abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2025 @ 23:27:42 #181
3542 Gia
User under construction
pi_219306679
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Senna wil ook met haar eigen leven door. dus mag Floortje gewoon nog jaren in die Loods blijven ^O^
Ik heb niet de indruk dat Senna haar leventje stilstaat. Ze moet videobellen op een parkeerplaats, compleet opgedirkt om ergens naartoe te gaan. Of misschien was ze wel ergens, bij een evenement en is ze even naar de auto gelopen voor het verplichte belletje. Nee, die meid heeft de tijd van haar leven, zonder Floris.

Want denkt iemand dat ze zich zo opgemaakt en aangekleed heeft speciaal voor Floris? Waarom dan op een parkeerplaats?
  donderdag 20 november 2025 @ 23:39:29 #182
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219306698
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 23:27 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik heb niet de indruk dat Senna haar leventje stilstaat. Ze moet videobellen op een parkeerplaats, compleet opgedirkt om ergens naartoe te gaan. Of misschien was ze wel ergens, bij een evenement en is ze even naar de auto gelopen voor het verplichte belletje. Nee, die meid heeft de tijd van haar leven, zonder Floris.

Want denkt iemand dat ze zich zo opgemaakt en aangekleed heeft speciaal voor Floris? Waarom dan op een parkeerplaats?
En zonder familie erbij, een heel erg persoonlijk gesprekje op haar mobieltje inderdaad, wat weer ruimte laat voor de zoveelste Senna&Floor rls binnen DBG rsl..
pi_219306870
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 19:27 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Kwestie van referentiekader denk ik. Elkaar 'naaien' of asociaal naar elkaar staan schreeuwen om een kleurboek of wat korrels rijst komt in mijn omgeving eigenlijk niet voor en is dus ook zeker niet normaal. Maar juist daarom is het interessant om te zien hoe ver mensen gaan voor een pak geld in zo'n spel.

Want het is en blijft wel een spel, in een tv-programma. Wanneer je dat vergeet en ervan uitgaat dat mensen buiten dat scherm ook zo met elkaar omgaan kan het inderdaad opgevat worden als normalisering.

Vroeger in andere programma's ging het er allemaal veel harder aan toe. Bepaalde zaken zul je tegenwoordig echt niet meer zien op TV, maar de maatschappij blijft verharden. Al snap ik je punt, jouw 'normaal' is niet die van mij. Het gegeven dat jij Floris kennelijk als 'normaal' beschouwd is daar een voorbeeld van, geen verwijt, slechts een voorbeeld :)
Ja maar ik had het nergens over;
quote:
Elkaar 'naaien' of asociaal naar elkaar staan schreeuwen om een kleurboek of wat korrels rijst komt in mijn omgeving eigenlijk niet voor en is dus ook zeker niet normaal.
Beetje whataboutism 😅 en heeft niks te maken met hetgeen waar ik het over had. Wat er vroeger in andere programma’s gebeurde heeft hier ook weinig mee te maken ;)

Het ging me zoals gezegd ook niet zozeer om de Ratten als spelelement an sich, mits de regie daar niet zo’n negatieve en verdelende invulling aan geeft. Je kunt dat ook een minder heftige invulling geven en dan kan het zeker welkome variatie zijn. Dus dat hoop ik ook. Al vertrouw ik SBS6 daar niet zo mee want die kicken op drama over andermans rug en de gemiddelde kijker idem 😅

Maar nogmaals, voor de duidelijkheid weer, het gaat me om de personen Diego en Fadi en hun gedrag. Dat dat toevallig de Ratten zijn is slechts toeval. Ik hoop dat ze veranderen en dan zal ik m’n mening ook bijstellen, maar tot nog toe hebben ze veel domme en kinderlijke kanten laten zien van henzelf imo.

Ik vind persoonlijk weinig mis met Floris btw, ik snap die negatieve fixatie van een boel mensen hier op hem niet zo goed. Best vaak ook door mensen die dan juist genieten van schurken en negatieve persoonlijkheden in het spel.

Als ik denk aan vervelende mensen uit de Bondgenoten denk ik o.a. aan Robert, Desmond, Perla, Justin en ach nog best wat meer, maar het is te laat om die allemaal op te rakelen 😅 Valse, negatieve mensen. Voor mij valt Floris totaal niet in dat straatje en aan een beetje fanatisme stoor ik me absoluut niet. Kan ik zelfs wel waarderen en wordt vaak schromelijk overdreven imo.

Vind het een goede gast en ach elk mens zit een keer verkeerd of heeft een enkel eigenaardigheidje of whatever. Hartstikke goed hart, geen ruziemaker, geen roddelaar, geen stoker, eerlijk ipv vals spel. Reale gast gewoon. Maar veel van dezelfde mensen kotsten bijv ook op El Che en dat vond ik ook een zeer prima gast (met soms een klein randje, maar voor de rest zeer prima. Veel groei en zelfreflectie en het hart op de goede plek, dat soort mensen kan ik waarderen). Ieder z’n ding I guess ;)

Maar goed, dit dwaalt helemaal af, want zoals gezegd wat ik vooral bedoelde is dat ik die Diego en Fadi tot nog toe echt achterlijk gedrag heb zien tentoonstellen. Niet omdat ze de Ratten zijn maar omdat zij zich als persoon zo profileren. Floris was op kinderlijke wijze hun fixatie, dus dat is enkel de reden dat ik Floris erbij pakte.
Leh-kùr
pi_219306996
Oh, we hebben weer een persoonlijke kennis van Fleuris op het forum, nice....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219307107
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 02:45 schreef freaky40 het volgende:
:')
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219307124
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2025 21:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Angelo is echt een rare kwast. 8)7
En een slome. Er brandt licht maar er is niemand thuis. Zou qua spreektempo wel bij Roma passen
  vrijdag 21 november 2025 @ 07:36:25 #187
3542 Gia
User under construction
pi_219307413
quote:
Terug van weg geweest!
pi_219307607
Dan zouden we ook kunnen zeggen dat een bepaalde user een bekende van Robert is. Ik ken Floris niet in het echte leven maar vind het een leuk joch. Hij staat zo vaak in de finale omdat hij er hard voor werkt met zijn bondje en de punten binnen haalt. Ik vind dat mensen zoals Fatima, Mercedes, Daisy, Jesse en noem maar op geen finale verdienen, ze halen geen punt binnen. Als de vossen winnen zou het het eerlijkste zijn als Thomas en Erik de finale spelen.
  vrijdag 21 november 2025 @ 08:40:09 #189
3542 Gia
User under construction
pi_219307635
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 08:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Dan zouden we ook kunnen zeggen dat een bepaalde user een bekende van Robert is. Ik ken Floris niet in het echte leven maar vind het een leuk joch. Hij staat zo vaak in de finale omdat hij er hard voor werkt met zijn bondje en de punten binnen haalt. Ik vind dat mensen zoals Fatima, Mercedes, Daisy, Jesse en noem maar op geen finale verdienen, ze halen geen punt binnen. Als de vossen winnen zou het het eerlijkste zijn als Thomas en Erik de finale spelen.
Ik vind hem bij tijd en wijle een tikkeltje neurotisch overkomen, vooral als dingen niet gaan zoals hij het gepland heeft. Je hebt invloed op je eigen input en dat doet hij goed, niets mis mee, maar je kunt niet verwachten dat je omgeving daarop aansluit. En dan boos worden omdat iets tegen je werkt, op zo'n overdreven manier? Dat siert hem echt niet!!
Dan ook nog zeggen dat hij nooit iets persoonlijks maakt. Pardon? Dat deed hij wel met dat 'shag door de wc' verhaal en ook nu weer door de Ratten in de min te duwen. Practise what you preach!

Verder vind ik hem kinderlijk naief zoals hij over Senna praat. Dat wicht loopt over hem heen. Hij is blind van verliefdheid en gaat nog heel hard zijn neus stoten, ben ik bang.
  vrijdag 21 november 2025 @ 09:18:59 #190
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_219307785
quote:
so what?
hoe meer hoe beter ^O^
... en huiver mee
pi_219308285
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 01:21 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ja maar ik had het nergens over;
[..]
Beetje whataboutism 😅 en heeft niks te maken met hetgeen waar ik het over had. Wat er vroeger in andere programma’s gebeurde heeft hier ook weinig mee te maken ;)

Het ging me zoals gezegd ook niet zozeer om de Ratten als spelelement an sich, mits de regie daar niet zo’n negatieve en verdelende invulling aan geeft. Je kunt dat ook een minder heftige invulling geven en dan kan het zeker welkome variatie zijn. Dus dat hoop ik ook. Al vertrouw ik SBS6 daar niet zo mee want die kicken op drama over andermans rug en de gemiddelde kijker idem 😅

Maar nogmaals, voor de duidelijkheid weer, het gaat me om de personen Diego en Fadi en hun gedrag. Dat dat toevallig de Ratten zijn is slechts toeval. Ik hoop dat ze veranderen en dan zal ik m’n mening ook bijstellen, maar tot nog toe hebben ze veel domme en kinderlijke kanten laten zien van henzelf imo.

Ik vind persoonlijk weinig mis met Floris btw, ik snap die negatieve fixatie van een boel mensen hier op hem niet zo goed. Best vaak ook door mensen die dan juist genieten van schurken en negatieve persoonlijkheden in het spel.

Als ik denk aan vervelende mensen uit de Bondgenoten denk ik o.a. aan Robert, Desmond, Perla, Justin en ach nog best wat meer, maar het is te laat om die allemaal op te rakelen 😅 Valse, negatieve mensen. Voor mij valt Floris totaal niet in dat straatje en aan een beetje fanatisme stoor ik me absoluut niet. Kan ik zelfs wel waarderen en wordt vaak schromelijk overdreven imo.

Vind het een goede gast en ach elk mens zit een keer verkeerd of heeft een enkel eigenaardigheidje of whatever. Hartstikke goed hart, geen ruziemaker, geen roddelaar, geen stoker, eerlijk ipv vals spel. Reale gast gewoon. Maar veel van dezelfde mensen kotsten bijv ook op El Che en dat vond ik ook een zeer prima gast (met soms een klein randje, maar voor de rest zeer prima. Veel groei en zelfreflectie en het hart op de goede plek, dat soort mensen kan ik waarderen). Ieder z’n ding I guess ;)

Maar goed, dit dwaalt helemaal af, want zoals gezegd wat ik vooral bedoelde is dat ik die Diego en Fadi tot nog toe echt achterlijk gedrag heb zien tentoonstellen. Niet omdat ze de Ratten zijn maar omdat zij zich als persoon zo profileren. Floris was op kinderlijke wijze hun fixatie, dus dat is enkel de reden dat ik Floris erbij pakte.
Whataboutism? Je komt zelf met 'naaierig en asociaal gedrag in de maatschappij' op de proppen, als ik daar op in ga wuif je het weg en kom je met 'ik had het nergens over' aanzetten. Wanneer je dus zelf een balletje opgooit om het vervolgens zo af te doen zijn we snel uitgepraat. :Y)

Verder bevestig je opnieuw wat ik zeg, het is een kwestie van referentiekader en van smaak. De een ziet in Floris een heilige, de ander niet. De een vindt Roma geweldig, de ander stoort zich er mateloos aan.

Jij vindt het gedrag van Fadi en Diégo achterlijk en noemt ze zelfs schurken, dat vind ik dan weer een overdreven weergave van hun gedrag. Misschien zoals jij het overdreven vindt hoe sommigen het spastische fanatisme van Floris achterlijk vinden. Zoals je zegt, ieder z'n ding. Soit.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219308312
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,4 Marktaandeel: 11,1 Kijkcijfer: 573.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 17

557.000 lineaire kijkers gisterenavond.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219308313
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 09:18 schreef Giggio het volgende:

[..]
so what?
hoe meer hoe beter ^O^
:+
Allemaal cabaretteketet!
pi_219308393
Floris en eerlijk spel? _O- Hij heeft vaker vals gespeeld. En hij speelt zelf vuil maar anderen mogen dat niet van hem. Hij mag afluisteren, anderen niet. Hij mag voordelen claimen, anderen niet. Hij mag anderen tactisch benadelen, anderen niet. Hij mag goede spelers uitelkaar halen, anderen mogen dat bij hem niet. Enzovoorts enzovoorts enzovoorts.

Hopen dat ie doorzet en naar huis gaat na deze maand.

Ik ben benieuwd wat de laatste vragen zullen zijn in de quiz. Normaal komt sport (Floris/Joey-vraag) aan het eind maar daar begonnen ze nu al mee. Al was dat er wel één die iedereen weet.

En als de Ratten volhouden aan het om-en-om buitenspel zetten van de Slangen, ben ik benieuwd om te zien wanneer de jureerbare opdracht plaatsvindt.
Hotapnyc
  vrijdag 21 november 2025 @ 11:34:27 #195
3542 Gia
User under construction
pi_219308480
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 11:15 schreef Cirilico het volgende:
Floris en eerlijk spel? _O- Hij heeft vaker vals gespeeld. En hij speelt zelf vuil maar anderen mogen dat niet van hem. Hij mag afluisteren, anderen niet. Hij mag voordelen claimen, anderen niet. Hij mag anderen tactisch benadelen, anderen niet. Hij mag goede spelers uitelkaar halen, anderen mogen dat bij hem niet. Enzovoorts enzovoorts enzovoorts.

Hopen dat ie doorzet en naar huis gaat na deze maand.

Ik ben benieuwd wat de laatste vragen zullen zijn in de quiz. Normaal komt sport (Floris/Joey-vraag) aan het eind maar daar begonnen ze nu al mee. Al was dat er wel één die iedereen weet.

En als de Ratten volhouden aan het om-en-om buitenspel zetten van de Slangen, ben ik benieuwd om te zien wanneer de jureerbare opdracht plaatsvindt.
Ook de jureerbare gaat maar om 250 punten en dat kost veel inzet, meestal. Dus als je toch om en om buitenspel wordt gezet, dan denk ik dat je dat liever wilt bij een opdracht die veel tijd kost, dan bij een kennis-opdracht waar ze toch wel op scoren.
pi_219309506
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 11:34 schreef Gia het volgende:

[..]
Ook de jureerbare gaat maar om 250 punten en dat kost veel inzet, meestal. Dus als je toch om en om buitenspel wordt gezet, dan denk ik dat je dat liever wilt bij een opdracht die veel tijd kost, dan bij een kennis-opdracht waar ze toch wel op scoren.
Het hangt ervan af wanneer je ze mag uitsluiten. Is dat na bekendmaking van de opdracht of is dat pas als de opdracht echt gespeeld/gejureerd wordt?
Hotapnyc
  vrijdag 21 november 2025 @ 13:23:57 #197
3542 Gia
User under construction
pi_219309585
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 13:19 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Het hangt ervan af wanneer je ze mag uitsluiten. Is dat na bekendmaking van de opdracht of is dat pas als de opdracht echt gespeeld/gejureerd wordt?
Tot nu toe op het moment dat duidelijk is wat de opdracht is. Waarom zou dat bij jureerbaar anders zijn?
pi_219309722
Wordt weer een ouderwets gezellig potje tetteren met Julia en Angelo vanavond...!

Hij past prima bij die "Wat heb ik nou gezegd Angeloooooooooo"-meme; niet luisteren lijkt de gemene deler :P
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 21 november 2025 @ 13:46:01 #199
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219309756
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
Wordt weer een ouderwets gezellig potje tetteren met Julia en Angelo vanavond...!

Hij past prima bij die "Wat heb ik nou gezegd Angeloooooooooo"-meme; niet luisteren lijkt de gemene deler :P
Ik zie ze alleen maar over elkaar heen rollen wie de grootste bek kan opzetten..en beetje wanhopig om de Skreewbus te missen lijkt het wel, en de cams doen Bzzzzt tot ze piepen ;)
  vrijdag 21 november 2025 @ 13:52:25 #200
3542 Gia
User under construction
pi_219309857
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 13:46 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik zie ze alleen maar over elkaar heen rollen wie de grootste bek kan opzetten..en beetje wanhopig om de Skreewbus te missen lijkt het wel, en de cams doen Bzzzzt tot ze piepen ;)
Ik zag vooral Julia iets zeggen, waar Angelo dan een draai aan gaf.
Julia: Dit is toch iets tussen de Ratten en de Slangen.
Angelo: En dat moet dan ook de hele tijd zo blijven???

Dat zegt ze toch niet, wel!

Julia weer: De volgende keer sluiten ze een ander bondje uit.
Angelo: Want dat bepaal jij??

Mijn hemel! Daar valt toch niet mee te praten!
  vrijdag 21 november 2025 @ 13:56:35 #201
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219309887
Ze ziet er echt práchtig uit enzo.. Aldus Floris Maar heeft nog wel een paar vragen ...

Zal ik naar huis toe kome?
Zal ik naar huis toe kome?
Ja maar als ik naar huis toe kom hebben we dan nog iets om op te bouwe? _O-

Hij blijft leuk

vrijdag 21 november 2025 @ 14:01:38 #202
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219309921
Mercedes heeft ook al een dikke kop gekregen trouwens.. ze vreten daar echt veel meer dan we te zien krijgen :P

Wachten op haar koffer pakshow, die gaat daar niet veel langer zitten, de verveling druipt eraf :P

vrijdag 21 november 2025 @ 14:06:16 #203
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219309947
Nog even resumeren waarom Chesty daar zit...

pi_219310261
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
Nog even resumeren waarom Chesty daar zit...

[ afbeelding ]
Ze heeft een vriend maar is wel een hele erge fangirl. Zoals andere bewoners ook al zeiden: ze kleeft door het hele huis aan Floris. Ze moet altijd bij hem in de buurt zijn.
All those angels with their wings glued on.
pi_219310455
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 13:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Tot nu toe op het moment dat duidelijk is wat de opdracht is. Waarom zou dat bij jureerbaar anders zijn?
Tot nu toe op het moment dat het spel daadwerkelijk gespeeld wordt. Dus beide opties mogelijk.

Maar vooral: het betreft rattenstreken. Voor heisa en sensatie.
Hotapnyc
  vrijdag 21 november 2025 @ 15:41:32 #206
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219310512
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:54 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Ze heeft een vriend maar is wel een hele erge fangirl. Zoals andere bewoners ook al zeiden: ze kleeft door het hele huis aan Floris. Ze moet altijd bij hem in de buurt zijn.
Eén vriendje in het Land of eentje in de hand, maakt een heel verschil daar in de Loods ;)
pi_219311166
Die Angelo weet volgens mij zelf niet waarover hij ruzie maakt. Het slaat als Kut op Dirk. Maar die Julia daarentegen is ook niet goed wijs dat ze er in mee gaat. Deugmuts eerste klas. Jeffrey uit EJVJL zou gezegd hebben een 'typische geitenwollensokkenneuker'.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 21 november 2025 @ 18:52:34 #208
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219311850
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Die Angelo weet volgens mij zelf niet waarover hij ruzie maakt. Het slaat als Kut op Dirk. Maar die Julia daarentegen is ook niet goed wijs dat ze er in mee gaat. Deugmuts eerste klas. Jeffrey uit EJVJL zou gezegd hebben een 'typische geitenwollensokkenneuker'.
Angelo heeft teveel TV gekeken en doet wat hij denkt dat er van deelnemers verwacht wordt, Febo hoeft hem niet eens te sturen ;)
pi_219311897
Ja hij moet natuurlijk wel TV gaan maken, in dezelfde situatie zit die Rotterdamse flierefluiter bij de Haaien. Begint ook wel lichte psychopathische trekjes te vertonen. Die bom gaat ook nog wel eens klappen daar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219311935
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 18:58 schreef freaky40 het volgende:
Ja hij moet natuurlijk wel TV gaan maken, in dezelfde situatie zit die Rotterdamse flierefluiter bij de Haaien. Begint ook wel lichte psychopathische trekjes te vertonen. Die bom gaat ook nog wel eens klappen daar.
Jaaaaa..... Bommen *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')