abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219286765
Hey, valt die bejaarde rus nu de spoorwegen in Polen aan? Ik dacht dat ie zo rationeel was.
  Forum Admin maandag 17 november 2025 @ 18:37:45 #102
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219286809
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2025 17:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat is ook het verwarrende in dit "post truth" tijdperk. Een deel van de "expertocratie" bedrijf politiek (of laat zich daarvoor gebruiken) om statements de ether in te slingeren die politiek gemotiveerd zijn, maar niet perse waar of gefundeerd.
Zie hoeveel experts in 2022 hebben gescandeerd dat de Russen ten onder zouden gaan, munitie op zou gaan, inflatie. Er blijkt geen donder van te kloppen.

Maar dat wil er hier maar niet in.
Ze hebben toch best last van flinke inflatie en hebben oa van noord Korea ammunitie ingekocht, er was een fase waarin Rusland niet veel verder kon komen omdat er onvoldoende shells waren. Er vliegen Iraanse drones rond etc.

Ook dat is je tientallen keren verteld. Net als dat met kinderen ontvoeren, de eu, maidan, verhofstadt enzovoorts. En dan mekkeren "dat het er niet in gaat" is wel echt hilarisch. Zelden zo'n vastgelopen plaat meegemaakt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin maandag 17 november 2025 @ 18:38:58 #103
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219286817
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:31 schreef oheng het volgende:
Hey, valt die bejaarde rus nu de spoorwegen in Polen aan? Ik dacht dat ie zo rationeel was.
De gelaten reacties vind ik erger. Joa we denken dat het Rusland is.

Kay. En nu?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 17 november 2025 @ 18:52:24 #104
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_219286903
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:31 schreef oheng het volgende:
Specifiek het spoor richting Oekraïne.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_219286907
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2025 17:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat is ook het verwarrende in dit "post truth" tijdperk. Een deel van de "expertocratie" bedrijf politiek (of laat zich daarvoor gebruiken) om statements de ether in te slingeren die politiek gemotiveerd zijn, maar niet perse waar of gefundeerd.
Zie hoeveel experts in 2022 hebben gescandeerd dat de Russen ten onder zouden gaan, munitie op zou gaan, inflatie. Er blijkt geen donder van te kloppen.

Maar dat wil er hier maar niet in.
Het is helemaal niet verwarrend, mensen als jij zijn het post truth tijdperk. Met 'vrijheid van meningsuiting ' als het paard van troje.
pi_219286911
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Kay. En nu?
Vind er ook weinig van.
https://www.theguardian.c(...)-news-latest-updates

Punt is, je moet eerst bewijzen wie er achter zit.
Wat ik wel hoorde is dat Rusland via chatboxen, darkweb en zelfs online games, jongeren voor veel geld verleid om dit soort dingen te doen. Dat zijn dan gewoon Poolse jongeren die het uitvoeren.
Mocht je daarachter komen dan moet je nog zien of het een separate club was of echt door Rusland geënsceneerd.
Tenminste als je serieus wil terugreageren.
Vakman pur sang
  maandag 17 november 2025 @ 18:56:31 #107
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219286927
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vind er ook weinig van.

Wat ik wel hoorde is dat Rusland via chatboxen, darkweb en zelfs online games, jongeren voor veel geld verleid om dit soort dingen te doen. Dat zijn dan gewoon Poolse jongeren die het uitvoeren.
Mocht je daarachter komen dan moet je nog zien of het een separate club was of echt door Rusland geënsceneerd.
Gewoon op dezelfde manier terug treiteren bij de Russen. Of fabrieken onklaar maken op geraffineerde wijze.
Niet gelijk gaan vergaderen en dreigen bij monde van een Kallas, want dat neemt niemand serieus.

Gewoon beetje terug prikken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 17 november 2025 @ 18:58:08 #108
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219286937
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 18:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ook dat is je tientallen keren verteld. Net als dat met kinderen ontvoeren, de eu, maidan, verhofstadt enzovoorts. En dan mekkeren "dat het er niet in gaat" is wel echt hilarisch. Zelden zo'n vastgelopen plaat meegemaakt.
Je entameert nu zelf weer die discussie over het complot dat Rusland kinderen steelt hé? Laten we dat nu even parkeren.

quote:
Ze hebben toch best last van flinke inflatie en hebben oa van noord Korea ammunitie ingekocht, er was een fase waarin Rusland niet veel verder kon komen omdat er onvoldoende shells waren. Er vliegen Iraanse drones rond etc.
Ja klopt voor een deel wel. Zeker 2022 was nijpend. Maar ze kunnen nu de statusquo handhaven en kleine beetje progressie boeken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 17 november 2025 @ 18:58:26 #109
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219286939
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2025 18:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Gewoon op dezelfde manier terug treiteren bij de Russen. Of fabrieken onklaar maken op geraffineerde wijze.
Niet gelijk gaan vergaderen en dreigen bij monde van een Kallas, want dat neemt niemand serieus.

Gewoon beetje terug prikken.
Er wordt vrij veel geprikt met Europese raketten, dat wel.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 17 november 2025 @ 19:00:04 #110
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219286948
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Das nog wel wat anders natuurlijk. Dat was al onderdeel van de wederzijdse vijandigheid.

Als Rusland kinderen inhuurt of goedkope drones laat rondvliegen die wij moeten neerhalen met dure munitie dan komt daar wel een dimensie bij.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 19:05:20 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219286980
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Niet door ons, is ook totaal niet nodig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 17 november 2025 @ 19:07:36 #112
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219286992
quote:
7s.gif Op maandag 17 november 2025 19:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Das nog wel wat anders natuurlijk. Dat was al onderdeel van de wederzijdse vijandigheid.

Als Rusland kinderen inhuurt of goedkope drones laat rondvliegen die wij moeten neerhalen met dure munitie dan komt daar wel een dimensie bij.
Polen is natuurlijk wel een bevoorradingsknooppunt, vooral ter spoor. Militair gezien zijn dat helemaal geen gekke doelen. Vooral als je ziet hoe diep Rusland momenteel bij vlagen wordt geraakt.

Vraag is alleen wanneer we vinden dat het klaar is.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 17 november 2025 @ 19:10:17 #113
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219287013
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:05 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niet door ons, is ook totaal niet nodig
Net zoals wij Rusland niet beschieten, beschiet Rusland ons ook niet.
pi_219287018
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Polen is natuurlijk wel een bevoorradingsknooppunt, vooral ter spoor. Militair gezien zijn dat helemaal geen gekke doelen. Vooral als je ziet hoe diep Rusland momenteel bij vlagen wordt geraakt.

Vraag is alleen wanneer we vinden dat het klaar is.
Een oorlog tussen de Baltische staten en Rusland waarbij al snel de navo is betrokken zitten we denk ik ook niet echt op te wachten.
Moet je zien wat dat doet met economie en je vrijheid ook in NL.
dat zou een mooie kutzooi zijn.
Vakman pur sang
  maandag 17 november 2025 @ 19:13:41 #115
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219287031
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Een oorlog tussen de Baltische staten en Rusland waarbij al snel de navo is betrokken zitten we denk ik ook niet echt op te wachten.
Moet je zien wat dat doet met economie en je vrijheid ook in NL.
dat zou een mooie kutzooi zijn.
Inderdaad niet om zulke speldenprikjes. Maar je moet er ook voor waken dat het hele artikel 5 gebeuren geen wassen neus wordt.
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 19:16:39 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219287042
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Net zoals wij Rusland niet beschieten, beschiet Rusland ons ook niet.
Ja en gras is groen, weet ff niet wat je punt is

We gaan Rusland iig sowieso niet 'prikken'
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219287048
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Kay. En nu?
Oeh! Ik weet het! Ik weet wat er nu gaat gebeuren! Mag ik het zeggen??!!

Niets.
  maandag 17 november 2025 @ 19:20:39 #118
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219287070
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

We prikken wel door steeds substantiëlere wapens te leveren en raketten die verder kunnen reiken.

Dan komen de Russen heimelijk ouwehoeren bij je energie en logistiek.

Alleen zetten wij Oekraïners achter de knoppen en zij Polen of andere gevoelige Europeanen.
  maandag 17 november 2025 @ 19:23:21 #119
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219287094
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 17:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat valt ook niet met logica te rationaliseren. De exercitie in Oekraïne gaat tegen een dermate hoge prijs dat de economie klaarblijkelijk op instorten staat, 100.000en lijkzakken terugkomen, Koreanen nodig zijn.

Maar wel een campagne richting west Europa in 2028. Koekoek. Operatie Barbarossa was minder megalomaan en onrealistisch.
Die operatie vond plaats na grote successen van de Wehrmacht tegen een vijand die circa 50% zwakker werd ingeschat dan ze daadwerkelijk was. Helemaal niet zo megalomaan destijds. Al waarschuwden de generaals er wel voor.
The End Times are wild
pi_219287101
Rondje russische kranten:

Bekijk deze YouTube-video
  maandag 17 november 2025 @ 19:29:45 #121
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219287120
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vind er ook weinig van.

Ik denk ook dat het eerder iets van sympathisanten zullen zijn dan dat Rusland het gedaan heeft of zelfs ook maar opdracht heeft gegeven. Want zoiets zet op geen enkele manier zoden aan de dijk en het gaat tegen het belangrijkste strategic objective in: ‘voorkom dat de navo direct betrokken raakt ‘
The End Times are wild
  maandag 17 november 2025 @ 19:38:34 #122
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219287180
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

Wat versta jij wel en niet onder prikken?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 17 november 2025 @ 19:40:51 #123
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219287192
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
. Want zoiets zet op geen enkele manier zoden aan de dijk en het gaat tegen het belangrijkste strategic objective in: ‘voorkom dat de navo direct betrokken raakt ‘
Rusland wil zeker geen oorlog. Maar ook wij kennen hun nucleaire mogelijkheden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219287206
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 19:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk ook dat het eerder iets van sympathisanten zullen zijn dan dat Rusland het gedaan heeft of zelfs ook maar opdracht heeft gegeven. Want zoiets zet op geen enkele manier zoden aan de dijk en het gaat tegen het belangrijkste strategic objective in: ‘voorkom dat de navo direct betrokken raakt ‘
Lees je anders even in, in de geheime diensten van Rusland cq de Soviet-Unie
pi_219287222
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 18:52 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Specifiek het spoor richting Oekraïne.
Heftig. Echt totaal niet verwacht zoiets.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')