Mag toch hopen van welquote:
D66+VVD+GL/PVDA+rest van links = 81 stemmen. Daarom is een deel van links nu net geswitched naar van Campen.quote:
Van Campen heeft 10 stemmen meer ten opzichte van vorige ronde. Dat kan dus niet heel D66 zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:05 schreef Faraday01 het volgende:
Verrassend, d66 gaat dus voor Van Campen die nu opeens een goede kans maakt
Ik vraag me echt af of links wel voor die VVD'er gaat.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:06 schreef Klopkoek het volgende:
Hup Bosma!!! Versla de VVDer please!
Ik zou dat wél doen i.i.g., nu Van der Lee eruit ligt.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:07 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Want links gaat voor Bosma?
Jij telt CDA bij links?quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
D66+VVD+GL/PVDA+rest van links = 81 stemmen. Daarom is een deel van links nu net geswitched naar van Campen.
Net of je het tot nu toe goed had ingeschat..quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
D66+VVD+GL/PVDA+rest van links = 81 stemmen. Daarom is een deel van links nu net geswitched naar van Campen.
Privé appjes van VVders?quote:
Van der Lee heeft 32 stemmen. Dat is grofweg zijn eigen partij en de kleine linkse fracties.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Van Campen heeft 10 stemmen meer ten opzichte van vorige ronde. Dat kan dus niet heel D66 zijn.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of links wel voor die VVD'er gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |