Link podcast?quote:Op maandag 17 november 2025 00:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Ach, dat is toch die trut die een podcast heeft met verzuurde andere vrouwen met een item Witte Man van de week. Dan ben je toch al af als jonge moeder… haatzaaier is het.
Wat heb ik daar te zoeken dan? Een gemiddelde uitvaart heeft nog meer humor dan jij.quote:Op maandag 17 november 2025 06:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
We hebben het over kroegen he, geen FVD congressen waar jij zo graag komt.
The sarcasm is strong in this one..quote:Op maandag 17 november 2025 07:08 schreef Gia het volgende:
Van harte gegund. Ik vind Soundos geweldig! Ze heeft zo'n goede humor!
Geen sarcasme hoor, moet altijd vreselijk om haar lachen. Leuke meid!quote:Op maandag 17 november 2025 08:12 schreef Toine51 het volgende:
[..]
The sarcasm is strong in this one..
quote:
Bims de podcast op Youtube. Is een leuke!quote:Op maandag 17 november 2025 06:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Link podcast?
Toevallig is ze een goede vriendin van een kennis van me.
Claudia de Breij bijv...quote:Op maandag 17 november 2025 08:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind haar wel leuk. Ook bij HGT deed ze het leuk en goed.
In mijn ogen is ze iig zoveel beter dan alle andere vrouwelijke caberetiers in ons land die mij eigenlijk nog nooit een glimlach op mijn gezicht hebben weten te toveren, zo slecht zijn ze.![]()
Dat Soundos dat wél lukt is al een prestatie op zich.
Niet gelachenquote:Op zondag 16 november 2025 22:40 schreef monkyyy het volgende:
https://www.bnnvara.nl/dewerelddraaitdoor/videos/280590
Extreem cringe.
zak over haar hoofd en pompen voor het vaderlandquote:Op maandag 17 november 2025 10:29 schreef dikkedaniel het volgende:
Nog nooit 1 seconde om haar kunnen lachen. Ze heeft dan grote borsten maar met zo'n rotkop erop kijk ik zelfs verder.
Ok, het is een kwestie van smaak maar zij zijn gewoon grappig.quote:Op maandag 17 november 2025 09:42 schreef MMaRsu het volgende:
Vrouwen zijn nooit grappig dus ik geloof er niks van
Dit is 30 jaar oudquote:Op maandag 17 november 2025 10:34 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
Ok, het is een kwestie van smaak maar zij zijn gewoon grappig.
Bekijk deze YouTube-video
Ze kwam eind jaren 80 voor het eerst op TV en mijn broer en ik lagen helemaal dubbel. Het was anders, verfrissend, eigen, misschien juist omdat zij vrouw is.quote:Op maandag 17 november 2025 10:34 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
Ok, het is een kwestie van smaak maar zij zijn gewoon grappig.
Gvd 1 minuut geluisterd en ze gaat vol in op de slachtofferrol. Ik wil mijn minuut terug.quote:Op zondag 16 november 2025 22:40 schreef monkyyy het volgende:
https://www.bnnvara.nl/dewerelddraaitdoor/videos/280590
Extreem cringe.
Ok boomer.quote:Op maandag 17 november 2025 01:43 schreef TAmaru het volgende:
Er zijn helaas heel veel heel erg slechte cabaretiers in Nederland
Er zijn maar een paar topcabaretiers in Nederland, te weten Theo Maassen, Hans Teeuwen, Youp van 't Hek, en Herman Finkers.
Ja klopt dat Hans niet meer is wat het geweest is. Maar wat het ooit was dat blijft legendarisch. Net als Jiskefet.quote:Op maandag 17 november 2025 06:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
Hans teeuwen is eigenlijk al 20 jaar niet meer om te lachen.
Zijn overigens maar weinig cabaretiers die echt leuk blijven als ze groter worden
[..]
Vanaf industry of love vond ik het allemaal maar tegenvallen, vergeleken met zn shows uit de 90s
Ik geef je een betere link, met duiding hoe dat secreet echt is.quote:Op maandag 17 november 2025 06:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Link podcast?
Toevallig is ze een goede vriendin van een kennis van me.
Ook de grappen zijn ook niet goed, een goede grap heeft sowieso een goed opbouw, maar bij haar zijn een soort van boute opmerkingen, en dan gaat ze vragend het publiek aan kijken met: oh oh oh vinden jullie dit niet grappig.quote:Op maandag 17 november 2025 17:49 schreef BlaZ het volgende:
Bij Soundos heb ik het gevoel dat grappen niet goed overkomen. Ze is wellicht wel goed in het schrijven van grappen maar kan het niet overbrengen; het is simpelweg niet smeuïg.
Finkers is een voorbeeld van iemand die wel precies weet hoe een grap over te brengen.
Bekijk deze YouTube-video.
Toch knap van Jan Roos dat hij zo'n goed bekeken podcast heeft weten neer te zetten.quote:Op maandag 17 november 2025 17:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geef je een betere link, met duiding hoe dat secreet echt is.
Vanaf 12:30
Eens, ooit nog eens naar de “nog geneukt” tour van ze geweest. Dat was echt vergane glorie, terwijl ik mij nu nog steeds kan vermaken naar al die herhalingen van de meeste sketches van zequote:Op maandag 17 november 2025 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja klopt dat Hans niet meer is wat het geweest is. Maar wat het ooit was dat blijft legendarisch. Net als Jiskefet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |