doedelzakkenquote:Op dinsdag 18 november 2025 23:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Leuk: Schotland op het wk. Minder leuk: doedelzakken op het wk.
Hier moest ik even over nadenken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:19 schreef H_T het volgende:
Hopen dat de Schotten vaak mogen spelen in McSico
Noord/Midden Amerika. Dit wk is vooral goed voor vliegmaatschappijen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed voor de bieromzet waar het ook is
Dickie voor de tweede keer naar Amerikaquote:
Ja jammer. Maar wie weet nog via de playoffs.quote:Op woensdag 19 november 2025 06:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leuk voor Curaçao.![]()
Jammer voor Suriname.
Is al bekend tegen wie ze dan moeten?quote:Op woensdag 19 november 2025 08:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja jammer. Maar wie weet nog via de playoffs.
Eerst een halve finale tegen Bolivia, Jamaica of Nieuw-Caledonië. Bij winst tegen Irak of DR Congo die o.b.v. de FIFA ranking zijn geplaatst voor de finale van de playoffs. Twee landen gaan dan naar het WK.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is al bekend tegen wie ze dan moeten?
Jamaica en Suriname kunnen elkaar niet loten volgens mij, dus je moet hopen op Nieuw-Caledonië en dan een heel goede dag tegen Irak of DRC, die normaliter toch wel gewoon de favorieten zijn.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerst een halve finale tegen Bolivia, Jamaica of Nieuw-Caledonië. Bij winst tegen Irak of DR Congo die o.b.v. de FIFA ranking zijn geplaatst voor de finale van de playoffs. Twee landen gaan dan naar het WK.
Voor Europa zijn er zestien deelnemers waarvan vier zich kunnen plaatsen.
Dit land moest ik even opzoekenquote:Op woensdag 19 november 2025 10:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jamaica en Suriname kunnen elkaar niet loten volgens mij, dus je moet hopen op Nieuw-Caledonië en dan een heel goede dag tegen Irak of DRC, die normaliter toch wel gewoon de favorieten zijn.
Het lijkt mij dat niet tegen elkaar kunnen inderdaad. Al kan het zijn dat ze dit bij het kleine aantal landen nu niet doen.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jamaica en Suriname kunnen elkaar niet loten volgens mij, dus je moet hopen op Nieuw-Caledonië en dan een heel goede dag tegen Irak of DRC, die normaliter toch wel gewoon de favorieten zijn.
Er zijn landen die sneller te vinden zijnquote:Op woensdag 19 november 2025 10:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit land moest ik even opzoeken
Wel mooi voor het armste land in het Amerikaanse continent. Zeker ook na al die natuurrampen die ze daar te verduren hebben gekregen.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:19 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer van Suriname inderdaad. En ook dat Haïti erbij is.
Zeker. Al is Billie niet zo blij daarmee. Die vindt het jammer dat ze erbij zijnquote:Op woensdag 19 november 2025 12:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel mooi voor het armste land in het Amerikaanse continent. Zeker ook na al die natuurrampen die ze daar te verduren hebben gekregen.
Billie houdt gewoon meer van landen die minder ellende hebben. Daar voelt Billie zich prettiger bij.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Al is Billie niet zo blij daarmee. Die vindt het jammer dat ze erbij zijn
Ja. Al vind ik altijd wel een beetje overdreven dat die staat te juichen als Haïti weer met een natuurramp te maken krijgtquote:Op woensdag 19 november 2025 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Billie houdt gewoon meer van landen die minder ellende hebben. Daar voelt Billie zich prettiger bij.
Ja, ze zijn al zo vaak op tv geweest. Geef een ander land eens wat meer aandacht!quote:Op woensdag 19 november 2025 13:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Al is Billie niet zo blij daarmee. Die vindt het jammer dat ze erbij zijn
We zullen voor jou speciaal nieuwsuitzendingen laten maken over Noorwegen, IJsland, Oostenrijk en Zwitserland.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ze zijn al zo vaak op tv geweest. Geef een ander land eens wat meer aandacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |