je komt in amsterdam voor het nachtleven niet om sóchtends te wandelenquote:Op donderdag 20 november 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
Toen ik in Amsterdam woonde had het een keer flink gesneeuwd.
Dus ik warm aangekleed, goede schoenen aan en naar buiten.
Helemaal niemand tegengekomen.
Was echt raar.
Bij mijn ouders in het dorp loopt het halve dorp dan ook buiten van de sneeuw te genieten.
En dan loop je in zo'n dichtbevolkte stad en dan is er gewoon niemand :/
Ik zou dan ander werk zoeken of verhuizenquote:Op donderdag 20 november 2025 20:15 schreef Nattekat het volgende:
33 minuten reistijd genot
Dit zou ik elke dag moeten hebben
Toen het tijdens corona zo had gesneeuwd ben ik 's ochtends naar de begraafplaats gelopen en daar was nog niemand geweest. Allemaal takken zwaar van de sneeuw, je zag overal pootafdrukken van (ik denk) hertjes. Had ook wel wat.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
Toen ik in Amsterdam woonde had het een keer flink gesneeuwd.
Dus ik warm aangekleed, goede schoenen aan en naar buiten.
Helemaal niemand tegengekomen.
Was echt raar.
Bij mijn ouders in het dorp loopt het halve dorp dan ook buiten van de sneeuw te genieten.
En dan loop je in zo'n dichtbevolkte stad en dan is er gewoon niemand :/
Ik ga niet in Rotterdam wonenquote:Op donderdag 20 november 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou dan ander werk zoeken of verhuizen
Dat was ergens eind van xe middag/begin van de avondquote:Op donderdag 20 november 2025 20:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
je komt in amsterdam voor het nachtleven niet om sóchtends te wandelen
ik ben ook meer een ochtendmens
quote:Op donderdag 20 november 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen het tijdens corona zo had gesneeuwd ben ik 's ochtends naar de begraafplaats gelopen en daar was nog niemand geweest. Allemaal takken zwaar van de sneeuw, je zag overal pootafdrukken van (ik denk) hertjes. Had ook wel wat.
Ze hadden daar meer behoefte aan ander wit poederquote:Op donderdag 20 november 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was ergens eind van xe middag/begin van de avond
sneeuw decoratiepoeder voor oliebollnquote:Op donderdag 20 november 2025 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden daar meer behoefte aan ander wit poeder
ripquote:Op donderdag 20 november 2025 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat op Feesboek dus is het waar
Dacht dat je dat niet zo leuk vond?quote:Op donderdag 20 november 2025 20:39 schreef Karzai het volgende:
ik sluit ook af, nog even bij ons op de wallen kijken en nieuwsuur, laters
Trek in slagroomsoesjes nu, van die lekkere goedkope uit de vriezerquote:Op donderdag 20 november 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Ik heb ineens vet veel zin in van die echte slagroom truffels.
Dat vind ik niet lekker.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Trek in slagroomsoesjes nu, van die lekkere goedkope uit de vriezer
Als ze nog ijskoud zijn maar net niet meer bevrorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |