Verdrietig vooral, al diverse huilbuien gehad die ook niet blokkeer zoals in het verleden, last maar komen, het moet er toch uitquote:Op woensdag 19 november 2025 14:57 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Gecondoleerd met jouw zus.
Hoe voel jij je eronder? Of moet het gevoel nog komen?
Het is je gegundquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:24 schreef Cupfighter het volgende:
Vannacht goed geslapen en dadelijk lunchen met L, even wat ontspanning is wel prettig.
Knuffelquote:Op maandag 24 november 2025 11:58 schreef Cupfighter het volgende:
Crematiedienst was eenvoudig maar wel mooi.
Even leek ik een Melanie aanval te krijgen maar ik heb hem netjes kunnen blokkeren
Kan beter zie mijn stukje hier bovenquote:Op maandag 24 november 2025 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent echt heel goed bezig, dat weet je he?
Kennen die twee elkaar?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Cupfighter het volgende:
L vindt dat ik K een kans moet geven haar verhaal te doen, L vindt dat ik teveel tegenstrijdige signalen geef wat verwarrend is voor K
Ik dacht dat ik toch wel vrij duidelijk ben tegen K
Hm... okequote:
Klopt heb je ook gelijk in, vind het standpunt van L ook verrassendquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... oke
Wat ik denk (maar goed wie ben ik) is het gesprek aangaan juist dubbel... dan is er ineens weer een opening voor contact.
Terwijl nee nee is en klaar klaar. K moet imo haar eigen problemen zelf oplossen en hulp krijgen en jij bent haar ex en niet haar hulpverlener
Alleen dit ben ik he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is denk ik ook het beste, L wil zelfs bemiddelen maar het is beter dat zij hier niet tussen gaat zitten dat is ook niet goed voor onze vriendschapsband die we inmiddels opgebouwd hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van jou klinkt het heel verstandigquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit is denk ik ook het beste, L wil zelfs bemiddelen maar het is beter dat zij hier niet tussen gaat zitten dat is ook niet goed voor onze vriendschapsband die we inmiddels opgebouwd hebben
Want?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Cupfighter het volgende:
L vindt dat ik K een kans moet geven haar verhaal te doen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger deed je dat, tegenwoordig zijn je signalen echt niet voor tweeërlei uitleg vatbaar.quote:L vindt dat ik teveel tegenstrijdige signalen geef wat verwarrend is voor K
Ik dacht dat ik toch wel vrij duidelijk ben tegen K
Hoe komt L daar bij, kan ze dat toelichten?quote:Ik begin daar toch een beetje aan te twijfelen nu en het mijne ervan te denken.quote:r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 25 november 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
dit klinkt eerlijk gezegd bij mij als een enorme, wapperende, rode vlag
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Want?
Of ze snapt jouw situatie niet?Die twijfels heb ik ook ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vroeger deed je dat, tegenwoordig zijn je signalen echt niet voor tweeërlei uitleg vatbaar.
Hoe komt L daar bij, kan ze dat toelichten?
[..]
[..]
Ik begin daar toch een beetje aan te twijfelen nu en het mijne ervan te denken.
Zou me niet verbazen als ze elkaar kennen iig
Sorry hoor maar met welk DOEL?quote:
Ik zat te twijfelen om te vragen of CF socials heeft en daarop te checken of ze elkaar kennen (zeker gezien ze jonger zijn dan CF)quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
L is wel heel toevallig nu op je pad gekomen. Dat ze het, als potentiële relatie, opneemt voor K, is absoluut een reden om te onderzoeken of ze elkaar kennen. Desnoods leg je het L zelf voor.
Het doel is rust voor allebei, maar ik zie in bemiddeling geen oplossing dat stadium ben ik gepasseerd dat heb ik L ook aangegevenquote:
Eensquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen om te vragen of CF socials heeft en daarop te checken of ze elkaar kennen (zeker gezien ze jonger zijn dan CF)
Echter (!) is het moeten checken van dit soort zaken een enorm slechte start in een vriendschap of relatie.
Nogmaals echter: stel grenzen. Als zij met K wil bemoeien dan is ze misschien niet goed voor je. Hoe verdrietig dan ook
Die K is me een beetje te gehaaid
Ik ga even checken of er een kans is dat er een band is tussen die 2 op de socialsquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen om te vragen of CF socials heeft en daarop te checken of ze elkaar kennen (zeker gezien ze jonger zijn dan CF)
Echter (!) is het moeten checken van dit soort zaken een enorm slechte start in een vriendschap of relatie.
Nogmaals echter: stel grenzen. Als zij met K wil bemoeien dan is ze misschien niet goed voor je. Hoe verdrietig dan ook
Die K is me een beetje te gehaaid
Sorry hoor maar AMMEHOELA!quote:
Ik durf er wel een kratje bier mijn kerstpakket op in te zettenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ga even checken of er een kans is dat er een band is tussen die 2 op de socials
quote:
Ik zou daar maar niet zo zeker van zijn (ik had toen al een soort voorgevoel).quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:28 schreef Cupfighter het volgende:
L heb ik leren kennen op Instagram en staat helemaal los van K
Dan zou ik helemaal zeggen van: je kent K niet, je weet niet van de hoed en rand. Lief dat je wil bemiddelen, maar nee dank je.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:22 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb niets op de socials kunnen vinden wat wijst op een band tussen K en L
Ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal zeggen van: je kent K niet, je weet niet van de hoed en rand. Lief dat je wil bemiddelen, maar nee dank je.
Juist ik voel daar ook niks voorquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal zeggen van: je kent K niet, je weet niet van de hoed en rand. Lief dat je wil bemiddelen, maar nee dank je.
Afkappen die handel. L is alleen maar voor de belangen van K bezig, niet voor die van jou.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:22 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb niets op de socials kunnen vinden wat wijst op een band tussen K en L
Of ze moet een verdomd goed verhaal hebben (iets wat Cup en wij hier nog niet zien).quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Afkappen die handel. L is alleen maar voor de belangen van K bezig, niet voor die van jou.
Dan nog ....quote:Oh, niets, sorry, las het verkeerd
Die omhelsing toen in de stad maar dat is inmiddels ook al alweer een tijd geledenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:40 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Wat voor dubbel signaal zou je hebben gegeven richting K sinds je L kent? Of zelfs maar in de maanden ervoor? Volgens mij ben je juist heel consistent geweest.
Dat was nog vóór je aangifte.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die omhelsing toen in de stad maar dat is inmiddels ook al alweer een tijd geleden
Ik ga morgen hier wel verder even met L over praten, ze is inmiddels gaan slapen
Wat is dit nou weer voor idioterie???quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit is denk ik ook het beste, L wil zelfs bemiddelen maar het is beter dat zij hier niet tussen gaat zitten dat is ook niet goed voor onze vriendschapsband die we inmiddels opgebouwd hebben
Ik heb de hoofdlijnen aan haar vertelt , ze weet van de aangifte en redenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat was nog vóór je aangifte.
Weet zij daar trouwens van, van je aangifte (en de achterliggende redenen ook)?
Ik heb de hoofdlijnen vertelt meer nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:59 schreef BE het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor idioterie???
Mss kijk ik te veel films, maar ik vind dit zelfs heel ongeloofwaardig klinken. Het klinkt bijna als een verzinsel dat wel goed in jouw straatje past…
Sowieso klinkt het alsof je het veel te veel en te vaak over K zou hebben tegenover L, want waarom zou ze hier dan überhaupt een mening over hebben?
Dan is haar interventie helemáál onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb de hoofdlijnen aan haar vertelt , ze weet van de aangifte en reden
Ik snap het ook niet zo goed, ze heeft autisme en pakt het misschien daarom zo op ik ga het morgen wel rustig met haar erover hebbenquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan is haar interventie helemáál onbegrijpelijk.
Misschien is een grens trekken gemakkelijker voor iedereen. Gewoon een nee-dank-je en verder het onderwerp K laten rusten?quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed, ze heeft autisme en pakt het misschien daarom zo op ik ga het morgen wel rustig met haar erover hebben
Ik vind dit juist zo niet bij autisme passen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed, ze heeft autisme en pakt het misschien daarom zo op ik ga het morgen wel rustig met haar erover hebben
Dit is misschien zelfs wel het bestequote:Op dinsdag 25 november 2025 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien is een grens trekken gemakkelijker voor iedereen. Gewoon een nee-dank-je en verder het onderwerp K laten rusten?
Dit!quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien is een grens trekken gemakkelijker voor iedereen. Gewoon een nee-dank-je en verder het onderwerp K laten rusten?
L heeft begeleidingquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik vind dit juist zo niet bij autisme passen.
Wordt L ook behandeld voor of begeleid bij haar autisme?
Eigenlijk moet een hokje NEE rondom K moeten staanquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit is misschien zelfs wel het beste
We hebben het over exen gehad afgelopen weekend toen kwam K ten sprakequote:Op dinsdag 25 november 2025 22:09 schreef BE het volgende:
[..]
Dit!
Die hele K zou niet eens een gespreksonderwerp moeten zijn tussen jullie!
quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar K maakt(e) -evenals Melanie- wel onderdeel uit van zijn leven en heeft hem wel gevormd tot wie hij nu is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:09 schreef BE het volgende:
[..]
Dit!
Die hele K zou niet eens een gespreksonderwerp moeten zijn tussen jullie!
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:13 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Maar K maakt(e) -evenals Melanie- wel onderdeel uit van zijn leven en heeft hem wel gevormd tot wie hij nu is.
En zo lang K niet aflaat, blijft het een invloedsfactor. Je gaat op eieren lopen als je krampachtig het onderwerp K gaat vermijden.
Nee je advies was goed(bedoeld), alleen een andere invalshoek.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Mijn advies was fout en kort door de bocht
True.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:13 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Maar K maakt(e) -evenals Melanie- wel onderdeel uit van zijn leven en heeft hem wel gevormd tot wie hij nu is.
En zo lang K niet aflaat, blijft het een invloedsfactor. Je gaat op eieren lopen als je krampachtig het onderwerp K gaat vermijden.
Dat zou betekenen dat CF richting L (ze hadden het over exen) heeft aangegeven -stiekem- tóch nog prijs te stellen op contact met K.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:15 schreef BE het volgende:
[..]
True.
Maar er is ‘het er af en toe over hebben’ als het eens ter sprake komt of het er zo vaak over hebben dat L denkt dat er bemiddeld moet worden.
En ik denk dat het laatste wel het geval moet zijn, want anders is het echt volstrekt onlogisch dat L dit voorstel deed.
Pas afgelopen weekend heb ik het gehad over K , ik kan niet in het hoofd van L kijken waarom ze deze reactie geeft, ik ga nu ook slapen want ik ben moequote:Op dinsdag 25 november 2025 22:15 schreef BE het volgende:
[..]
True.
Maar er is ‘het er af en toe over hebben’ als het eens ter sprake komt of het er zo vaak over hebben dat L denkt dat er bemiddeld moet worden.
En ik denk dat het laatste wel het geval moet zijn, want anders is het echt volstrekt onlogisch dat L dit voorstel deed.
*mindfull* ja dat lijkt me een wijs besluit, nu verder speculeren heeft weinig nut. Het antwoord ligt (morgen) bij L.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pas afgelopen weekend heb ik het gehad over K , ik kan niet in het hoofd van L kijken waarom ze deze reactie geeft, ik ga nu ook slapen want ik ben moe
Mooi.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
L begreep me en zal erover ophouden
Ik zou daar juist het tweede deel van de zin dik bedrukkenquote:Op donderdag 27 november 2025 14:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Mooi.
(de vorige keer begreep ze je dus nog niet, ondanks je aangiftes?)
Ik denk dat ze me niet helemaal goed begrepen heeft inderdaad, ze was er ook zo vol van om te bemiddelen dat ze denk ik niet helemaal goed geluisterd heeft.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Mooi.
(de vorige keer begreep ze je dus nog niet, ondanks je aangiftes?)
Da's nog mooier.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:28 schreef Cupfighter het volgende:
Ik geloof haar wel, ze is naar mijn gevoel wel eerlijk
Ik vind juist het eerste deel belangrijker, dat ze hem -nu- begrijpt.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou daar juist het tweede deel van de zin dik bedrukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ja balen, gelukkig was het een kleine aanvalquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Toch weer een aanval
Sterkte CF
Maandag even bij de politie afgeven dusquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben zondag jarig en mijn eerste cadeau lag al in de brievenbus, setje lingerie en naaktfoto’s van K![]()
Voor de rest best 2 moeizame dagen gehad op het werk, vooral vandaag maar netjes de uren gemaakt
Houdt dat kind nog ondergoed over johquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben zondag jarig en mijn eerste cadeau lag al in de brievenbus, setje lingerie en naaktfoto’s van K![]()
Voor de rest best 2 moeizame dagen gehad op het werk, vooral vandaag maar netjes de uren gemaakt
Zat er nog een leuk sinterklaasgedichtje bij?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben zondag jarig en mijn eerste cadeau lag al in de brievenbus, setje lingerie en naaktfoto’s van K
Nee, wel een verjaardagskaart met erbij geschreven , laat mij je cadeau zijnquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Zat er nog een leuk sinterklaasgedichtje bij?
Ik ben van plan om alle voorgaande delen de komende dagen rustig te lezen, want ik vind het wel interessant. Maar is dit echt waar? Of is dit iets wat in je hoofd zit (verzonnen is, al dan niet onbewust)? Het klinkt allemaal zo onwaarschijnlijk, raar en je hebt van wat ik las zoveel problematiek waarbij ik denk van, speelt dit zich af in je hersenen of is het echt gaande?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat zijn hersenen beter functioneren dan de jouwequote:Op zaterdag 6 december 2025 23:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik ben van plan om alle voorgaande delen de komende dagen rustig te lezen, want ik vind het wel interessant. Maar is dit echt waar? Of is dit iets wat in je hoofd zit (verzonnen is, al dan niet onbewust)? Het klinkt allemaal zo onwaarschijnlijk, raar en je hebt van wat ik las zoveel problematiek waarbij ik denk van, speelt dit zich af in je hersenen of is het echt gaande?
Staat genoteerdquote:Op zondag 7 december 2025 00:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn hersenen beter functioneren dan de jouwe
Ik heb zoveel problematiek is je oordeel terwijll je de voorgaande delen nog moet doorlezen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik ben van plan om alle voorgaande delen de komende dagen rustig te lezen, want ik vind het wel interessant. Maar is dit echt waar? Of is dit iets wat in je hoofd zit (verzonnen is, al dan niet onbewust)? Het klinkt allemaal zo onwaarschijnlijk, raar en je hebt van wat ik las zoveel problematiek waarbij ik denk van, speelt dit zich af in je hersenen of is het echt gaande?
Hier sluit ik mij graag van harte bij aan. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 7 december 2025 10:07 schreef Tengano het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag! @:Cupfighter![]()
![]()
![]()
En ik hoop dat je er een hele fijne dag van kunt maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |