Heb jij niet zo’n noodpakket voor 72 uur?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:04 schreef sleepingbeauty het volgende:
[..]
Net nog maar eens gebeld, ze kunnen het me niet vertellen.Kan tot 22.00u vandaag en anders wordt het morgen...Helaas kan je maar zo veel doen om warm te blijven.
De wijn zal goed smaken straks......')
72 uur wijn drinken, dan heeft ze het niet koud meerquote:Op donderdag 25 december 2025 19:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Heb jij niet zo’n noodpakket voor 72 uur?![]()
Goed dat je een abo bij ze hebt, anders werd je voorlopig helemaal niet geholpen.
Maar wie probeer je nu te overtuigen dat drie truien aan heerlijk is want iedereen weet dat dat gewoon niet zo is.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:53 schreef Newone82 het volgende:
15.0 graden.
Prima met warmtedekentje. Kacheltje uur aan gehad maar daalt door koude toch snel, luchtvochtigheid level nu 46% dus prima uit te houden.
3 truien aan en dikke sokken. Heerlijk.
Ik vind 17 graden nu warm
quote:Op donderdag 25 december 2025 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Als ik het in dit topic eens ben met Ama weet je dat je het echt bont hebt gemaakt.
Voor 1200 euro badsponzen kopen en alle muren aan de binnenkant mee bedekkenquote:Op donderdag 25 december 2025 21:51 schreef Inbox het volgende:
Het is koud buiten. Een schamele 10,5 graden staat er op mn thermostaat
Vertoef vooral in de slaapkamer, waar het denk ik wel wat warmer is. Lekker onder een fleecedekentje heb ik het totaal niet koud.
Maar, ik baal dus wel van dit hoekhuisje dat echt gewoon zwaar beroerd geīsoleerd is.
Dit is gewoon ruk. Het liefst zit ik in thsirtjequote:Op donderdag 25 december 2025 19:53 schreef Newone82 het volgende:
15.0 graden.
Prima met warmtedekentje. Kacheltje uur aan gehad maar daalt door koude toch snel, luchtvochtigheid level nu 46% dus prima uit te houden.
3 truien aan en dikke sokken. Heerlijk.
Ik vind 17 graden nu warm
Ik heb er al een hekel aan om een T-shirt onder een trui te dragen (wat ik dus ook nooit doe, hoe koud het buiten ook is), laat staan 3 truien over elkaar.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wie probeer je nu te overtuigen dat drie truien aan heerlijk is want iedereen weet dat dat gewoon niet zo is.Ik geloof er ook weinig van tbh.
Hier ook. Paar dagen terug was het 5 graden warmer in mn huis zonder te stoken.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
Nog maar 18 gradenhet is snel afgekoeld in een paar dagen
Geloof je me nu wel in plaats van aannames te doen?!quote:Op donderdag 25 december 2025 20:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wie probeer je nu te overtuigen dat drie truien aan heerlijk is want iedereen weet dat dat gewoon niet zo is.Ik geloof er ook weinig van tbh.
Het scheelt mij tegenover normaal stookgedrag ¤450 op jaarbasis.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er al een hekel aan om een T-shirt onder een trui te dragen (wat ik dus ook nooit doe, hoe koud het buiten ook is), laat staan 3 truien over elkaar.
Als je zo leeft puur omdat het te duur is en je het niet kan missen, okee, uit pure noodzaak, al zijn er dan potjes via de gemeente.
Maar puur om zuinig te zijn of om te besparen, nee.
Ik maak er elk jaar ook een sport van om zo laat mogelijk de verwarming aan en later weer uit te zetten.
Maar daar is comfort de leidraad: zodra het in mijn eigen (huur)woning onaangenaam en oncomfortabel wordt ga ik lekker stoken.
En niet lopen kloten met dekens en kruiken en zo.
We leven tenslotte in Nederland, in de 21e eeuw.
Een dekentje vind ik soms prima ik krijg snel koude voeten. Ook wel voetenwarmer gebruiktquote:Op donderdag 25 december 2025 22:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er al een hekel aan om een T-shirt onder een trui te dragen (wat ik dus ook nooit doe, hoe koud het buiten ook is), laat staan 3 truien over elkaar.
Als je zo leeft puur omdat het te duur is en je het niet kan missen, okee, uit pure noodzaak, al zijn er dan potjes via de gemeente.
Maar puur om zuinig te zijn of om te besparen, nee.
Ik maak er elk jaar ook een sport van om zo laat mogelijk de verwarming aan en later weer uit te zetten.
Maar daar is comfort de leidraad: zodra het in mijn eigen (huur)woning onaangenaam en oncomfortabel wordt ga ik lekker stoken.
En niet lopen kloten met dekens en kruiken en zo.
We leven tenslotte in Nederland, in de 21e eeuw.
Ik heb electrisch bovendeken van de Hema.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een dekentje vind ik soms prima ik krijg snel koude voeten. Ook wel voetenwarmer gebruikt
Dan krijg je zo’n heel koud gezicht en neus toch?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik heb electrisch bovendeken van de Hema.
Scheelt me tientallen ¤’s aan stookkosten ieder jaar doordat je het warm hebt op de bank tv kijken.
https://www.hema.nl/wonen(...)60x130-80020004.html
Bestaat zoiets als dit: https://www.action.com/nl(...)paign=product_sharedquote:Op donderdag 25 december 2025 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan krijg je zo’n heel koud gezicht en neus toch?
Hier zitten we in 22Cquote:Op donderdag 25 december 2025 23:45 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bestaat zoiets als dit: https://www.action.com/nl(...)paign=product_shared
Nee, geen koud gezicht en neus.
Ik besef sinds kort pas dat je gevoel van koude vooral afhangt van je lichaam verwarmen, hoofd en voeten warm hebben zijn daar een belangrijk onderdeel van
Voeten onder zo een dekentje is heerlijk. En muts op. En je krijgt het nog warm gevodl ook zonder te stoken
WP met veel PV, betalen al jaren weinig tot niks.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:03 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Gas/cv, warmtepomp, airco of stadsverwarming?
Ik krijg geloof ik 8ct teruglever vergoeding voor stroom die over is van de zonnepanelen. Dat zou betekenen dat als ik extreem zuinig doe met de warmtepomp (18 graden ipv 22) het ongeveer 7 euro per maand op levert.quote:Op zondag 21 december 2025 13:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met een lekker temperatuurtje in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |