net als hoe ik het tegen C.E. heb gezegd... meer zal ik niet melden. Ik heb me vermaakt.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Moest hier zo hard om lachen. Moest even terugspoelen om goed te kijken. Goud moment. Geen spoilers a.u.b., we moeten nog een aantal afleveringen. We weten al wel wie wint en blij om te weten dat hij er tot het einde in zit want ik leef voor die humor
Heeft hij ook een pakje tegen een koud buikje?quote:Op donderdag 20 november 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien vanavond of morgen Âmbar zijn eerste sneeuw
Nee dan rent hij maar wat harderquote:Op donderdag 20 november 2025 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft hij ook een pakje tegen een koud buikje?
Versterkt geuren behoorlijk.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Afhankelijk wat sneeuw doet met de geuren gaat hij wel of niet leuk vinden.
Vandaarquote:Op donderdag 20 november 2025 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Versterkt geuren behoorlijk.
quote:Op donderdag 20 november 2025 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Versterkt geuren behoorlijk.
Ze is vernoemd naar een sneeuwuil, dus waarschijnlijk welquote:Op donderdag 20 november 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
Ben wel benieuwd of Hedwig ook gewoon door de sneeuw gaat.
Vastquote:Op donderdag 20 november 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
Ben wel benieuwd of Hedwig ook gewoon door de sneeuw gaat.
Oh dan moet ze idd wel wat kunnen hebben.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is vernoemd naar een sneeuwuil, dus waarschijnlijk wel
mijn kat genoot van het sneeuwballen gooien.quote:
De geur van verse sneeuwquote:Op donderdag 20 november 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Afhankelijk wat sneeuw doet met de geuren gaat hij wel of niet leuk vinden.
En de stilte dan buitenquote:Op donderdag 20 november 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
Wandelen door de krakend verse sneeuw
Gewoon kortlaufen dan.quote:
quote:
Gewoon skiën, langlaufen is saaiquote:Op donderdag 20 november 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon kortlaufen dan.
Net als die kat op dat plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |