quote:Op zondag 16 november 2025 19:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is hoe de ei er bij iedere afhaalchinees hier eruit ziet. Geen idee hoe ze die maken.
Bij de afhaalbami ook altijd. Volgens mij heeft iedere afhaalchinees in Nederland een contract bij dezelfde gozer die dit maaktquote:Op zondag 16 november 2025 19:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Komt dat uit de fabriek van Louis de funès ofzo? Jezus Christus
van bram ladage met pindasaus?quote:Op zondag 16 november 2025 19:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Voor de lunch sowieso een halve kilo friet op, dus genoeg groente
Opnieuw: wtfquote:Op zondag 16 november 2025 19:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij de afhaalbami ook altijd. Volgens mij heeft iedere afhaalchinees in Nederland een contract bij dezelfde gozer die dit maaktmaar smaakt an sich wel ok.
[ afbeelding ]
hier ook hoorquote:Op zondag 16 november 2025 20:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Opnieuw: wtf![]()
Bij ons ligt daar een echt gebakken ei op. Dit is toch fabrieks ei joh??
Staat er bij toch? Je weet wat ei is je weet wat lamsvlees is je weet wat salade is en saus.quote:Op zondag 16 november 2025 17:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen zonder te googlen?
[ afbeelding ]
Ff gegoogled. Is blijkbaar gekookt in olie op laag vuur. Dan krijg je zo'n eiquote:Op zondag 16 november 2025 20:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is dus iets met lamsvlees en ei... dat kan van alles zijn. In dit geval na het googlen erachter gekomen dat het een soort Turkse pizza is.quote:Op zondag 16 november 2025 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Staat er bij toch? Je weet wat ei is je weet wat lamsvlees is je weet wat salade is en saus.
En je bent vegan toch?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 16 november 2025 20:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wel goede manier om je darmen eens goed door te spoelenquote:
De Chinees waar ik jarenlang regelmatig eten haalde. Deze achter-de-schermen-beelden ontdekte ik pas enkele jaren na sluiting.quote:Op zondag 16 november 2025 17:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
[..]
...
En dit was gewoon structureel bij alle buitenlandse tenten, die hadden hun shit nooit op orde.
Ok. Dan doen wij het dus verkeerdquote:Op zondag 16 november 2025 23:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Op 7:15 laat ze zien hoe je zo'n ei maakt zoals bij de afhaalchinees
Lekker boeiend. Wat in die keukens broeit, geef het eten extra smaak.quote:Op maandag 17 november 2025 06:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De Chinees waar ik jarenlang regelmatig eten haalde. Deze achter-de-schermen-beelden ontdekte ik pas enkele jaren na sluiting.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
...met terugwerkende kracht al die porties Babi Pangang e.d. uitkotsen was natuurlijk wel wat lastig.
Ze maakt de Nederlands-Chinese versie hoor. In Indonesië of China zouden ze je hiervoor kielhalenquote:Op maandag 17 november 2025 07:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ok. Dan doen wij het dus verkeerd
WTF vreet jij dan goorlap. Ben je de Bra#ge ofzo...quote:Op zondag 16 november 2025 18:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk ongeveer 4 ons groente in deze nasineem straks een 2e portie, dus genoeg
[ afbeelding ]
Werd het vlees daar ter plaatse geslacht misschien?quote:Op maandag 17 november 2025 06:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De Chinees waar ik jarenlang regelmatig eten haalde. Deze achter-de-schermen-beelden ontdekte ik pas enkele jaren na sluiting.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
...met terugwerkende kracht al die porties Babi Pangang e.d. uitkotsen was natuurlijk wel wat lastig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |