De foutmarge van het Russische leger is zo groot dat ze al drie jaar per ongeluk in een ander land zitten. Het kan verkeren anno 2025.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat jullie weer uit je nek zitten te lullen
Vooral interessant waarom dit nu het nieuws haalt.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:53 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
[ x ]
Nieuw capitulatie voorstel.
https://kyivindependent.c(...)raine-axios-reports/quote:Op woensdag 19 november 2025 18:53 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
[ x ]
En de conclusie dat het dus iets minder per ongeluk is dan hier geschetst?quote:Op woensdag 19 november 2025 19:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe kun je zo snel zien wat het is?
Maps linkje naar het gebouw? AchJa zei 5-6 meter nauwkeurig. Dat is echt heel nauwkeurig, lijkt me niet per ongeluk.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En de conclusie dat het dus iets minder per ongeluk is dan hier geschetst?
Waarom zou Oekraïne grondgebied afstaan waarvan het Rusland na bijna 4 jaar matten nog steeds niet is gelukt om het te bezetten? Het klinkt ook niet echt als iets nieuws.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:53 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
[ x ]
Dan komen de Epstein files naar buiten en dat moet Trump niet hebben.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Waarom zou Oekraïne grondgebied afstaan waarvan het Rusland na bijna 4 jaar matten nog steeds niet is gelukt om het te bezetten? Het klinkt ook niet echt als iets nieuws.
1: Copy Tweet linkquote:Op woensdag 19 november 2025 19:00 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe kun je zo snel zien wat het is?
Het zijn dan ook geen ongelukken of een Stanislav die van zijn order afwijkt om op eigen houtje ziekenhuizen te bestoken.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maps linkje naar het gebouw? AchJa zei 5-6 meter nauwkeurig. Dat is echt heel nauwkeurig, lijkt me niet per ongeluk.
Je kunt meteen al zien dat het een Kh-101 is omdattie er flares uit gooit.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
1: Copy Tweet link
2: Paste in: https://ssstwitter.com/
3: Download
4: Framestep:
[ afbeelding ]
Poetin probeert zijn oorlog te winnen via Trump omdat het hem op eigen kracht kennelijk niet lukt.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Waarom zou Oekraïne grondgebied afstaan waarvan het Rusland na bijna 4 jaar matten nog steeds niet is gelukt om het te bezetten? Het klinkt ook niet echt als iets nieuws.
Trump bespelen. Dat zou de EU nooit gaan doen denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Poetin probeert zijn oorlog te winnen via Trump omdat het hem op eigen kracht kennelijk niet lukt.
Yup, zie ook mijn edit.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:27 schreef PluggieOD het volgende:
Je kunt meteen al zien dat het een Kh-101 is omdattie er flares uit gooit.
Durrrr de EUquote:Op woensdag 19 november 2025 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trump bespelen. Dat zou de EU nooit gaan doen denk ik.
quote:The Ukrainians are livid at this new peace deal.
They have been demanded to halt long range strikes as well…
https://x.com/WarMonitor3/status/1991203974028972529
Waardeloos. Trump is weer Poetin gebogen.quote:The meeting between Zelenskyy and Witkoff in Turkey was canceled after it became clear that Zelensky was not interested in discussing the US Presidents peace plan.
https://x.com/WarMonitor3/status/1991211189137768937
Dat was sarcasme.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Durrrr de EU
God wat vermoeiend.
Daarom is het zo vervelend dat de man zo'n windvaan is.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was sarcasme.
Iedereen probeert Trump te bespelen. Rusland, wij, Oekraïne. Hij heeft voor een deel een sleutelpositie.
Nog vervelender is is dat hij de EU daarmee zakelijk chanteert (tarieven, ongunstige voorwaarden, financiering wapens) en dus jou en mij raakt. Ze hebben de lead, en de EU (nw-europa) mag betalen.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daarom is het zo vervelend dat de man zo'n windvaan is.
Oekraïne weggeven. Dat zou de EU nooit gaan doen denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trump bespelen. Dat zou de EU nooit gaan doen denk ik.
Gelezen. Politiek staan ze er slecht voor.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:43 schreef RotatoR het volgende:
Goede analyse weer van Bob Deen:
https://nos.nl/artikel/25(...)n-oekraine-samenkomt
Ja we hebben veel te lang op de VS geleund, maar Trump is wel echt bizar slecht. Het was zeker deels voorkombaar.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog vervelender is is dat hij de EU daarmee zakelijk chanteert (tarieven, ongunstige voorwaarden, financiering wapens) en dus jou en mij raakt. Ze hebben de lead, en de EU (nw-europa) mag betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |