Daar zitten toch ook veel criminelen?quote:Op donderdag 20 november 2025 13:13 schreef UitStraling het volgende:
Tip voor degenen die geen huisje kunnen kopen,
Run op huis aan de Spaanse Costa’s, "Jongeren storten zich massaal op Spaanse markt"
Dat is slechts visueel vermaak, heb je geen last van.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar zitten toch ook veel criminelen?
Waar nietquote:Op donderdag 20 november 2025 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar zitten toch ook veel criminelen?
Ik wil alles.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Nou ik ben nu al wel weer klaar met al die reclames voor Black Friday.
Niet verrassend.quote:
Muisheid?quote:
Leeft de stier ook nog?quote:Op donderdag 20 november 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb op 1 meter afstand van een liggende stier gelopen met hond. Leef nog steeds.
Oké, welterusten! Ik ga naar de Kruidvat.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt al donker. Tijd om naar bed te gaan.
Wat moet je daar binnen als man?quote:Op donderdag 20 november 2025 13:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké, welterusten! Ik ga naar de Kruidvat.
Niet schrikken van de zelfscan!quote:Op donderdag 20 november 2025 13:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké, welterusten! Ik ga naar de Kruidvat.
Dinsdag nog nieuwe gehaald van eigen merkquote:Op donderdag 20 november 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook nog naar de kruidvat. Mijn cremepjes raken op
* slechts 100.000 lieve hondjes zijn hiervoor als testdier ingezet.quote:Op donderdag 20 november 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook nog naar de kruidvat. Mijn cremepjes raken op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |