Ja. morgen komt de begeleiding (kwamen al), eerst hem vragen of hij weet hoe het moet, anders maar bellen naar het nummer wat op de ketel hangt.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
gelukkig kom je er op donderdag achter, kun je morgen er achter aan om nog voor het weekend te laten fixen
quote:Op donderdag 20 november 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanmiddag m'n droge beddengoed eindelijk weer in de kast gelegd, komt wel dichtbij zo.
nee t gifje deed t niet met de link die ik eerst had, nu welquote:
neem aan dat de begeleiding dat regelt aangezien dat bij je woonovereenkomst in zit. als je zelf iemand inschakelt ben jij normaal degene die moet dokkenquote:Op donderdag 20 november 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. morgen komt de begeleiding (kwamen al), eerst hem vragen of hij weet hoe het moet, anders maar bellen naar het nummer wat op de ketel hangt.
Nee, klopt. Toen ik hier introk stond mijn balkon aan de achterkant helemaal blank. Toen heeft de woonbegeleiding ook naar de woningbouw gebeld. De afvoer bij de onderburen zat blijkbaar vast, waardoor mijn balkon blank kwam te staan, Was gelukkig vrij snel opgelost.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem aan dat de begeleiding dat regelt aangezien dat bij je woonovereenkomst in zit. als je zelf iemand inschakelt ben jij normaal degene die moet dokken
heb ze allemaal al bekeken.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toevallig kwam die aflevering hier afgelopen weekend voorbij
Ah, je bent weer redelijk hersteld.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
9883 stappies. Nog even rond de keukentafel rennen.
Wat ga je allemaal op de vrije dagen doen?quote:Op donderdag 20 november 2025 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen ook de laatste vrijdag van dit jaar dat ik hoef te werken
Jawel, niet echt pijn meer hoewel ik die knie nog steeds niet goed kan buigen. Sok aantrekken blijft het langste een probleem. Maar goedquote:Op donderdag 20 november 2025 19:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je bent weer redelijk hersteld.
Ademen, Wandelen en eten.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal op de vrije dagen doen?
Ik ga in het weekend weer verderquote:Op donderdag 20 november 2025 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ze allemaal al bekeken.
Heb me prima vermaakt.
Kniepijn kan soms best een tijdje blijven hangen. Had m'n knie een keer verrekt en had daar echt nog wel een paar weken last van soms. Lang leve de traybakes.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, niet echt pijn meer hoewel ik die knie nog steeds niet goed kan buigen. Sok aantrekken blijft het langste een probleem. Maar goedLekkervlot weer behoorlijk op de poot dankzij de traybakes en de eieren
Liefde gaat hier door de stapjes, hapjes en de aaitjesquote:
Ga je langlaufen?quote:Op donderdag 20 november 2025 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier -10 dit weekend. Gaat niet boven nul graden komen
Moest hier zo hard om lachen. Moest even terugspoelen om goed te kijken. Goud moment. Geen spoilers a.u.b., we moeten nog een aantal afleveringen. We weten al wel wie wint en blij om te weten dat hij er tot het einde in zit want ik leef voor die humorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |