuur, laters
Trek in slagroomsoesjes nu, van die lekkere goedkope uit de vriezerquote:Op donderdag 20 november 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Ik heb ineens vet veel zin in van die echte slagroom truffels.
Dat vind ik niet lekker.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Trek in slagroomsoesjes nu, van die lekkere goedkope uit de vriezer
Als ze nog ijskoud zijn maar net niet meer bevrorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |