Je zegt niks verkeerdquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uhm... zit al even te broeden hierop
Weet niet zo goed wat erop te zeggen, want ik weet dat de bedoeling goed is
Alleen ik ga niet weg bij mijn begeleiding en psych... en ik stop ook niet met mijn pillen
Uhm de vergelijking van @:Sarabi is heel kloppend.
Plus ja: ik ben verpest en ik heb hulp nodig.
Ik weet zeker dat ik zonder hulp inmiddels niet meer geleefd zou hebben. Letterlijk
Alleen ik ben nu bang het verkeerde te zeggen
Je zegt niets verkeerdquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen ik ga niet weg bij mijn begeleiding en psych... en ik stop ook niet met mijn pillen
Ik weet zeker dat ik zonder hulp inmiddels niet meer geleefd zou hebben. Letterlijk
Dank je welquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je zegt niets verkeerd![]()
En het valt me op hoe goed je de laatste tijd op de juiste momenten hulp weet te vragen.
Daar had je jaren geleden volgens mij moeilijker mee.
Je zet echt goede stappen.
Goede samenwerking is goed toch?quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Hulp vragen gaat wel beter
Maar hulp signaleert ook beter. Ze vragen actief naar psychotische belevingen en slaap. Waardoor ik durf aan te geven dat het niet gaat voordat volledig wantrouwen voel
Er is een goede samenwerking
quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede samenwerking is goed toch?
Ik lever alleen mentale steun
Veel wat ik lees gaat boven mijn pet.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]en steun is heel veel waard
En ach het gaat ook boven mijn pet
Ik kan me niet voorstellen dat jij het verkeerde gaat zeggen. Als je het niet eens bent met iemand of het ongemakkelijk vind zal niemand je kwalijk nemen als je er iets van zegt (Wat je gelukkig soms ook doet). Je bent vinnik hier soms te lief (wel een hele mooie eigenschap van jou)quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als mensen mijn posts goed lezen, kun je zien dat ik nergens zeg dat jij of wie dan ook je therapeuten helemaal los moet laten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb je verkeerd gelezen. Excuses!quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als mensen mijn posts goed lezen, kun je zien dat ik nergens zeg dat jij of wie dan ook je therapeuten helemaal los moet laten.
Therapeuten zijn nuttig, en zeker als je heel kwetsbaar bent. En het is natuurlijk helemaal fijn om daar op terug te kunnen vallen als je dat echt nodig hebt, en je zo veiliger te voelen.
Dus voor de duidelijkheid, ik geef je nergens een advies om jouw therapeuten aan de kant te zetten en het lekker in je eentje allemaal op te lossen en je zult dat in mijn posts ook niet terug kunnen lezen.
Wat ik je wel probeer duidelijk te maken is dat jij zelf, ondanks dat het niet zo voelt, vermogendheid hebt om je eigen welzijn en vooruitgang te begunstigen.
Dankjewel voor je bericht, en echt helemaal geen probleem - misverstanden gebeuren. En fijn dat je het even aangeeft.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb je verkeerd gelezen. Excuses!
En ik heb zeker invloed op mijn gemoedstoestand. Als een advies niet bij me past: ik probeer het eerst, geef het een kans en besluit dan of het wel/niet werkt
Voorbeeldje: lezen in bed. Er zijn behandelaren die zeggen "een bed is voor slaap en intimiteit" en daar luister ik niet naar. Een uur lezen in bed voor het slapen gaan helpt me
Ik slik niet alles voor zoete koek. Dus ja; ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen welzijn. Echter heb ik er wel hulp bij nodig
Advies geef ik altijd een kans. Alleen denk er wel zelf bij na
Dus we zijn het dan wel eens denk ik
Dat doe je heel goed en verstandigquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb je verkeerd gelezen. Excuses!
En ik heb zeker invloed op mijn gemoedstoestand. Als een advies niet bij me past: ik probeer het eerst, geef het een kans en besluit dan of het wel/niet werkt
Voorbeeldje: lezen in bed. Er zijn behandelaren die zeggen "een bed is voor slaap en intimiteit" en daar luister ik niet naar. Een uur lezen in bed voor het slapen gaan helpt me
Ik slik niet alles voor zoete koek. Dus ja; ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen welzijn. Echter heb ik er wel hulp bij nodig
Advies geef ik altijd een kans. Alleen denk er wel zelf bij na
Dus we zijn het dan wel eens denk ik
Dank je wel...quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:23 schreef Iceage het volgende:
Slaap is heel belangrijk, Zonder slaap ga je er zowiezo onderdoor.
Hoe moeilijk het nu ook even is probeer toch of je kunt gaan slapen.
Sterkte!
Dit is toch compleet het omgekeerde van wat als normaal ervaren wordt?quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
En hoe later het wordt, hoe onzinniger het wordt om naar bed te gaan
Joh het is een forum, wees blij dat je je mening mag geven, want hoe jij denkt is ook niet zo geweldig zoals je zelf ook wel snapt. Probeer anderen de mond wat minder te snoerenquote:Op zaterdag 22 november 2025 01:03 schreef Iceage het volgende:
Ik hoop dat ze nu slaapt. Ik ben bang hoe meer wij nu posten wat ze toch gaat lezen hoe onrustger ze wordt
Ja dat heb je ook in feedback gezegd, zonder dat je aangeeft waar dat gebeurd zou zijn. Ik begrijp dat je haar mag maar hoe je je eigen idee door probeert te duwen door te liegen is slecht gedragquote:Op zaterdag 22 november 2025 01:08 schreef Iceage het volgende:
Het lijkt me beter dat jij je alcoholverslaving buiten dit topic laat @:Masberum. Je post er vaker hierin haar topic over, daar help je haar niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |