Hm... okequote:
Klopt heb je ook gelijk in, vind het standpunt van L ook verrassendquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... oke
Wat ik denk (maar goed wie ben ik) is het gesprek aangaan juist dubbel... dan is er ineens weer een opening voor contact.
Terwijl nee nee is en klaar klaar. K moet imo haar eigen problemen zelf oplossen en hulp krijgen en jij bent haar ex en niet haar hulpverlener
Alleen dit ben ik he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is denk ik ook het beste, L wil zelfs bemiddelen maar het is beter dat zij hier niet tussen gaat zitten dat is ook niet goed voor onze vriendschapsband die we inmiddels opgebouwd hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van jou klinkt het heel verstandigquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit is denk ik ook het beste, L wil zelfs bemiddelen maar het is beter dat zij hier niet tussen gaat zitten dat is ook niet goed voor onze vriendschapsband die we inmiddels opgebouwd hebben
Want?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Cupfighter het volgende:
L vindt dat ik K een kans moet geven haar verhaal te doen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger deed je dat, tegenwoordig zijn je signalen echt niet voor tweeërlei uitleg vatbaar.quote:L vindt dat ik teveel tegenstrijdige signalen geef wat verwarrend is voor K
Ik dacht dat ik toch wel vrij duidelijk ben tegen K
Hoe komt L daar bij, kan ze dat toelichten?quote:Ik begin daar toch een beetje aan te twijfelen nu en het mijne ervan te denken.quote:r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 25 november 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
dit klinkt eerlijk gezegd bij mij als een enorme, wapperende, rode vlag
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Want?
Of ze snapt jouw situatie niet?Die twijfels heb ik ook ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vroeger deed je dat, tegenwoordig zijn je signalen echt niet voor tweeërlei uitleg vatbaar.
Hoe komt L daar bij, kan ze dat toelichten?
[..]
[..]
Ik begin daar toch een beetje aan te twijfelen nu en het mijne ervan te denken.
Zou me niet verbazen als ze elkaar kennen iig
Sorry hoor maar met welk DOEL?quote:
Ik zat te twijfelen om te vragen of CF socials heeft en daarop te checken of ze elkaar kennen (zeker gezien ze jonger zijn dan CF)quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
L is wel heel toevallig nu op je pad gekomen. Dat ze het, als potentiële relatie, opneemt voor K, is absoluut een reden om te onderzoeken of ze elkaar kennen. Desnoods leg je het L zelf voor.
Het doel is rust voor allebei, maar ik zie in bemiddeling geen oplossing dat stadium ben ik gepasseerd dat heb ik L ook aangegevenquote:
Eensquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen om te vragen of CF socials heeft en daarop te checken of ze elkaar kennen (zeker gezien ze jonger zijn dan CF)
Echter (!) is het moeten checken van dit soort zaken een enorm slechte start in een vriendschap of relatie.
Nogmaals echter: stel grenzen. Als zij met K wil bemoeien dan is ze misschien niet goed voor je. Hoe verdrietig dan ook
Die K is me een beetje te gehaaid
Ik ga even checken of er een kans is dat er een band is tussen die 2 op de socialsquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen om te vragen of CF socials heeft en daarop te checken of ze elkaar kennen (zeker gezien ze jonger zijn dan CF)
Echter (!) is het moeten checken van dit soort zaken een enorm slechte start in een vriendschap of relatie.
Nogmaals echter: stel grenzen. Als zij met K wil bemoeien dan is ze misschien niet goed voor je. Hoe verdrietig dan ook
Die K is me een beetje te gehaaid
Sorry hoor maar AMMEHOELA!quote:
Ik durf er wel een kratje bier mijn kerstpakket op in te zettenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ga even checken of er een kans is dat er een band is tussen die 2 op de socials
quote:
Ik zou daar maar niet zo zeker van zijn (ik had toen al een soort voorgevoel).quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:28 schreef Cupfighter het volgende:
L heb ik leren kennen op Instagram en staat helemaal los van K
Dan zou ik helemaal zeggen van: je kent K niet, je weet niet van de hoed en rand. Lief dat je wil bemiddelen, maar nee dank je.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:22 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb niets op de socials kunnen vinden wat wijst op een band tussen K en L
Ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal zeggen van: je kent K niet, je weet niet van de hoed en rand. Lief dat je wil bemiddelen, maar nee dank je.
Juist ik voel daar ook niks voorquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal zeggen van: je kent K niet, je weet niet van de hoed en rand. Lief dat je wil bemiddelen, maar nee dank je.
Afkappen die handel. L is alleen maar voor de belangen van K bezig, niet voor die van jou.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:22 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb niets op de socials kunnen vinden wat wijst op een band tussen K en L
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |