Ja met een Bossche bol erbijquote:Op zondag 16 november 2025 17:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij rigatonie staat er meestal ook een foto
Het zijn normale weersomstandighedenquote:Op zondag 16 november 2025 17:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:
hoe triest moet je wel niet zijn als je eten gaat bestellen met deze weersomstandigheden
kies er gewoon een vuile mietquote:Op zondag 16 november 2025 17:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen zonder te googlen?
[ afbeelding ]
Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 16 november 2025 18:07 schreef Jahr00n het volgende:
er zijn sowieso bijna geen witten die bij zulke tenten bestellen
ze leveren alleen onderling eten
Nee, nasi goreng en spareribs besteldquote:Op zondag 16 november 2025 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kies er gewoon een vuile miet
heel erg mega ongezond!quote:Op zondag 16 november 2025 18:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, nasi goreng en spareribs besteld
Door de nasi goreng zit volgens mij ui en prei, dus gezond.quote:
niet genoeg je moet minimaal 8 ons groente en 4 stuks fruit per etmaalquote:Op zondag 16 november 2025 18:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Door de nasi goreng zit volgens mij ui en prei, dus gezond.
Laat zien dan?quote:Op zondag 16 november 2025 17:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Prima foto's meestal. De beste Chinees hier heeft de beste foto's
Wat een combinatiequote:Op zondag 16 november 2025 18:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, nasi goreng en spareribs besteld
Denk ongeveer 4 ons groente in deze nasiquote:Op zondag 16 november 2025 18:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
niet genoeg je moet minimaal 8 ons groente en 4 stuks fruit per etmaal
Is ook de laatste keer dat ik spareribs bij de Chinees bestel. Ziet er niet uit.quote:
Wat de fuckquote:Op zondag 16 november 2025 18:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk ongeveer 4 ons groente in deze nasineem straks een 2e portie, dus genoeg
[ afbeelding ]
Wtf is dat vies wit ding wat er uit ziet als zo een ding voor vogels (sepia) maar dan met een ziek eigeel er op?quote:Op zondag 16 november 2025 18:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is precies 33 gram groente hangbuikzwijnquote:Op zondag 16 november 2025 18:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja zou het terugsturen wtfquote:Op zondag 16 november 2025 18:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is ook de laatste keer dat ik spareribs bij de Chinees bestel. Ziet er niet uit.
Heb wel een foto van een niga genaamd tony.quote:Op zondag 16 november 2025 17:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij rigatonie staat er meestal ook een foto
Dat is hoe de ei er bij iedere afhaalchinees hier eruit ziet. Geen idee hoe ze die maken.quote:Op zondag 16 november 2025 19:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wtf is dat vies wit ding wat er uit ziet als zo een ding voor vogels (sepia) maar dan met een ziek eigeel er op?
Voor de lunch sowieso een halve kilo friet op, dus genoeg groentequote:Op zondag 16 november 2025 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat is precies 33 gram groente hangbuikzwijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |