Verdrietig vooral, al diverse huilbuien gehad die ook niet blokkeer zoals in het verleden, last maar komen, het moet er toch uitquote:Op woensdag 19 november 2025 14:57 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Gecondoleerd met jouw zus.
Hoe voel jij je eronder? Of moet het gevoel nog komen?
Het is je gegundquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:24 schreef Cupfighter het volgende:
Vannacht goed geslapen en dadelijk lunchen met L, even wat ontspanning is wel prettig.
Knuffelquote:Op maandag 24 november 2025 11:58 schreef Cupfighter het volgende:
Crematiedienst was eenvoudig maar wel mooi.
Even leek ik een Melanie aanval te krijgen maar ik heb hem netjes kunnen blokkeren
Kan beter zie mijn stukje hier bovenquote:Op maandag 24 november 2025 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent echt heel goed bezig, dat weet je he?
Kennen die twee elkaar?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Cupfighter het volgende:
L vindt dat ik K een kans moet geven haar verhaal te doen, L vindt dat ik teveel tegenstrijdige signalen geef wat verwarrend is voor K
Ik dacht dat ik toch wel vrij duidelijk ben tegen K
Hm... okequote:
Klopt heb je ook gelijk in, vind het standpunt van L ook verrassendquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... oke
Wat ik denk (maar goed wie ben ik) is het gesprek aangaan juist dubbel... dan is er ineens weer een opening voor contact.
Terwijl nee nee is en klaar klaar. K moet imo haar eigen problemen zelf oplossen en hulp krijgen en jij bent haar ex en niet haar hulpverlener
Alleen dit ben ik he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is denk ik ook het beste, L wil zelfs bemiddelen maar het is beter dat zij hier niet tussen gaat zitten dat is ook niet goed voor onze vriendschapsband die we inmiddels opgebouwd hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |