oeps...mag ik zeggen dat ik haar echt vreselijk vind...Maar ieder zijn meningquote:Op zondag 16 november 2025 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
Zij is echt leuk en heeft de prijs zeker verdiend!
1 of ander geluidssysteem.quote:
Auwtsj, zeg dat wel ja.quote:Op zondag 16 november 2025 22:40 schreef monkyyy het volgende:
https://www.bnnvara.nl/dewerelddraaitdoor/videos/280590
Extreem cringe.
Ik vind haar nogal druk. Soundos is voor mij een soort wervelwind. Altijd aanwezig, altijd luid. Soms denk ik: rustig aan, het mag ook een tandje minder. Maar dan raakt ze ineens een snaar en moet ik toch lachen. Het is die combinatie van chaos en scherpte die haar boeiend maakt. Je weet nooit helemaal wat je krijgt en misschien is dat juist haar charme.quote:Op zondag 16 november 2025 20:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De meesten haten Soundos natuurlijk ook wel zonder enige reden. Als je daadwerkelijk bij 1 van haar shows komt, is het geweldig.
Youp van 't Hek is een lul. De anderen die je noemt zijn top.quote:Op maandag 17 november 2025 01:43 schreef TAmaru het volgende:
Er zijn helaas heel veel heel erg slechte cabaretiers in Nederland
Er zijn maar een paar topcabaretiers in Nederland, te weten Theo Maassen, Hans Teeuwen, Youp van 't Hek, en Herman Finkers.
Is ook een lul ja. Maar op zijn top had hij wel behoorlijk goede shows. Hij was er geweldig in om zijn eigen lullige karakter uit te spelen in zijn shows.quote:Op maandag 17 november 2025 03:26 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
Youp van 't Hek is een lul. De anderen die je noemt zijn top.
Nog nooit iets van haar gezien, maar ik weet in een gemiddelde kroeg met flauw humor meer mensen aan het lachen te maken.quote:Op zondag 16 november 2025 22:40 schreef monkyyy het volgende:
https://www.bnnvara.nl/dewerelddraaitdoor/videos/280590
Extreem cringe.
Daniel Arends vind ik ook wel aardig, daarnaast vergeet je Harrie Jekkers.quote:Op maandag 17 november 2025 01:43 schreef TAmaru het volgende:
Er zijn helaas heel veel heel erg slechte cabaretiers in Nederland
Er zijn maar een paar topcabaretiers in Nederland, te weten Theo Maassen, Hans Teeuwen, Youp van 't Hek, en Herman Finkers.
Ja hoor, jij welquote:Op maandag 17 november 2025 06:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nog nooit iets van haar gezien, maar ik weet in een gemiddelde kroeg met flauw humor meer mensen aan het lachen te maken.
Hans teeuwen is eigenlijk al 20 jaar niet meer om te lachen.quote:Op zondag 16 november 2025 21:06 schreef Haags het volgende:
Zij is nog slechter dan Hans Teeuwen. En die is al zo pijnlijk niet grappig.
Hans teeuwen is eigenlijk al 20 jaar niet meer om te lachen.quote:Op zondag 16 november 2025 21:06 schreef Haags het volgende:
Zij is nog slechter dan Hans Teeuwen. En die is al zo pijnlijk niet grappig.
Vanaf industry of love vond ik het allemaal maar tegenvallen, vergeleken met zn shows uit de 90squote:Op zondag 16 november 2025 21:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan heb je pijnlijk slechte humor als je Hans kut vindt.
We hebben het over kroegen he, geen FVD congressen waar jij zo graag komt.quote:Op maandag 17 november 2025 06:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Leuk voor haar, gefeliciteerd.
[..]
Ja hoor, jij wel
Link podcast?quote:Op maandag 17 november 2025 00:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Ach, dat is toch die trut die een podcast heeft met verzuurde andere vrouwen met een item Witte Man van de week. Dan ben je toch al af als jonge moeder… haatzaaier is het.
Wat heb ik daar te zoeken dan? Een gemiddelde uitvaart heeft nog meer humor dan jij.quote:Op maandag 17 november 2025 06:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
We hebben het over kroegen he, geen FVD congressen waar jij zo graag komt.
The sarcasm is strong in this one..quote:Op maandag 17 november 2025 07:08 schreef Gia het volgende:
Van harte gegund. Ik vind Soundos geweldig! Ze heeft zo'n goede humor!
Geen sarcasme hoor, moet altijd vreselijk om haar lachen. Leuke meid!quote:Op maandag 17 november 2025 08:12 schreef Toine51 het volgende:
[..]
The sarcasm is strong in this one..
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |